Skip to content

קצין צה"ל ולוחם מג"ב נפצעו בפיגוע דריסה

בפיגוע דריסה בכפר נעמת נפגעו שני הלוחמים. אחד מהם שוחרר לביתו לאחר טיפול רפואי. כוח צה"ל הגיב באש וחיסל 2 משלושת הפלסטינים שישבו ברכב הדורס. במקום התפתחו הפרות סדר שנענו באמצעים לפיזור הפגנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קצין צה"ל נפצע קשה ולוחם מגב נפצע קל באירוע דריסה שהתרחש לפנות בוקר (שני) ביציאה מהכפר נעמה שבמרחב החטיבה המרכזית אפרים בגדה המערבית. כוח צה"ל הגיב באש, הרג 2 פלסטינים ופצע שלישי.

צילום: מצב ביטחוני גלובלי
צילום: מצב ביטחוני גלובלי
צילום: תקשורת פלסטינית
צילום: תקשורת פלסטינית
צילום: תקשורת פלסטינית
צילום: תקשורת פלסטינית

מדובר צה"ל מוסר כי הלילה נפצע קצין צה"ל באורח קשה ולוחם מג"ב באורח קל כתוצאה מפיגוע דריסה בכפר נעמה במרחב החטיבה המרחבית "אפרים". הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים וכי הודעה נמסרה למשפחותיהם.

ממד"א נמסר כי חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים שיבא בתל השומר את שני החילים צעירים כבני 20, כשאחד מהם מהם  במצב קשה, בהכרה מלאה עם חבלה רב מערכתית, והשני סמל שני א, במצב קל עם חבלות בגפיים ששוחרר מבית החולים לאחר טיפול רפואי.

מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי בסמוך ל04:00  כוח צה"ל ליווה כוח אחר שנתקע ביציאה מהפעילות בכפר בשל תקלה ברכב. שלושת המחבלים זיהו את החיילים ודרסו אותם. הכוח ביצע ירי לעבר המחבלים, שניים מהם נוטרלו ומחבל נוסף נפצע קל.
בהמשך התפתחו הפרות סדר ועימותים בין כוחות הביטחון לפלסטינים. צה"ל הגיב באמצעים לפיזור הפגנות.

פאראמדיק מד"א אהוביה שטרן סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לכוח רפואה של צה"ל שטיפל בשני צעירים שנפגעו מרכב, שניהם היו בהכרה מלאה, טיפלנו בצעיר בשנות העשרים שסבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה כשמצבו מוגדר קשה ויציב".

הפאראמדיק של מד"'א ישי ראוכברגר וחובש בכיר במד"א עקיבא אושרי הוסיפו וסיפרו: "חברנו לכוח רפואה של צה"ל שהעביר אלינו לניידת טיפול נמרץ צעיר כבן 19 בהכרה מלאה, הוא סבל מחבלה ברגל וסיפר שנפגע מרכב, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל, הוא היה רגוע ותיקשר איתנו לכל אורך הדרך".

בתגובה לאירוע בבנימין פרסם דובר החמאס, חאזם קאסם הודעה ולפיה  "שני השהידים שנהרגו לפנות בוקר מערבית לרמאללה, מדגישים כי הנוער המורד בגדה המערבית לא ינוח ולא ישקוט עד אשר ישיג את מלוא הזכויות של עמנו. תוכנית ייהוד ירושלים לא תעבור."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן