Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 03 בינואר, 2019

הפסקול של ההיסטוריה, אקסטרים פוטבול, הריבוע, תורשתי, הבורחים 2, יאנגר 5, פרחים בעליית הגג, מקום לאהבה, מרדף חכם, ליידי בירד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפסקול של ההיסטוריה | Soundtracks: Songs That Defined History, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 12 באוגוסט, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Hot8

אקסטרים פוטבול | Extreme Football, ערוץ ג'וניור (סלקום TV)

סדרה מונפשת לילדים. קבוצת כדורגל צעירה מתחרה מול קבוצות שונות ולומדת לחיות ולעבוד ביחד דרך משחק כדורגל מדהים.

הריבוע | The Square, ערוץ Yes VOD

סאטירה עטורת פרסים, כולל מועמדות לאוסקר לסרט הזר הטוב ביותר ופרס דקל הזהב לסרט הטוב ביותר בפסטיבל קאן. חייו האישיים והמקצועיים של אוצר במוזיאון לאמנות מודרנית מסתבכים כאשר הארנק שלו נגנב. שחקנים: קלאס בנג, אליזבת מוס, דומיניק ווסט. במאי: רובן אוסטלנד. שוודיה, 2017.

תורשתי | Hereditary, ערוץ Yes VOD

סרט אימה. במשפחת גראהם מעולם לא הסתדרו עם הסבתא של המשפחה ועם עיסוקיה המסתוריים, ועל כן אין פלא שמותה לא הותיר אצלם חותם רב. אולם אז מתחילים להתרחש מספר אירועים יוצאי דופן, שהולכים ומקצינים ומערערים את חייהם. מפגש עם אישה זרה וידידותית שולח את אם המשפחה לחקור מעורבות של גורמים על טבעיים. טוני קולט באחד התפקידים הטובים בקריירה שלה, בסרט שמצליח להטריד ולהפחיד, אבל גם לרגש. שחקנים: טוני קולט, גבריאל ברן, מילי שפירו. במאי: ארי אסטר. ארה"ב, 2018.

18:00 הבורחים 2 | 2 Marvel's Runaways, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

דרמת הפנטזיה של רשת Hulu חוזרת לעונה שנייה. ספוילר – העונה הקודמת הסתיימה כשחבורת הילדים הפכה סוף סוף ל'בורחים' ונמלטה מהוריהם – וכעת, כשהם חשודים בחטיפתה של מולי וברצח של דסטיני, הם גם נמלטים מהחוק. מעברו השני של המתרס, ההורים פונים נגד ג'ונה אחרי שמסתבר שהחור השוכן מתחת ללוס אנג'לס הוא למעשה יצור חי, ולאחר שהקבוצה מגלה כי לזלי ידעה כל העת שג'ונה הרג את איימי, אחותה הגדולה של ניקו. אלא שג'ונה דורש קורבן נוסף, ואף אחד לא בטוח.

20:45 יאנגר 5 | 5 Younger, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

הקומדיה הרומנטית של רשת הכבלים TV Land חוזרת לעונה חמישית. ספוילר – סודה של לייזה הולך ומתגלה לאנשים סביבה ומסכן את הקריירה שלה, כמו גם את יחסיה עם צ'ארלס. גם מערכת היחסים שלה עם האקס ג'וש מתקשה לחזור למסלול אחרי נישואיו הפיקטיביים לקלייר בסוף העונה שעברה. הסדרה מוסיפה לעסוק בנושאים אקטואליים עם פרק פתיחה שנכתב על ידי דארן סטאר עצמו ועוסק בתנועת ה-#METOO, כמו גם דמות א-בינארית חדשה שמצטרפת העונה.

21:00 פרחים בעליית הגג | Flowers in the Attic, ערוץ AMC

דרמה.אם ובת חורשות מזימות שמסתירות ילדים בעליית הגג שלהן. שחקנים: לואיז פלטשר, ויקטוריה טננט, קריסטי סוונסון. במאי: ג'פרי בלום. ארה"ב, 1987.

21:30 מקום לאהבה | The Bachelors, ערוץ Yes1 + ערוץ Yes VOD

דרמה קומית. אלמן טרי נוסע ברחבי ארצות הברית עם בנו, בדרך למשרת הוראה בבית ספר פרטי ויוקרתי. חיי השניים משתנים כשהם פוגשים שתי נשים שעוזרות להם לרצות לחבק את החיים מחדש, ואולי למצוא גם מקום לאהבה. שחקנים: ג'יי. קיי. סימונס, אודיה רש, ז'ולי דלפי. במאי: קורט וולקר. ארה"ב, 2017. 

22:00 מרדף חכם S.M.A.R.T. Chase, ערוץ Yes4 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

איש ביטחון כושל נשלח לשנחאי למשימה שעתידה להחזיר לו את הכבוד והתהילה. הבעיות מתחילות כאשר עליו להתמודד עם חבורת נוכלים שמנסים לחבל במשימתו ומעמידים גם את חברתו בסכנה. שחקנים: אורלנדו בלום, לין הונג. במאי: צ'ארלס מרטין. ארה"ב 2017.

22:00 ליידי בירד | Lady Bird, ערוץ Hot Movies1

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 31 בדצמבר, 2018, בערוץ Yes VOD


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן