Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 23 בדצמבר, 2018

שרוטים 11, אלסקה, דער-נסתר, ג'ואן גט: Bad Reputation, כימיה טובה, כחום הגוף, גבעת ווטרשיפ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 שרוטים Ridiculousness 11 11, ערוץ MTV Show

עונה חדשה. רוב דירדק מציג כמה מהסרטונים השרוטים והמצחיקים ביותר ברשת יחד עם שני חבריו הטובים, סטרלינג 'סטילו' ברים ו-שאנל ווסט קואסט. בכל פרק מתארח ידוען אחר. עונה זו תכלול ספיישל בכיכובו של הקומיקאי והשחקן קווין הארט

20:30 אלסקה | Alaska, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

לולק גר עם אשתו ומתמודד עם מחלת השכחה, שגורמת לו לעתים לאבד את הקשר עם המציאות. מותה של שכנתו של לולק, שאיתה ניהל רומן לפני שנים רבות, מעורר בלולק את חשדות שאשתו היא בעצם העוזרת והיא גרמה לאשתו להיעלם. הדבר מוביל לשלל אי הבנות בקרב בנו המתוסכל, נכדתו האהובה ואשתו הנאמנה מרתה. שחקנים: אלי גורשטיין, רבקה גור, רוחל'ה הפלר. במאי: יצחק צפל ישורון. ישראל, 2017. 

21:00 דער-נסתר | Dear Nistar, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

'דֶער-נִסְתֶּר' – כך קראה קולין שבתאי לבית בו חלמה להקים משפחה מאושרת. יחד עם המשורר אהרֹן שבתאי, ילדה שישה ילדים, אותם גידלו בבית ירושלמי מוקף ברושים. אך כל זה נהרס בגירושין. בהיותו נער התחיל בנם, נהר שבתאי, לתעד את משפחתו. הוא צילם עשרים שנה של מסע פרידה מאותו חלום, בית מלא ילדים שהפך ריק וזקן. רק אמו ואחיו למואל נותרו בו: הוא לא מצליח לבסס עצמאות, היא לא מצליחה להיפרד מתפקידה האימהי. הירושה שהותיר הסב אוזלת ומאלצת אותם לעזוב את הבית. הפרידה מביאה את האם לחשבון נפש, את האח למשבר ואת היוצר להתעמקות בנקודת השבר – עזיבת האב את הבית בהיותו ילד קטן. בימוי: נהר שבתאי. ישראל 2018. 

22:00 ג'ואן ג'ט: Bad Reputation | Bad Reputation, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפורה של 'מלכת הרוק'נ'רול' האמריקנית. אמרו לה שבנות לא מנגנות רוקנרול, אבל ל-ג'ואן ג'ט לא היה אכפת. בגיל 17 היא הקימה את ההרכב הכל-נשי – The Runaways, שזכה להצלחה עצומה באירופה וביפן, ולבסוף כבשה גם את המצעדים האמריקנים עם Joan Jett & the Blackhearts. ג'ט, גיטריסטית מסעירה, הייתה בשנות השבעים אייקון פמיניסטי לוחמני, שהמבקרים כינו 'נוסעת בזמן', כי כמו דייוויד בואי, היא עשתה תמיד מוזיקה שהקדימה את זמנה. הכריזמה המינית והעוצמה האידיאולוגית של ג'ט לא התעמעמו עם השנים. בימוי: קווין קרסלייק. 95 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 כימיה טובה | Better Living Through Chemistry, ערוץ Hot Movies3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 28 במאי, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

22:00 כחום הגוף | Body Heat, ערוץ Yes3
.
.

גבעת ווטרשיפ | Watership Down, נטפליקס | Netflix


בעיבוד לספרו הקלאסי של ריצ'רד אדמס, חבורת ארנבים מתמודדת עם סכנות רבות במסעה הנועז למציאת בית חדש.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן