Skip to content

נהריה – מעבדת גידול מריחואנה מתחת לנחל הגעתון במרכז העיר

בלשי תחנת נהריה, עקבו אחר חשוד בהפצת הסם ולא מצאו את מקור האספקה שלו. לאחר שנצפה יוצא מחניון תת קרקעי, נעצר והבלשים חיפשו בחניון וגילו כניסה נסתרת לאולם נוסף ובו מאות שתילי הסם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דמיון יוצר לגידולי קנאביס – בלשי משטרת נהריה עקבו מזה מספר שבועות אחר צעיר (33) תושב נהריה, החשוד בהפצת סם המריחואנה, אולם כל ניסיונותיהם למצוא את מיקום מקור הסם עלו בתוהו. בתושייה  של צוות הבילוש, הוחלט להיכנס לחניון תת קרקעי ממנו יצא הצעיר ולאחר חיפוש מצאו הבלשים כניסה נסתרת היטב לאולם נוסף שבו הותקנה מעבדת גידול הסם, ממש מתחת לנחל הגעתון הזורם ברחובה הראשי של נהריה.

 

למעלה: משמאל דלת כניסה לחניון, מימין הירידה לחניון. למטה: משמאל, הכניסה למעבדה. מימין, המעבדה (צילום מסרטון המשטרה)
למעלה: משמאל דלת כניסה לחניון, מימין הירידה לחניון. למטה: משמאל, הכניסה למעבדה. מימין, המעבדה (צילום מסרטון המשטרה)

כאמור, שוטרי תחנת נהריה ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה בתחום הסמים, במסגרתה ערכו תצפית ומעקב בשדרות געתון אחר מקום שבו עלה חשד שמתבצע גידול וייצור סם, אולם כל הניסיונות לאתר את המקום במדויק עלו תחילה בתוהו, עד השלב שבו הבינו כי הפעילות הפלילית עפ"י החשד מתבצעת למעשה מתחת לאדמה.

עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה, עצרו בלשי תחנת נהריה את החשוד בעת שיצא מהחניון אליו תצפתו ובסריקה במקום לא מצאו דבר, למעט ערימת קרשים בפינת החניון. שוב סרקו את החניו הרחב ולא מצאו דבר. בשלב זה החליטו להזיז ממקומה את ערימת הקרשים שהיתה מוטלת  ליד אחד מקירות המרתף החניון ולאחר שהזיזו אותה ממקומה, לעיני הבלשים הנדהמים התגלה פתח חדש אל מרתף תת קרקעי רחב ידיים ובו מספר חדרים שבהם יוצרו עפ"י החשד הסמים עם האמצעים הנדרשים.

במקום נתפסו כחמש מאות שתילים במשקל כולל של כ – 15 ק"ג ואילו את החשוד, תושב נהריה בעל הדמיון היוצר עצרו השוטרים לחקירה ובהמשך הוארך מעצרו בבימ"ש השלום קריות עד היום רביעי כאשר החקירה נמשכת.

מהמשטרה נמסר כי המשטרה תמשיך עם כל האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים והיחידות המיוחדות , לחשוף את אותן מעבדות ולמצות את הדין עם אותם סוחרי סמים המסכנים את שלום הציבור ובטחונו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן