Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (26.2.19)

תיק עליה למטוס, מוצרים שישמרו על עור התינוק ותחליף חדש לסוכר הם בין חמשת המוצרים אותם ניסינו - ועליהם כתבנו - במדור זה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

SUPREME של Head & Shoulders

הסדרה החדשה היא ניסיון של המותג, הידוע בשמפו נגד קשקשים, להיכנס לקטגוריות אחרות. איך עושים את זה? יוצרים שמפו ומרכך חדשים לנשים, המשלבים בתוכם שמן ארגן. השמפו משלב גם מרכיב בשם פירוקטון אולאמין, חומר פעיל נגד קשקשים אשר לדברי החברה אמור לעשות טוב גם למראה השיער. שני המוצרים הגיעו לבדיקה ונמסרו לנסיינית שלנו, שמכירה את המוצרים הוותיקים של החברה. היא סיפרה בסיפוק כי הטיפול שקיבל השיער אכן היה טוב יותר – השיער הפך לרך וחיוני יותר, תוך שאין סימנים לקשקשים.

18.9/26.9 שקלים ל-275/400 מ"ל. להשיג בסופרפארם.

צילום: אבי דבי

סירופ יאקון של Ecoandino

אם אתם נמנעים מצריכה של סוכר ומחפשים תחליף, הנה מוצר חדש שכדאי לכם להכיר. יאקון הוא שורש מפרו, המשמש לרוב למאכלים. במוצר הזה הוא מגיע כנוזל ותפקידו להמתיק משקאות חמים, עוגות, מאפים ועוד. המוצר הוא 100% אורגני וחשוב לדעת כי יש לו טעם ייחודי  – הוא אמנם לא דומיננטי מדי אבל לא בטוח שכל אחד יאהב אותו. בכוס תה הוא מורגש היטב; בעוגה, לעומת זאת, הרבה פחות.

57 שקלים ל250 גרם. להשיג בשקדיה ובחנויות טבע.

צילום: אייל קרן

Clean & Pure של SACARA

עור שמן ומעורב זקוק למוצרים ייעודיים, ולשם כך בדיוק השיקה הרשת את סדרת המוצרים החדשה. הסדרה כוללת חמישה מוצרים ותפקידם הוא לאזן עור שמן וכך לעזור במניעת פצעונים. הסדרה כוללת קרם פנים נטול שומן, סבון מוס לניקוי הפנים, מי פנים מאזנים מסיכת חימר ירוק וג'ל לטיפול נקודתי בפצעונים. מתוך החמישה ניסינו את הקרם, שהותאם לבעל עור שמנוני. זה שמח על העובדה כי הקרם נטול שומן וכך התאים לעור; יש לו מרקם נעים והוא נספג במהירות.

20-25 שקלים ל-30-200 מ"ל. להשיג בסקארה.

צילום: קית גלסמן

Baby כיף של קוסמופארם

24 שעות של לחות, זו ההבטחה של סדרת המוצרים החדשה. כיצד עושים זאת? בעזרת קומפלקס רכיבים הקרוי Hydromoist 24, שתפקידו למסייע במניעת יובש וגירויים למשך 24 שעות ובכך לשמור על רמת הלחות של העור. בנוסף מכילים המוצרים תמציות פרחי קמומיל וקלנדולה כדי להרגיע רגישות ואדמומיות, וכולם היפואלרגניים ואינם מכילים פרבנים. מה כוללת הסדרה? אל-סבון, שמפו אל-דמע וקרם גוף קרם למניעת גירויים. אנו ניסינו את הסבון והשמפו, שעשו עבודה טובה מאוד בניקוי העור. העור שמר על הלחות שלו למשך זמן רב, אם כי בשביל להגיע ל-24 שעות של שמירה על לחות יש להשתמש, כפי הנראה, בקרם הגוף.

17.9/24.9 שקלים ל-500/750 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: מוטי פישביין

תיק עלייה למטוס של Mandarina Duck

המותג השיק תיק חדש המיועד לקחת איתנו כתיק עלייה למטוס. למעשה, הוא מתאים בעיקר לאנשי ונשות עסקים, כאלה הזקוקים למעט מקום לבגדים וחפצים שונים ובעיקר תאים למחשב נייד, טאבלט, מסמכים וכד'. כדי להיות כזה מחולק התיק לשני חלקים עיקריים, כאשר החלק המיועד למסמכים ולמכשירים השונים מחולק בעצמו למספר תאים ייעודיים. בנוסף, יש לו שני כיסים חיצוניים בהם אפשר לשים פריטים אותם רוצים לשמור נגישים. התיק קל משקל יחסית, נמכר בצבעי כחול נייבי או שחור.

900 שקלים. להשיג בטופ-תיק וב-www.toptik.co.il.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן