Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 19 בינואר, 2019

המזח, טרף לילי, פסטורלה אמריקנית, מתח גבוה, שחקן מספר אחת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המזח | The Pier, ערוץ Hot VOD

סדרת דרמה של יוצר דרמת הלהיט הספרדית "בית הנייר", אלכס פינה. אלחנדרה, ארכיטקטית מצליחה שמתמודדת עם טרגדיה בחייה האישיים – התאבדותו של בעלה אוסקר, שגופתו נמצאה במזח באגם אלבופרה מחוץ לוולנסיה. אלחנדרה מתקשה להאמין כי מדובר בהתאבדות, שכן היא ואוסקר ערכו תוכניות לעתיד שעות ספורות קודם לכן. אבל זו רק ההתחלה: אחרי מותו מגלה אלחנדרה שאוסקר חי חיים כפולים עם אישה אחרת, ורוניקה. מי האישה הזו? מי הוא הגבר שאותו אהבה במשך 15 שנה? ומה קרה באותו לילה גורלי על המזח? בעזרתו של קונרדו, שוטר מקומי, אלחנדרה מחליטה להתקרב לוורוניקה בזהות בדויה. היא רוצה לשנוא את ורוניקה, אבל מוצאת את חייה של האישה האחרת מפתים ושונים משלה. האם הקשר שנוצר ביניהן ישרוד את רגע חשיפת זהותה האמיתית של אלחנדרה, והאם הוא יאפשר להן לגלות את האמת על הגבר שאהבו – ביחד? שחקנים: אלברו מורטה ("בית הנייר"), ורוניקה סאנצ'ז ("דרומית לגרנדה"), איירין ארקוס ("אליטה"), ססיליה רות ("הכל אודות אימא"), מרתה מילאנס ("סדר אותי") ו-ג'ודית אמפודיה.

11:55 פסטורלה אמריקנית | American Pastoral, ערוץ Hot Movies1

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 16 בספטמבר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes1

16:00 מתח גבוה | Life On The Line, ערוץ Hot Movies1
.
.

22:00 טרף לילי | The Strangers: Prey At Night, ערוץ Hot Movies1 

המשך למותחן אימה בשם "הזרים" משנת 2008. זוג ושני ילדיהם המבלים את הלילה בקרוואן בחניון מבודד השייך לקרובי משפחה שלהם מקבלים ביקור מפתיע באמצע הלילה של שלושה פסיכופטים רצחניים חבושי מסכות של בובות. המשפחה מוצאת עצמה במאבק אלים שייקח אותם לקצה גבול היכולות שלהם על מנת לשרוד את הלילה. שחקנים: כריסטינה הנדריקסבאיילי מדיסוןליא אנסלין. במאי: יוהנס רוברטס. ארה"ב, 2018. 

22:00 שחקן מספר אחת | Ready Player One, ערוץ Yes2
.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן