Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (22.1.19)

התחלנו בקינוחים מוצלחים במיוחד וסיימנו עם מוצרים להלבנת שיניים. אלה חמשת המוצרים אותנו ניסינו במדור זה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

SPLENDID Desserts של שטראוס

המותג ספלנדיד התרחב עם סדרת קינוחים חדשה, ששוברת את כל מה שחשבנו על הקטגוריה הזו. במילים אחרות, אם גם אתם נוטים לפקפק בקינוחים מוכנים של חברות מסחריות, ולקטלג אותם כפחות טובים גם מבלי לטעום אותם, אז נכונה לכם הפתעה. מה כוללת הסדרה? שני קינוחים אישיים ושלוש עוגות. כלומר, דואט שוקולד קרמל – עוגה עם קרמל, גנאש שוקולד, מוס בטעם קרמל ושבבי קרמל, הנמכרת במארז זוגי; דואט שוקולד נוגט – מאפה במילוי קרם נוגט עם שכבת גנאש שוקולד ומוס נוגט, גם היא במארז זוגי; עוגת טריפל שוקולד – עוגה עם גנאש שוקולד, מוס בטעם שוקולד ושבבי שוקולד; עוגת דמקה שוקולד-נוגט – עוגה עם מוס בטעם שוקולד, מוס נוגט ושבבי שוקולד; וטירמיסו – שכבות של בישקוטים טבולים בקפה עם קרם מסקרפונה. חשוב לדעת כי כל אחד מהקינוחים מכיל 1.4-1.5 אחוז של אלכוהול, דבר שלא ראינו עד כה בקינוחים. זאת בנוסף, כמובן, לכמות מכובדת של שוקולד איכותי. הטירמיסו היה היחידי שלא ניסינו – כל השאר היו כל כך מוצלחים, הן בטעמים, הן במגוון והן בשילובים, שאנו שוקלים להפוך אותם לקבועים במקרר שלנו. לפחו תעד הדיאטה הבאה.

עד 16.9 שקלים לזוג קינוחי דואט, 80/90 גרם ליחידה; עד 31.9 שקלים ל-500 גרם עוגה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: סטודיו שטראוס

Hand Warmer של Zippo

המוצר החדש של המותג לא ידליק לכם מדורה או סיגרה, אבל הוא יעזור לכם בימים הקרים. זו אלטרנטיבה למוצרים החד-פעמיים, המיועדים לחימום כפות הידיים, מוצר חשוב כאשר גרים או מטיילים במקומות קרים. מדובר בערכה המשלבת בקבוק של נוזל מילוי ויחידת חימום, אשר עוצבה בצורה של מצת גדול, יחד עם משפך. זה האחרון משמש, כמובן, למילוי יחידת החימום. לאחר ההפעלה היא מתחממת במשך שלוש שניות, ואז נותרת חמה למשך 12 שעות. אם זה מפחיד אתכם להשתמש בזה אז כדאי לדעת כי לא נוצרת להבה ביחידת החימום, והשימוש בה בטוח ויעיל באותה המידה. כדאי גם לדעת כי המוצר נמכר בצבע שחור או כסף, והערכה כוללת גם נרתיק בד.

145 שקלים. להשיג ב-www.zippo.co.il.

קרדיט: יח"צ חו"ל

מוצרי טיפוח של Simple

מותג הטיפוח החדש, שהגיע באחרונה ארצה, פונה באופן מובהק למילניאלס ולבני דור ה-Z, הצעירים יותר. אלה מעדיפים, כך לפי המחקרים, מוצרי טיפוח עדינים, והמותג מנסה לתת לכך מענה. מה זה אומר? מוצרים היפואלרגניים, נון-קומודוגני, המתאימים לעור רגיש (בדומה למוצרים רבים אחרים, שאינם פונים בהכרח לדורות אלו). הסדרה כוללת מגבוני ניקוי, מסיר איפור, תרחיץ פנים, קרם לחות בשתי וריאציות, שתי מסיכות בד שונות ועוד. מתוך המבחר ניסינו את תרחיץ הפנים וקרם הלחות הקליל (ישנו אחד עשיר יותר). לתרחיץ יש מרקם נעים והוא עושה עבודה טובה בניקוי העור. הקרם נספג בקלות בעור ומספק כמות קטנה של לחות. כלומר, הקרם יתאים בעיקר לעור שמנוני. המוצרים מתאימים בעיקר לצעירים, גם מבחינת איכותם וגם מבחינת המחירים שלהם.

14.9-69.9 שקלים. להשיג בסופר-פארם.

צילום: יח"צ

סדרת מידנייט וויט של חלאבין

שלושה מוצרים השיקה החברה, כחלק מהסדרה הוותיקה מידנייט וויט. ההשקה כוללת קרם גוף, קרם ידיים וחמאת גוף, אשר לכולם יש ניחוח מוצלח של מסק ופרחים לבנים. במוצרים יש Q10, מינרלים מים-המלח ושמנים צמחיים, במטרה לעזור לעור לשמור על גמישות ורכות. אנו ניסינו באחרונה את חמאת הגוף – היא עשירה דייה כדי להיקרא חמאת גוף, יש לה את הניחוח המובטח והיא מוסיפה כמות מכובדת של לחות למשך שעות ארוכות. כמובן שאם לא משתמשים בה העור חוזר להיות יבש, אבל בכך אין הבדל בין מוצרים אלו לבין אחרים.

18/40 שקלים ל-100/275/300 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ופרפומריות.

צילום: אלון גנון

LACER BLANC של תרו תעשיות רוקחות

החברה הרחיבה באחרונה את סדרת המוצרים הדנטליים שלה, עם ההשקה של שני מוצרים חדשים המיועדים להלבנת שיניים. מדובר במשחת שיניים ושטיפת פה, המכילים רכיבים שתפקידם לעזור בהלבנה: המשחה מכילה בין השאר גרגרי סיליקה קטנים, סודיום הקסמטה פוספט ופולימר בשם PVP; ואילו השטיפה מכילה בין רכיביה סודיום הקסמטה פוספט, טוקופריל אצטט (נגזרת של ויטמין  E), פנטנול ושמן אקליפטוס. בשימוש תדיר בשני המוצרים התקבלו תוצאות מפתיעות – כתמים החלו להיעלם מהשיניים ואלה הפכו להיות יותר לבנות ופחות מוכתמות.

28 שקלים ל-75 מ"ל משחה, 48 שקלים ל-500 מ"ל שטיפה. להשיג בעמדת רוקח בכל רשתות הפארם ובתי מרקחת פרטיים.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן