Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 05 במרץ, 2019

יוצאים מן הכלל, מגלים צלילים עם לולי, אלמה פיראטה, האדם הראשון, ריי דונובן 5, ג'וני אינגליש 3.0, הטובות לקרב 2, אזימוט, מכונת כתיבה מקליפורניה, עולם ללא תסמונת דאון, גזעיות, בדרך הקשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יוצאים מן הכלל | Raising Expectations, ערוץ Hot VOD

הווינים – משפחה סופר מוצלחת עם ארבעה ילדים מוכשרים ויצירתיים באופן יוצא דופן וילד חמישי, שהוא – די ממוצע… למרות זאת, הוא מצליח, בדרכו שלו, לשמור על התלהבות וסקרנות ונקלע תוך כך להרפתקאות מצחיקות.

מגלים צלילים עם לולי, ערוץ Hot VOD

הסדרה עוסקת בהיכרות עם קולות וצלילים מוכרים וחדשים. בכל פרק שומעים לולי ואימא צלילים אותם אפשר לשמוע בכל רחוב ובכל שכונה, ומנסים לגלות – מהיכן מגיע הצליל ומי משמיע אותו?

אלמה פיראטה | Alma Pirata, ערוץ Hot VOD

הטלנובלה הארגנטינאית מבית היוצר של כריס מורנה ("המורדים"). דרכיהם של בניסיו, קרוס ואיוון נפרדות לשנים רבות וכל אחד מהם נעשה דמות מפוקפקת. איוון, המבוגר שבהם, הוא מיילד במקצועו ומהמר כפייתי ששקוע בחובות. בניסיו הוא נוכל מקצועי שמשתדל לרמות בעיקר אנשים רעים. קרוס הוא קוסם עם חולשה לנשים מבוגרות ונשואות. השלושה מתאחדים שוב כשצ'רלי, חברה ותיקה של הוריהם, מציעה להם לשדוד אבן עתיקה – 'אלמה' – ולהתחלק בשלל. האיחוד המחודש מאפשר להם לצאת למסע נקמה על מות הוריהם ולטהר את שמם.

האדם הראשון | First Man, סלקום TV

דרמה ביוגרפית, מועמדת לארבעה פרסי אוסקר, על סיפור נחיתת האדם הראשון על הירח. שחקנים: ריאן גוסלינג ("לה לה לנד"). במאי: דמיאן שאזל ("לה לה לנד").

ריי דונובן 5 | 5 Ray Donovan, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 07 באוגוסט, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes Oh + ערוץ Yes VOD

ג'וני אינגליש 3.0 | Johnny English Strikes Again, סלקום TV

קומדיה. כאשר מתקפת סייבר חושפת את זהותם של כל הסוכנים החשאיים הבריטים, הסוכן הפורש ג'וני אינגליש, אשר עזב את השירות החשאי וכיום מלמד בבית ספר יסודי, נקרא לחזור לדגל ולהציל שוב את העולם בשירות הוד מעלתה. במסגרת משימתו עליו לעצור את ההאקר המסתורי האחראי למתקפת הסייבר. עם הבנה לוקה בטכנולוסגורגיה המודרנית ושיטות פעולה מיושנות, ג'וני אינגליש מתגלה כסוכן האנלוגי המושלם לאיום הדיגיטלי החדש. שחקנים: רואן אטקינסון, אמה תומפסון, אולגה קורילנקו. במאי: דיוויד קר. 88 דקות, בריטניה, 2018. התסריט לא רק צפוי ולעוס, אלא גם אם יש פאנצ'ליין, הצופים כבר הסיקו אותו 88 דקות לפני תחילת הסרט. ציון: 

הטובות לקרב 2 | 2 The Good Fight, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 13 במרץ, 2018, בשעה 22:45 בערוץ Yes Edge

אזימוט Azimuth, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 04 במרץ, 2019, בשעה 22:30 בערוץ Yes קולנוע ישראלי

22:00 מכונת כתיבה מקליפורניה | California Typewriter, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפורם של האמנים, הסופרים והאספנים שנשארו נאמנים למכונת הכתיבה שלהם. השחקן טום הנקס, המוזיקאי ג'ון מאייר, הסופר דיוויד מק'קלו, האמן סם שפרד ז"ל ואחרים, מספרים בסרט הנוסטלגי כיצד נשארה מכונת הכתיבה ככלי שימושי עבורם וכמוזה. לצדם, מובא סיפורה של החנות האחרונה באמריקה שעדיין מתקנת את מכונות הכתיבה של קליפורניה. סרט מרגש ומשעשע המספק מדיטציה מעוררת מחשבה על הדינמיקה המשתנה בין בני אדם למכונות ומעודד אותנו לבחון מחדש את הקשר שלנו עם הטכנולוגיה הישנה והחדשה. בימוי: דאג ניקול. 103 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 עולם ללא תסמונת דאון | ?A World Without Down's Syndrome, ערוץ הבריאות

השחקנית הבריטית סאלי פיליפס היא אימו של אולי, נער בן 11 בעל תסמונת דאון. פיליפס יוצאת לחקור את השלכותיו האתיות של מבחן סינון חדש ובלתי פולשני, המאבחן בוודאות של 99 אחוז תסמונת דאון בקרב עוברים. משמעות הבדיקה החדשנית היא עלייה במספר האימהות שיחליטו להפיל את ילדיהן, נתון המשמש בסיס לדיון מרתק וטעון רגשית. 

22:00 גזעיות | Thoroughbreds, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 28 בפברואר, 2019, בערוץ Yes VOD

בדרך הקשה | The Hard Way, נטפליקס | Netflix

חייל לשעבר מגלה שאחיו מת במשימה ברומניה. בעזרת שני בני ברית, הוא יוצא לאתר אויב מסתורי ולתבוע נקמה. שחקנים: מייקל ג'יי. וייט, לוק גוס, רנדי קוטור. במאי: קאוני ווקסמן. 92 דקות, ארה"ב, 2019.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן