Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 06 במרץ, 2019

הטובות לקרב 2, או. ג'יי.: תוצרת אמריקה, המכשפות מטקסס, סופר-גירל, מה נסגר עם בן לאדן? פייסבוק: סודות הרשת החברתית, משפחת סופר על 2, קרבות אבירים, עיר סודית 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הטובות לקרב 2 | 2 The Good Fight, ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 13 במרץ, 2018, בשעה 22:45 בערוץ Yes Edge

או. ג'יי.: תוצרת אמריקה | O.J.: Made in America, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 22 בינואר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot8

המכשפות מטקסס | Southwest of Salem: The Story of the San Antonio Four, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 09 ביולי, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סופר-גירל | Supergirl, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 23 במאי, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו

מה נסגר עם בן לאדן? | ?Where in the World is Osama Bin Laden, סלקום TV

היוצר הדוקומנטרי מורגן ספרלוק מבקר במרוקו, בירדן, בישראל, באפגניסטן ועוד בחיפושים אחר בן לאדן, לפני שחוסל.

פייסבוק: סודות הרשת החברתית | Inside Facebook: Secrets of a Social Network, סלקום TV

אלימות, דברי שטנה, פגיעה עצמית, ניצול ילדים ועוד. סרט תחקיר הבודק כיצד פייסבוק מתמודדת עם התוכן הקיצוני הזה והאם היא מעמידה את רווחיות החברה לפני בטיחות המשתמשים.

משפחת סופר על 2 | The Incredibles 2, ערוץ Yes5 + סלקום TV

מועמד לפרס אוסקר 2019 עבור סרט האנימציה הטוב ביותר. משפחת גיבורי העל חוזרת בהרפתקה חדשה. הפעם, אם המשפחה הלן, יוצאת להילחם בפשע ולהציל את העולם, בעוד בוב האב נשאר בבית להשגיח על הילדים ולהתמודד עם חיי היומיום המשפחתיים. אלו הופכים לקשים אף יותר כאשר ג'ק-ג'ק התינוק מתחיל לפתח גם כוחות על. כאשר נבל חדש רוקם מזימה גאונית ומסוכנת, המשפחה חייבת למצוא את הדרך לעבוד יחד שוב – מה שבתאוריה נשמע פשוט, בפועל קשה, אפילו שמדובר במשפחה של גיבורי על. דיבוב לעברית: אלון נוימן, מייה קדוש. במאי: בראד בירד. ארה"ב, 2018. הסרט של חברת פיקסאר הוא כייפי, מצחיק ומתוק, אולם מרגיש עלילתית מעט מיושן, ביחס לסרטים המונפשים שיצאו בשנים האחרונות. ציון: 

22:30 קרבות אבירים | Knight Fight, ערוץ ההיסטוריה

סדרת התחרויות מקימה את העבר לתחיה באופן קשוח במיוחד, ומעלה את נס את מורשת אבירי ימי הביניים, לוחמים אולטימטיביים ששלטו בשדות הקרב הבולטים של העולם העתיק, הממשיכים להצית את הדמיון עד היום בזכות מיומנותיהם, אומץ לבם וכוחם הפיזי הרב – תכונות חיוניות על-מנת להילחם כשאתה עוטה על עצמך למעלה מ-35 ק"ג שריון מגן. המנצח בסוף כל פרק, זוכה בפרס של 10,000 דולרים וכרטיס כניסה לטורניר האליפות המכריע.

עיר סודית 2 | 2 Secret City, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרה הפוליטית האוסטרלית. עיתונאית לשעבר, שמתמחה בחשיפת שחיתות, נלחמת למען האמת והשקיפות במסדרונות הכוח של הפוליטיקה האוסטרלית, על אף שהיא מקבלת איומים על חייה ועל הקריירה שלה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן