Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 31 בינואר, 2019

סטלין מת!, המשפחה, האקסית המטורפת 2, ריי דונובן 5, ויקינגים 5, אלמנטרי 5-6, כפולה 3, פושאפ 3, הרשימה השחורה 6, מכת המחץ 6, הנהג הג'נטלמן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סטלין מת! | The Death of Stalin, ערוץ Yes VOD

פרס הקומדיה הטובה ביותר של האקדמיה האירופאית לקולנוע. קומדיה מהיוצר של "VEEP", המבוססת על אירועים היסטוריים ואמיתיים לחלוטין (למרות שאלו נשמעים מופרכים יותר מסרטים בדיוניים רבים). בשיא כוחו, בתקופה בה מתנגדי המשטר מוצאים להורג באלפים, נמצא הרודן יוסף סטלין ממוטט בחדרו. בתוך הכאוס שנוצר, בין הלם לשמחה בסתר, מתחיל מאבק פרוע וחסר עקבות זהות היורש כאיש החזק בברית המועצות. שחקנים: סטיב בושמי, מייקל פיילין, ג'פרי טמבור, ג'ייסון אייזקס, אולגה קורילנקו. במאי: ארמנדו יאנוצ'י. בריטניה, 2017.

המשפחה | La Familia, ערוץ Yes VOD

נציג ונצואלה לאוסקר 2019. דרמת מתח על בן שפוגע באדם הלא נכון ואביו שיעשה הכל כדי להגן עליו. ביחד הם נודדים בין מקומות מסתור שונים ובין עבודות זמניות, בעוד מעליהם מרחף כל הזמן האיום מאלו שרודפים אחריהם ורוצים נקמה. שחקנים: ג'ובאני גרסיה, רג'י רייס. במאי: גוסטבו רונדון-קורדובה. ונצואלה, 2017.

האקסית המטורפת 2 | Crazy Ex-Girlfriend 2, ערוץ Hot VOD


ריי דונובן 5 | Ray Donovan 5, ערוץ Hot VOD


ויקינגים 5 | Vikings 5, ערוץ Hot VOD


אלמנטרי 5-6 | Elementary 5-6, ערוץ Hot VOD


כפולה 3, ערוץ Hot VOD

נעה קירל מבסוטית רצח. יש לה זוגיות משגשגת עם שחר ותפקיד ראשי במופע הענק הבינלאומי של הקיץ 'וודג'-המחזמר'. אף אחד עוד לא יודע שבדיוק אז, כשהחיים נראים סילאן, השתחררה מהכלא אכדיה – אישה שפניה מצולקות ובידה בובת וודו של קירל, והיא מחפשת נקמה.

פושאפ 3, ערוץ Hot VOD

צחי קומה חוזר בעונה חדשה של תוכנית ראיונות ספורטיבית במיוחד, המתרחשת כולה בחדר הכושר, וגורם למפורסמות ישראל להזיע. הפעם מצטרפת אליו כוהנת הכושר שר פיטנס ויחדיו ינסו לברר עד כמה הסלבס שלנו אוהבות את עצמן ואת גופן. העונה זו עונת נשים בלבד.

22:00 הרשימה השחורה 6 | The Blacklist 6, ערוץ Yes Action

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 05 בינואר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:45 מכת המחץ 6 | Strike Back 6, ערוץ Yes Action
.

הנהג הג'נטלמן | The Gentleman Driver, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי העוקב אחר ארבעה טייקונים שמתחרים במרוצי מכוניות כתחביב, ובוחן מה מניע אותם להצליח – גם בעבודה וגם על המסלול.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן