Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 17 בפברואר, 2019

שלושה שלטים מחוץ לאבינג מיזורי, צורת המים, מסתור, האשליה הגדולה, הוליווד 306, בלתי נשכח 3, מאסטר שף ארה"ב 8, מורות 3, הדרקון הראשון שלי: מירוץ אל הקצה 3-4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי | Three Billboards Outside Ebbing, Missouri, ערוץ Yes VOD 

זוכה שני פרסי אוסקר למשחק ומועמד לעוד חמישה פרסים, כולל הסרט הטוב ביותר, וכן זוכה ארבעה פרסי גלובוס הזהב כולל סרט הדרמה הטוב ביותר. דרמת פשע. בניסיון למצוא את הרוצח של ביתה שוכרת אם זועמת שלושה שלטי פרסומת נגד מפקח המשטרה ומציתה מהומה בעיירה קטנה ושקטה. שחקנים: פרנסס מקדורמנד, וודי הרלסון, סם רוקוול. במאי: מרטין מקדונה. ארה"ב, 2017. הסרט נע בלי הרף בין הקומדיה לטרגדיה, מבוים בקפידה ובחוכמה, וזוכה לשחקנים משובחים המופיעים באופן משעשע ונועז. ציון: 

צורת המים | The Shape Of Water, ערוץ Yes VOD

הזוכה הגדול של אוסקר 2018, כולל הסרט והבמאי הטובים ביותר. פנטזיה רומנטית מרהיבה. סיפור אהבה שובה לב וקסום נרקם בין אישה אילמת העובדת כמנקה במתקן ממשלתי חשאי, לבין יצור מסתורי הכלוא במתקן. כאשר היא מבינה שחייו בסכנה, היא תעשה הכל על מנת לשחררו לחופשי. שחקנים: סאלי הוקינס, מייקל שאנון. במאי: גיירמו דל טורו. ארה"ב, 2017.

מסתור | Shelter, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 16 בפברואר, 2019, בערוץ Yes קולנוע ישראלי

22:00 האשליה הגדולה | La Grande Illusion, ערוץ Yes3

יצירת המופת של הבמאי הצרפתי הנודע, המתארת את סיפורם של חיילים צרפתיים בשבי הגרמני במלחמת העולם הראשונה. הסרט היה מועמד לאוסקר לסרט הטוב ביותר ומככב בשלל רשימות הסרטים הטובים בכל הזמנים – בין השאר הוא נכלל בין 100 הסרטים הטובים אי פעם ברשימת המבקרים היוקרתית של מגזין סייט אנד סאונד. שחקנים: ז'אן גאבן, אריך פון שטרוהיים. במאי: ז'אן רנואר. צרפת, 1937.

22:00 הוליווד 306 | i306 Hollywood, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מה החפצים שאתה משאיר אחרי מותך מספרים עליך? במשך יותר מ-60 שנה גרה אנט אונטל בבית ממוצע ברחוב פשוט בניו ג'רזי. הכתובת, ליתר דיוק: 306 הוליווד. כשמתה ב-2011, בגיל 86, החליטו שני נכדיה, האמנים ויוצרי הקולנוע, אלן בוגארין ו-ג'ונתן בוגארין, להתמודד עם אבלם בעזרת החפצים המדהימים שנמצאו בבית סבתם לאחר לכתה. מהחזרי מס מצהיבים ועד שמלות טפטה מדהימות, הם לאט לאט מבינים שכל אלפי הפריטים שנשארו בבית הם יותר מסתם חפצים; הם פורטלים לנשמתה של האישה שאהבו. בעודם מטפלים בבית כמו בחפירות בחורבה עתיקה, הם מתייחסים ולומדים כל פריט כאילו היה שריד יקר. כדי להרכיב מחדש את חפציה לצורך צילומים צבעוניים לקטלוג, שבו ייקחו חלק כל מברשת שיניים ישנה ופלסטר, הם נעזרים בארכיאולוגים, פיזיקאים ומומחי אופנה. אלו עוזרים להם לבחון, להסיק ולחבר מחדש את הקשר בין החפצים לבין מי שהייתה סבתם באמת. בין כל אלה משולבים סרטי ארכיון שצילמו מדי שנה, בהם מתועדת הסבתא מחווה את דעותיה בנושאים שונים. 98 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 בלתי נשכח 3 | Unforgotten 3, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes London

דרמת המתח המצליחה מבית ITV הבריטית חוזרת בעונה חדשה. החוקרת קאסי סטיוארט (ניקולה ווקר, "Spooks", "בבילון") ושותפה סאני חאן (רנג'יב בשקר) פותחים בחקירה במטרה לגלות את זהותה של גופת נערה, שנראה שנרצחה ונקברה בתחילת המילניום. החקירה מובילה אל ארבעה גברים שחגגו בקרבת מקום הרצח ויתכן שקשורים למעשה. ארבעת הגברים הם חבורה מגובשת של חברי ילדות שמגנים אחד על השני בכל מצב: ד"ר טים פינץ' (אלכס ג'נינגס, "ויקטוריה", "הכתר") הוא רופא מצליח, ג'יימס הוליס (קווין מקנאלי, "שודדי הקאריביים") הוא מנחה שעשועון טלוויזיה ואיש תקשורת, כריס לואו (ג'יימס פליט, "ארבע חתונות ולוויה", "פטריק מלרוז") בעליה לשעבר של סוכנות פרסום גדולה שפשט את הרגל וחי ברחוב ופיט קאר (ניל מוריסי, "חוקים משלה", "שחיתות") איש מכירות כושל. החוקרים חושפים סודות נשכחים הקבורים עמוק, שיש להם השפעה דרמטית על החקירה שלהם ועל חייהם של החשודים. גילויים האיטי של הסודות על ידי קאסי וסאני, בעודם רודפים אחרי הרוצח, ישנה את הדינמיקה במשפחות המעורבות, ובין החשודים לאהוביהם, לעד.

22:15 מאסטר שף ארה"ב 8 MasterChef US 8, ערוץ האוכל 

השפים גורדון רמזי ו-כריסטינה טוסי שבים לעונה נוספת של ריאליטי האוכל הנודע. השף הידוען אהרון סאנצ'ז ימלא את משבצת השופט השלישי. השלושה יערכו חיפוש מקיף אחר הבשלנים הטובים ביותר באמריקה כאשר רק אחד יזכה, לאחר תחרות מפרכת.

22:45 מורות 3 | Teachers 3, ערוץ Hot קומדי סנטרל + ערוץ Hot VOD

הקומדיה של רשת TV Land חוזרת לעונה שלישית ואחרונה. בעונה יגיעו להתארח בריאן פוסן ("המפץ הגדול"), מו קולינס ("מחלקת גנים ונוף") ו-לנון פרהאם ("Veep").

הדרקון הראשון שלי: מירוץ אל הקצה 3-4 | 3-4 Dragons: Race to the Edge, נטפליקס | Netflix


עונות נוספות לסדרה המונפשת מבית היוצרי הסרט "הדרקון הראשון שלי", שמותחת את ההרפתקאות של היקאפ ושום שן עד הקצה.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן