Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 04 במרץ, 2019

קופ וקאמי שואלים את העולם, ספיידרמן 2, ציידי בתים בעולם 95, תאומים מרושעים 3, ברבי – הבובה שכבשה את העולם, היסטוריה למכירה 20, אזימוט, שחר חדש ביוסמיטי, סרטים פיליפיניים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קופ וקאמי שואלים את העולם | Coop & Cami Ask the World, סלקום TV 

סדרה חדשה של דיסני, במרכזה עומדים שני אחים שמבצעים משימות מטורפות על פי בחירות העוקבים בערוץ היוטיוב שלהם.

ספיידרמן 2 | Marvel's Spider-Man, סלקום TV

עונה חדשה של דיסני לסדרת האנימציה על גיבור העל.

20:30 ציידי בתים בעולם 95 | House Hunters International 95, ערוץ Travel Channel

ציידי הבתים יבחנו שלושה בתים פוטנציאליים, ייעזרו במתווך ויבחרו את בית החלומות שלהם: ציידים כמו פיטר ואיילין, שמחפשים בית עם נוף לים במלטה שלא יחסל סופית את חשבונות הבנק הריקים שלהם. ג'ונתן וקולט מהמערב התיכון בוחרים בין גואטמלה סיטי ההיסטורית להר געש פעיל.

22:00 תאומים מרושעים 3 | Evil Twins 3, ערוץ CBS ריאליטי

פרקים חדשים לסדרה המותחת והמצמררת, העוקבת אחרי תעלומות פשע אמיתיות של זוגות תאומים, שהיו אכזריים בצורה מחרידה. כל פרק מגלה סיפורים מדהימים על הארכיטיפים המרושעים האלו, כשהם נמצאים על הסף…

22:00 ברבי – הבובה שכבשה את העולם | Tiny Shoulders, Rethinking Barbie, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

בכל שנייה נמכרות שתי בובות ברבי ברחבי העולם ושיעור הזיהוי של המותג עומד על 98%. בגיל 60 ברבי, אייקון אופנה עוברת מייקאובר. הבובה אמנם כבשה את העולם, אך מעוררת מחלוקות רבות. תנועות פמיניסטיות טענו שהבובה בעלת המידות והממדים הזעירים מהווה מודל לילדות ולנערות אך מייצגת אישה רזה מאוד שלא קיימת במציאות. תנועות אתניות קראו לחרם על אידיאל היופי שהיא מייצגת – לבן ובלונדיני. באמצעות פרשנים ומומחים הסרט בוחן את מקומה של בובת הברבי בחברה המודרנית ובוחן את השפעותיה ואת השינויים שנעשו בעיצובה לאורך השנים. ארה"ב, 2018.

22:30 היסטוריה למכירה 20 | Pawn Stars 20, ערוץ ההיסטוריה

הסדרה המצליחה בתולדות ערוץ ההיסטוריה על מעללי חנות המשכון של משפחת הריסון בלאס וגאס, חוזרת לאחר פגרה ארוכה בפורמט חדש, עם פרקים בני שעה והרבה יותר פריטים היסטוריים למכירה. בין הפריטים המוצעים למכירה בעונה החדשה של הסדרה המצליחה: ערכה מקורית להגנה מפני ערפדים מהמאה ה-19, אביזר מהסרט "גולדן איי" מסדרת סרטי ג'יימס בונד, כלי נשק נדיר מהמאה ה-18, פריטי ממורביליה אישיים של הכדורסלן האגדי קארים עבדול ג'באר, דגם ברונזה של פסל הפייטה של האמן מיכלאנג'לו, יצירת אמנות של הצייר האמריקני ג'יימס וויסלר ועוד.

22:30 אזימוט | Azimuth, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

דרמה. יום לאחר הפסקת האש של מלחמת ששת הימים, חייל מצרי וחייל ישראלי נקלעים למוצב של האו"ם ומתפתח בינהם קרב הישרדות. שחקנים: יפתח קליין, סמי שייק. במאי: מייק בורשטיין. ישראל, 2017.

שחר חדש ביוסמיטי | The Dawn Wall, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי ביוגרפי. המצלמות עוקבות אחר טומי קולדוול ו-קווין ג'ורגסון בזמן שהם לוקחים על עצמם אתגר עצום – טיפוס חופשי על קיר הסלע המפחיד ביותר ביוסמיטי.

מבחר סרטים פיליפינים, נטפליקס | Netflix


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן