Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 30 בדצמבר, 2018

הקיץ הזה, פוראבר, גולסטאר תאילנד, יומני קירשנבאום, חוטים נסתרים, קאובוי של חצות, אחרי שהפורנו נגמר, אומת הזומבים 5, כוח הטיטאנים! 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הקיץ הזה | That Summer, ערוץ Yes VOD

מאחורי הקלעים של אחד הסרטים החשובים ביותר בתולדות הקולנוע הדוקומנטרי. ב-1975 יצא לאקרנים סרט הדוקו "גנים אפורים" של הבמאים דיוויד מייזלס ו-אלברט מייזלס. הסרט הציג לעולם את 'אידי הגדולה' ו-'אידי הקטנה' בובייה ביל – האמא והבת, שחיו בתוך עולם דמיוני מתפורר בלונג איילנד. כעת, 46 שנה מאוחר יותר, מתברר ששלוש שנים לפני צאת הסרט, תיעד הצלם פיטר בירד בצילומים נדירים את החיים באחוזה המתפוררת בקיץ אחד של 1972. בסרט הדוקו חושף הבמאי גורן הוגו אולסון את חומרי הארכיון הנדירים שנשכחו לאורך השנים ולא נחשפו מעולם, בהם מקבלים הצצה מזווית חדשה על האם והבת, כמו גם על אייקונים נוספים ששהו באחוזה באותו הקיץ, ביניהם – אנדי וורהול, מיק ג'אגר, טרומן קפוטה ו-לי רדזיוויל, אחותה של ג'קי קנדי. הצילומים החדשים מציגים דיוקן משפחתי תוסס וחד פעמי שכולל מריבות, מכתבים ו'נאמברים' מוזיקליים שיהפכו בהמשך את הנשים לאייקונים תרבותיים כה אהובים וזכורים. 82 דקות, דנמרק / שוודיה / ארה"ב, 2017.

15:30 פוראבר, ערוץ Teen Nick (למנויי Hot בלבד)

דרמה מוזיקלית מקורית. אליאנה תדהר ו-לי בירן מגלמים בה זוג הורים בני 45, הורים לתאומים בני 17 וילדה בת 11, שחייהם עומדים להשתנות. בפרק הראשון – בעקבות תאונת מעבדה – ההורים האפורים הופכים ברגע אחד בגופם לבני 17… בגיל של התאומים שלהם. ואם זה לא מספיק, הילדה הקטנה שלהם, רומי בת ה-12 הופכת לבת 32 (נלי תגר)…. וזה לא עוזר שכדי להיחלץ מהמצב חסר התקדים הם נאלצים לשמור על התאונה בסוד ולהצטרף כתלמידים מן המניין לכיתה של הילדים שלהם בתיכון.

20:15 גולסטאר תאילנד, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

לאחר שכבשו את ארגנטינה ומקסיקו, נבחרת גולסטאר טסה להביא את הגביע מיעד חדש ומרענן – תאילנד. העונה הצטרף לנבחרת מאמן חדש, אייל גולן, זמר ונשיא הכבוד של קבוצת הכדורגל הפועל מרמורק בה גם שיחק, שינסה יחד עם המאמן המיתולוגי שייע פייגנבוים להשיג את הניצחון המיוחל. הזוגיות של גולן סוערת במיוחד. לצורך האימונים התחלקו חברי נבחרת גולסטאר לשתי קבוצות: הקבוצה של שייע והקבוצה של גולן: שניהם תחרותיים ושונאים להפסיד והתחרות ביניהם מגיעה הופכת לאישית במיוחד בעיקר כשאייל נהנה לשגע את שייע שכמו תמיד לוקח הכל ללב. אבל בסוף היום הם צוות מאמנים חזק וסוחף שמצליח לגשר על הפערים עם הרבה הומור ואהבה לכדורגל. במסגרת העונה החדשה והמסקרנת, מגיעים כוכבי גולסטאר לצ'אנג מאי, בירת צפון תאילנד הידועה בנופיה המיוחדים. בין היתר שיחקו חברי הנבחרת מול נבחרות תאילנדיות מקצועיות, בילו לילה בכפר של שבט ארוכות הצוואר המפורסם, ערכו מבחן שוערים עם פילים בועטים, שיחקו על מגרש כדורגל צף בלב אגם, נלחמו על המגרש ומחוצה לו, ובעיקר הותירו את התאילנדים בהלם. יוצרים: ירון ליכטנשטיין, אליאב גולדפריד

21:00 יומני קירשנבאום, ערוץ Hot8

סדרה בת שלושת פרקים. בן שני יוצא למסע, בלי מוטי קרישנבאום. באמצעות חומרי ארכיון נדירים, סצינות המתועדות בזמן אמת רגעים היסטוריים כמו מלחמות, בחירות ועימותים, יחד עם טביעת האצבע הייחודית של קירשנבאום. קשה להתעלם מרלוונטיות היצירות שלו כיום והתחושה הכמעט נבואית שקיימת בחלק מהן. שילוב נדיר של המתבטאת בקריינות שלו המלווה את התמונה ומעניקה לה פרשנות ייחודית מטובלת בהומור וקישורים אסוציאטיביים של קירשנבאום, שגם אם דמותו מופיעה רק לעיתים רחוקות בצילום, עדיין הוא הדמות המרכזית בסיפור הישראלי שנפרס בכתבותיו. פרקי הסדרה נגזרים מהחוויה הזו. הם יתנו עדיפות משמעותית לחומרי הארכיון, ישמרו על הקריינות הייחודית של קירשנבאום ויאפשרו את מה שלא היה ניתן לספק בעבר – פרספקטיבה היסטורית הנובעת ממרחק השנים ומכלול היצירה שתחובר יחד. יוצרים: בן שני, לירן עצמור. ישראל, 2018.

22:00 חוטים נסתרים | Phantom Thread, ערוץ Hot Movies1

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 29 בדצמבר, 2018, בערוץ Yes VOD + ערוץ Yes1

22:00 קאובוי של חצות | Midnight Cowboy, ערוץ Yes3
.
.

אחרי שהפורנו נגמר | After Porn Ends, נטפליקס | Netflix

סרט דוקו הבוחן את חייהם של כוכבי פורנו העוברים לחיים 'נורמאליים', לאחר שעזבו את תעשיית הבידור למבוגרים.

אומת הזומבים 5 | 5 Z Nation, נטפליקס | Netflix

עונה חמישית לסדרת האימה. צוות של לוחמים יוצא למשימה מסוכנת: עליהם להעביר מניו יורק לקליפורניה את האדם היחיד שלא נפל קורבן לנגיף זומבי קטלני, בתקווה שהמפתח לחיסון בידיו.

כוח הטיטאנים! 4 | 4 Teen Titans Go, נטפליקס | Netflix

עונה רביעית לסדרת המונפשת מבוססת קומיקס. גיבורי-העל רובין, סטארפייר, רייבן, ביסט בוי וסייבורג חיים יחד ומגונים על ג'אמפ סיטי מפני כוחות הרשע. כלומר, כשהם לא עסוקים מדי בתחרויות ובמריבות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן