Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 03 בפברואר, 2019

נולד בארבעה ביולי, התרסקות, הסנדק, שרשרת הפיקוד, המהפכה המגדרית, המרוץ לעוגה, המשרד לעניינים קסומים, החולמים, בגרות באימהות: נערות בהיריון, בגרות באימהות, האחד, איש הפיל, הרפסודה, מוות באור הזרקורים, הרחק מהציוויליזציה 6, לינדזי לוהאן – ביץ' קלאב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נולד בארבעה ביולי | Born on the Fourth of July, סלקום TV

סרט אמריקני המבוסס על האוטוביוגרפיה רבת המכר של החייל רון קוביק, שנלחם במלחמת וייטנאם, בסרט, טום קרוז גילם את קוביק וזכה על כך בפרס גלובוס הזהב. במאי: אוליבר סטון. ארה"ב, 1989

התרסקות | Crash, סלקום TV


הסנדק | The Godfather, סלקום TV


שרשרת הפיקוד | Chain of Command, סלקום TV

.

המהפכה המגדרית | Gender Revolution: A Journey With Katie Couric, סלקום TV


סרט דוקומנטרי של נשיונל ג’אוגרפיק, העוסק בזהות מגדרית בעידן המודרני.

15:45 המרוץ לעוגה | Best Cake Wins, ערוץ הילדים (סלקום TV + פרטנר TV + ערוץ Hot VOD)

הסדרה מפגישה בין שני אופים/ות מומחים/ות שמתחרים על הכנת העוגה הכי מוצלחת על פי הציורים של השופטים הצעירים. בואו לגלות איזה עוגה הפעם הם צריכים להכין, מי ינצח והכי חשוב כמה טעים זה הולך להיות.

16:40 המשרד לעניינים קסומים | The Bureau of Magical Things, ערוץ טין ניק

בני אדם וקסמים חיים יחדיו בהרמוניה, אך הטכנולוגיה מתקדמת ועולם הקסם נדחק לפינה. הפיות והיצורים הקסומים האחרים הם מינים נכחדים ונערה בשם קיירה רוצה לשנות זאת. כאשר הסכנה מרחפת מעל ראשיהם של היצורים הקסומים ובני האדם כאחד, קיירה, המגלה כי יש לה כוחות קסם, יחד עם חברה, פיטר, חושפים סודות ששום אדם לא יכול היה לדמיין.

18:15 החולמים, ערוץ הילדים (פרטנר TV + סלקום TV )

הדרמה שעל בסיסה נוצרה סדרת הלהיט "גאליס" והכירה לצופים לראשונה את הדמויות האהובות: דני (אליאנה תדהר), יונתן (תובל שפיר) וליעם (דניאל מורשת). אגדה מודרנית המביאה את סיפורם של בני נוער שנסיבות חייהם הביאו אותם לחיות יחד בבית אומנה, שמולו עומד מוזיאון ובו מתגלה 'אבן משאלות' מיוחדת וסודית. במרכז הסדרה נמצא יונתן (שפיר), נער מבית האומנה אשר מוצא מטרה לחייו – להגיע אל האבן שלדעתו תחזיר אליו את אמו שנטשה אותו לפני עשור.

18:30 בגרות באמהות: נערות בהריון 2 | 2 Teen Mom: Young + Pregnant, ערוץ MTV Show

אשלי, בריאנה, ג'ייד, קיילה ולקסי הן חמש נערות המתמודדות עם הריון בגיל צעיר, ההיערכות לאימהות מוקדמת והקשיים הטיפוסיים הנלווים לחייה של בת עשרה נורמטיבית.

19:15 בגרות באימהות 2 9 | 9 2 Teen Mom ערוץ MTV Show

עונה חדשה לסדרת הריאליטי המצליחה. במהלך פרקי העונה נמשיך לעקוב אחר נערות המתמודדות עם מעמדן כאימהות טריות. כל פרק יציג את מגוון האתגרים הניצבים בפני אימהות צעירות: נישואים, מערכות יחסים, תמיכת המשפחה, אימוץ, כספים, סיום לימודי התיכון, תחילת הקולג', מציאת עבודה, והמהלך הקשה והמרגש מכל: ההתקדמות אל עבר יחידה משפחתית משל עצמן.

21:00 האחד | The One, ערוץ AMC

פעולה. שוטר מוטרד על ידי כפיל מממד מקביל שהורג את כל המקבילים לו כדי להיות הגרסה החזקה ביותר. שחקנים: ג'ט לי, קרלה גוג'ינו. במאי: ג'יימס וונג. ארה"ב, 2001.

22:00 איש הפיל | The Elephant Man, ערוץ Yes3

הסרט היה מועמד לשמונה פרסי אוסקר, ונכלל ברשימת 250 הסרטים הטובים בכל הזמנים של אתר IMDB. בביקור בקרקס נתקל מנתח באדם בעל פנים מעוותות שהוצג כל חייו ללעג בפני הקהל במופעי פריקים. כשהוא מחליט להצילו, הוא מגלה אדם רגיש ואינטליגנטי, שרק מבקש יחס שווה. שחקנים: ג'ון הארט, אנתוני הופקינס, אן בנקרופט. במאי: דיוויד לינץ'. ארה"ב, 1980.

22:00 הרפסודה | The Raft, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

בקיץ 1973 השתתפו 5 גברים ו-6 נשים בניסוי אנתרופולוגי יוצא דופן: במשך 101 ימים הם חצו על גבי רפסודה קטנה את האוקיינוס האטלנטי. את הניסוי יזם האנתרופולוג סנטיאגו ג'נוב ומטרתו הייתה לחקור את מקורות האלימות ואת הדינמיקה של המשיכה המינית. 11 אנשי צוות נבחרו מכל רחבי העולם (ביניהם צעירה ישראלית) במטרה לערבב בין דת, מין ולאומיות וכדי למקסם את החיכוך על הרפסודה השברירית. מאחר שמחקרים הראו קשר בין אלימות למיניות – נבחרו לניסוי רק צעירים, יפים וחתיכים. אסור היה להם לקרוא ספרים או להתבודד. כדי להעביר את הזמן הם נהגו לשיר שירים ביחד, אך במרוצת הזמן החלו להשתעמם וזה מה שנתן את הטריגר לניסוי. ג'נוב קיווה שקונפליקטים אלימים ואורגיות מין ייווצרו מהקרבה הכפויה בין המשתתפים, אך מה שקרה בסופו של דבר על הרפסודה היה בלתי-צפוי לחלוטין. היום, יותר מ-40 שנה אחרי הניסוי פורץ הדרך, מתאחדים חברי הפרויקט שנשארו בחיים באולפן שבו דגם זהה לרפסודה עליה שטו, ומספרים את חוויותיהם מהניסוי. במקביל, מציג הסרט צילומי ארכיון נדירים מהשייט על הרפסודה המקורית וקטעים המוקראים מיומנו של ג'נוב, המתעדים את הניסוי, שהוגדר כאחד המוזרים ביותר שנעשו בכל הזמנים. בימוי: מרקוס לינדין. 98 דקות, שוודיה / דנמרק / ארצות הברית / גרמניה, 2018.

22:00 מוות באור הזרקורים 3 | 3 …Autopsy: The Last Hours of, ערוץ הבריאות

הפתולוג מייקל האנטר שב בעונה חדשה. גם הפעם יחקור האנטר את מקרי המוות המסתוריים של ידוענים וישים קץ לספקולציות האופפות אותם. בין גיבורי התרבות שייבחנו העונה: ג'יימס דין, דיוויד בואי, ג'יימס גנדולפיני ("הסופרנוס"), לו ריד, מוחמד עלי, אנדי וורהול ואחרים.

22:00 הרחק מהציוויליזציה 6 New Lives in the Wild 6, ערוץ הטיולים

ההרפתקן בן פוגל יוצא למסע בעקבות האנשים שהפנו את גבם למירוץ העכברים והחליטו להקים את ביתם בפינות הנידחות בעולם. במהלך העונה יפגוש פוגל זוגות ויחידים במדבר סהרה, ניו זילנד, אנדלוסיה שבספרד, גווטאמלה, קמבודיה ועוד.

22:45 לינדזי לוהאן – ביץ' קלאבLindsay Lohan's Beach Club, ערוץ MTV Show

השחקנית, הזמרת והיזמית, לינדזי לוהאן, תרחיב את האימפריה שלה עם השקת מועדון חדש באי מיקונוס: 'בית החוף של לוהאן', אבל היא לא תעשה זאת לבד. לוהאן בחרה בקפידה קבוצה של מארחי VIP שיסייעו לה בהפיכת המועדון למילה האחרונה בתחום האירוח היוקרתי. כאשר הקווים בין עבודה ובין רומנטיקה מתחילים להיטשטש, הצוות לומד כי בכל הקשור ללוהאן סטנדרט המצוינות הוא גבוה, המרחב לטעויות מוגבל והמשרה שלך עשויה להיעלם בכל רגע.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן