Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 14 בפברואר, 2019

פסיפיק רים: המרד, אישה פנטסטית, נקמה, מי מפחד מהחושך?, המתקשרים, קטסטרופה 4, קן ג'ונג: הו לא, ולווט קולקסיון, ג'ון הנבל, דייטים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פסיפיק רים: המרד | Pacific Rim: Uprising, ערוץ Yes VOD 

אקשן מדע בדיוני. מפלצות הענק חוזרות לכדור הארץ למתקפה נוספת, והן חזקות מתמיד. בין הלוחמים שיוצאים לעצור אותם, נמצא גם בנו של הגנרל סטאקר שעצר את הגל הקודם ונערה מומחית לטכנולוגיה, שמצליחה לבנות רובוט ייגר משלה, כנגד הפלישה. שחקנים: ג'ון בויגה, סקוט איסטווד, רינקו קיקוצ'י. במאי: סטיבן ס. דנייט. ארה"ב, 2018.

אישה פנטסטית | A Fantastic Woman | Una Mujer Fantastica, ערוץ Yes VOD

דרמה מרגשת, זוכת פרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר. לאחר שבן זוגה מת במפתיע, נאלצת מרינה, טרנסג'נדרית העובדת כזמרת בארים להיאבק נגד המשטרה שחושדת בה במעורבות במוות, ומול משפחת אהובה – שמסרבת לקבל אותה. שחקנים: דניאלה וגה, פרנסיסקו רייס, לואיס גנקו. במאי: סבסטיאן לליו. צ'ילה, 2017.

נקמה | Revenge, ערוץ Yes VOD

מותחן אקשן. ג'ן מגיעה עם המאהב הנשוי שלה לבית נופש יוקרתי ומבודד. אך כאשר שני שותפיו מגיעים גם הם למקום להצטרף אליו למסע ציד, הבילוי הרומנטי הופך לקרב הישרדות לחיים ולמוות. שחקנים: מתילדה לוץ, קווין יאנסנס. במאית: קוראלי פארז'ה. צרפת, 2017.

מי מפחד מהחושך? | Deadtime Stories, ערוץ Hot VOD Young

ג'ניפר הבייביסיטר מספרת לילדים סיפורים מפחידים לפני השינה. בכל פרק הילדים יוצאים להרפתקאות שונות ומסעירות עם סיפורי רפאים, סיפור על קבר יוצא דופן, סיפור על משחק משאלות ועוד.

המתקשרים, ערוץ Hot VOD

דוקו-ריאליטי. הצצה חד פעמית לתוך עולם התקשור המיסטי והמסקרן דרך חייהם המקצועיים והפרטיים של ארבעה מהמתקשרים המצליחים ביותר בישראל: אלין שלמה, יריב אפרת, ינון בן דוד ו-אופירה דהן. בכל פרק יחשפו המתקשרים לדמויות ולסיפורים יוצאי דופן, כמו של סקאזי, דודו מעפולה, דורון מירן ו-סתיו סטרשקוהם ייעצו, יפתרו משברים וינבאו עתידות – מול הלקוח תמיד יעמוד מתקשר מלא בטחון וכריזמה, בעל כוחות מיוחדים עד כדי צמרור. השאלה היחידה היא האם יוכלו ארבעת המתקשרים לחזות ולפתור גם את הבעיות האישיות שלהם?

קטסטרופה 4 | Catastrophe 4, ערוץ Hot VOD

הקומדיה של רשת Channel 4 הבריטית וחברת Avalon חוזרת לעונה רביעית ואחרונה. ספוילר – עונת הסיום נפתחת אחרי תאונת הדרכים הדרמטית, שמאלצת את רוב להודות בפני שרון שחזר לשתות. בינתיים, כריס מראה צד רך ובלתי צפוי כלפי רוב, אבל פחות רך כלפי החבר החדש והמעצבן של פראן. שרון מנסה לתמוך בניסיונותיו של רוב לחזור לתלם ולהיגמל – אך לא ברור אם הזוג יצליח להתמודד עם האתגרים החדשים או שמערכת היחסים שלהם תתפרק סופית.

קן ג'ונג: הו, לא! | Ken Jeong: You Complete Me, Ho, נטפליקס | Netflix

בספיישל הסטנד-אפ הראשון שלו, קן ג'ונג חולק עם הקהל סיפורים מצחיקים מהקריירה ההוליוודית שלו – וחושף איך הסרט "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" הציל את חייו.

ולווט קולקסיון | Velvet Colección, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה ספרדית. בשלהי שנות ה-60, מעצבת האופנה אנה מגייסת את חבריה: קלרה, פדרו וראול, כדי לפתוח חנות ובית ספר לעיצוב בברצלונה. סדרת ההמשך ל-"קטיפה".

ג'ון הנבל | Dirty John, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמת פשע. חייה של אשת העסקים דברה נוואל מתפרקים כשהיא נשבית בשקרים ובמניפולציות של הנוכל ג'ון מיהאן. בהשראת פודקאסט המבוסס על סיפור אמיתי.

דייטים | Dating Around, נטפליקס | Netflix

תוכנית ריאליטי. בתוכנית היכרות רצופת התאהבויות ואכזבות, שישה רווקים ורווקות יוצאים לחמש פגישות עיוורות. המשימה: למצוא את האחד או האחת ששווה להזמין לפגישה שנייה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן