Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 25 בפברואר, 2019

פאנץ', טקס האוסקר ה-91, יונייטד סקייטס, יורשים את העסק, ואן הלסינג 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פאנץ' | Punch, ערוץ Yes VOD 

דרמה ישראלית המספרת את סיפור עלייתה המטאורית של סצנת הסטנד-אפ הישראלית בשנות ה-90. הסדרה מבוססת על סיפורים אמיתיים הקשורים במועדון ה'דומינו גרוס' המיתולוגי ששלט באותה תקופה, ומועדון ה'קאמל קומדי קלאב' החדש והנוצץ שקם ואיים על ההגמוניה. הצופים יוכלו לנסות ולזהות מי הם אותם קומיקאים צעירים שמובילים את הסדרה ונמצאים באותם ימים בתחילת דרכם והיום מהווים את עמוד השדרה של הבידור והטלוויזיה בישראל. הסדרה מדלגת אחורה בזמן אל תחילת שנות ה-90 – לזמנים בהם לעיתון היה כוח, ביפרים היו מאסט, האינטרנט היה שמועה, טלפון נייד היה רק לעשירים וכולם רק התחילו לחשוש מהדבר החדש הזה – ערוץ טלוויזיה מסחרי. זמנים בהם מערכות היחסים, האנשים וגם החלומות שלהם – היו פשוטים ישירים ופחות ציניים. במרכז הדרמה, יחסים מורכבים בין אב ובנו: חמי פרוסט (צחי גראד) מנהל ה'הפיצה פאנץ", מועדון סטנד אפ קטן ואיכותי בעל כריזמה ואמת אמנותית בלתי מתפשרת, אשר הפך לגורו עבור הסטדנאפיסטים הצעירים. מולו עומד מיכאל (מאור שוויצר), הבן שלו, צעיר מוכשר ואמביציוזי שחוזר מאמריקה, מלא ברעיונות חדשים כיצד לנצח את המועדון החדש שמוקם להם מתחת לאף. זוהי מלחמה בין שתי תפיסות עולם: ה'פיצה פאנץ" והעולם הישן שמהווים גם בית וגם כלוב של זהב עבור צעירים שמגיעים לתל אביב חמושים בחלום בוער, לכל אחד מהם סיפור ומקום ממנו הגיע, שמוכנים לעשות הכול בשביל לקרוע את הקהל מצחוק – לעומת הבמה הנוצצת, האולמות המלאים, הפרסום והכסף שמציע האלטרנטיבה החדשה 'השוקן קומדי קלאב'. במאי: דרור סבו.

03:30 טקס האוסקר ה-91, ערוץ Yes1

האירוע הקולנועי הכי טלוויזיוני והכי נוצץ בהוליווד.

22:00 יונייטד סקייטס | United Skates, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 19 בפברואר, 2019, בערוץ Yes VOD

23:15 יורשים את העסק | Blood Money, ערוץ ההיסטוריה

אמריקה נמצאת בצומת דרכים. אומה זו נבנתה רבות בזכות התושיה של גברים ונשים חרוצים במיוחד, שהקימו עסקים משגשגים בשני ידיהם. אלפי עסקים משפחתיים בארצות הברית הורישו מדור לדור הון כספי לצד הנחלת מורשת של מוסר עבודה גבוה. אך כעת רבים מהם חוששים כי הצעירים של ימינו, בני דור ה-Y (ה-מילניאלז), אינם מצויידים באותן תכונות של חריצות ונכונות לעבודה קשה, החיוניות על-מנת להמשיך לקיים עסקים משפחתיים לאורך המאה ה-21. כאן נכנס לתמונה כריס פארבין, יועץ ומתכנן פיננסי המתמחה בנכסים משפחתיים. בסדרה פארבין חורש את ארצות הברית לאורכה ולרוחבה כדי לפגוש את החבר'ה הצעירים שאמורים לרשת את עסקי הוריהם, ובוחן האם יש להם את מה שדרוש על-מנת לקחת את העסק המשפחתי לשלב הבא. זה אינו משחק או תרגיל – הכל מונח כאן על הכף: כסף, קידום, ועתיד החברה המשפחתית. כריס יסייע לבעלי העסקים הללו להעמיד את ילדיהם במבחנים הראויים, כדי לבדוק האם אכן יש להם את מה שצריך כדי לרשת את העסק.

ואן הלסינג 3 | 3 Van Helsing, נטפליקס | Netflix


עונה שלישית לסדרת האימה. אחרי שלוש שנים בתרדמת, ונסה מתעוררת ומגלה שהעולם נחרב על ידי ערפדים. היא מצטרפת לחבורה ססגונית של ניצולים, וביחד הם נלחמים על חייהם.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן