Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 07 במרץ, 2019

מלחמת העולם Z, יסמין הכחולה, שלושת הימים הבאים, תפקיד חייו, אהבה כמו שלנו, מפצח האגוזים וארבע הממלכות, החיים האלה, השודד ונהגת המרוצים, הפרעה בקצב הלב, בית המזימות, פרשת ווטרגייט, לחיות מול מצלמות פורנו, ברים נוקמים: נשים מוטרדות באינטרנט, לכודים 2, המסדר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יסמין הכחולה | Blue Jasmine, סלקום TV

דרמה. סיפורה של אשת חברה ניו יורקית שעוברת, בעיצומו של משבר, לסן פרנסיסקו. שחקנים: אלק בולדווין, סאלי הוקינס, קייט בלנשט. במאי: וודי אלן. 98 דקות, ארה"ב, 2013.

שלושת הימים הבאים | The Next Three Days, סלקום TV

מתח. חייהם של זוג נשוי משתנים ומקבלים תפנית דרמטית, כאשר האישה מואשמת ברצח. שחקנים: ראסל קרואו, אליזבת' בנקס, ליאם ניסן. במאי: פול האגיס. 153 דקות, ארה"ב, 2010.

תפקיד חייו | An Actor Prepares, סלקום TV

דרמה קומית. לאחר שסבל מהתקף לב, שחקן בדימוס, שהוא גם שתיין כבד, נוהג ברחבי הארץ עם בנו המנוכר להרפתקה אחת אחרונה. שחקנים: ג'רמי איירונס, ג'ק יוסטון, מיימי גאמר. במאי: סטיב קלארק. 97 דקות, ארה"ב, 2018.

אהבה כמו שלנו | What They Had, סלקום TV

דרמה. ברידג'ט בילתה את ילדותה כשהיא מטפלת בבני משפחתה. לאחר שהתחתנה, היא עזבה את בית הוריה והקדישה עצמה לנישואיה הכושלים ולבתה המתבגרת. כאשר אמה, רות, הסובלת ממצב מתקדם של אלצהיימר, נקלעת בערב חג המולד לסופת שלגים בשיקגו ונעלמת, ברידג'ט חוזרת לבית בו גדלה לחיקו של ברט, אביה השתלטן, וניסגורק אחיה הנסער. שחקנים: הילרי סוונק, מייקל שאנון, רוברט פורסטר. במאית: אליזבת צ'ומקו. 101 דקות, ארה"ב, 2018.

מפצח האגוזים וארבע הממלכות | The Nutcracker and the Four Realms, סלקום TV

סרט פנטזיה. כל מה שקלרה רוצה זה מפתח מיוחד שיכול לפתוח קופסה עם מתנה ייחודית. חוט זהב שמוצג בפניה במסיבת החגים השנתית מוביל אותה אל המפתח הנכסף – שמיד נשאב אל תוך עולם מקביל משונה ומסתורי. שם פוגשת קלרה חייל ושמו פיליפ, חבורת עכברים ושליטים החולשים על שלוש ממלכות: ממלכת פתית השלג, ממלכת הפרחסגורים וממלכת הממתקים. כדי להשיג את המפתח ולהשיב את ההרמוניה לעולם, קלרה ופיליפ חייבים לחדור אל הממלכה הרביעית, ביתה של השליטה אמא ג'ינג'ר. שחקנים: קיירה נייטלי, מורגן פרימן, הלן מירן. במאי: לאסה הלסטרום, ג'ו ג'ונסטון. 99 דקות, ארה"ב, 2018.

החיים האלה | Life Itself, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 22 בפברואר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו

מלחמת העולם War World Z | Z, סלקום TV 

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 22 באפריל, 2015, בשעה 20:15 בערוץ Hot גולד 

השודד ונהגת המרוצים | Racer and the Jailbird, ערוץ Yes VOD

דרמת פשע בכיכובם של אדל אקסרקופולוס ("כחול הוא הצבע החם ביותר") ו-מתיאס שונארטס ("חלודה ועצם"). נהגת מרוצים חסרת פחד מתאהבת בבחור חתיך. סיפור האהבה הסוער עומד במבחן כשמתברר לה שהוא שודד בנקים. בהדרגה היא נסחפת בעקבותיו לעולם הפשע. במאי: מיכאל רוסקם. 130 דקות, צרפתית / פלמית, 2017.

הפרעה בקצב הלב | Arrhythmia, ערוץ Yes VOD

דרמה זוכת פרס השחקן בפסטיבל קרלובי וארי, חמישה פרסי ניקה של האקדמיה הרוסית לקולנוע כולל לסרט הטוב ביותר ופרס הסרט הבינלאומי בפסטיבל חיפה. פרמדיק מסור, אך מרדן, מעביר את זמנו הפנוי בשתייה מופרזת. לאחר עוד התפרעות פומבית, לאשתו הרופאה נמאס והיא מבקשת להתגרש. אולם הפרידה מתעכבת ובינתיים שניהם ממשיכים לגור בדירה אחת צפופה, מנסים לנווט בין המשברים ולמצוא דרך חדשה זה אל זו. שחקנים: אלכסנדר יאצנקו, אירינה גורבאצ'ובה. במאי: בוריס חלבניקוב. 116 דקות, רוסיה, 2017. הסרט מצליח לרגש, להכעיס, לאהוב ולהתעצבן מחדש, בסרט דרמה משכנע, אמיתי ובנוי היטב. ציון: 

בית המזימות | Crooked House, ערוץ Yes VOD

מותחן על פי ספרה של אגתה כריסטי. כאשר סבה העשיר והאהוב נרצח, מחליטה נכדתו לשכור את שירותיו של בלש פרטי, שהוא מאהבה לשעבר, כדי למצוא את הרוצח. שחקנים: גלן קלוז, מקס איירונס, ג'יליאן אנדרסון, כריסטינה הנדריקס. במאי: ז'יל פאקה-ברנר. 116 דקות, ארה"ב, 2017.

21:45 פרשת ווטרגייט | Watergate, ערוץ ההיסטוריה

סדרת דוקו-דרמה בת שישה פרקים, המגוללת את אחד מסיפורי הקנוניה הגדולים ביותר בפוליטיקה המודרנית – שערוריית ווטרגייט, שהחלה בפריצה למטה המפלגה הדמוקרטית בוושינגטון ביוני 1972, והובילה בסופו של דבר להתפטרותו של נשיא ארה"ב ריצ'ארד ניקסון, שנתיים לאחר מכן, באוגוסט 1974. הסדרה, פרי יצירתו של הבמאי צ'ארלס פרגוסון ("עבודה מבפנים"), כוללת ראיונות עם כמה מגיבורי הפרשה, לרבות העיתונאים החוקרים והתובעים המיוחדים. כמו כן, כוללת הסדרה קטעי ארכיון נדירים ושחזורים דרמטיים מושקעים.

22:00 לחיות מול מצלמת פורנו | A Cam Life, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הצצה אינטימית אל עולמן של הנשים העוסקות בצילומי פורנו אינטימיים ברשת. בילי סורנטינו ו-אנדרו וייס, יוצרי הסרט, יוצאים למסע נרחב מקולומביה, דרך רומניה וברחבי ארצות הברית כדי להביא, ממקור ראשון, את סיפורם של נשות ה'וובקאם'. הם מגיעים אל אתרי הצילום, שנראים כבתים פרטיים, נפגשים עם בעלי האולפנים המובילים בתעשייה, עם הבמאים והעורכים וחושפים בפנינו את העולם המחתרתי חסר הגבולות, שמגלגל מיליארדי דולרים, ומספק – בידור למבוגרים. 78 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 ברים נוקמים: נשים מוטרדות באינטרנט | Netizens, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סיפורן של שלוש נשים שחייהן השתנו בעקבות התעללות דיגיטלית על כל צורותיה: תיעוד פורנוגרפי, מעקב סייבר, איומים באלימות, חדירה לפרטיות, התחזות ועוד. קארי גולדברג היא עורכת דין מניו יורק, אניטה סרקסיאן היא יוצרת סדרות ו-טינה ריין היא אשת עסקים מצליחה. שלושתן נפלו קורבן להטרדות אינטרנטיות חמורות ואיבדו הרבה דברים בחייהן. בשעה שמערכת אכיפת החוק מתקשה לאתר את הפושעים, שלושת הנשים מבקשות צדק בדרך שלהן – קארי מקימה תנועת מאבק, אניטה כותבת סדרה על מין ואי-שוויון וטינה חושפת את חוויותיה ומהווה דוגמה לחזרה לשגרה. ארה"ב, 2018.

22:50 לכודים 2 | 2 Trapped 2 | Ófærð, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

דרמת המסתורין האיסלנדית מהבמאי בלטזאר קורמקור ("אוורסט"), חוזרת בעונה חדשה. שנתיים עברו מסיום העונה הראשונה, ואנדרי חי ועובד עכשיו ברייקיאוויק ונמצא בקשר עם אשתו לשעבר אגנס ובתו הקטנה, שחיות גם הן בעיר, בעוד ביתו הגדולה חזרה לצפון לחות עם דודתה וניתקה את הקשר עם הוריה. העונה נפתחת בהתקפה על שר התעשייה מחוץ לבית הפרלמנט. אנדרי מגיע במהירות לזירת הפשע ומתחיל לחקור את עברו של המתקיף ואת המניע שלו. הוא נשלח בחזרה לעיירת הולדתו כדי להרחיב את החקירה ולגלות אם המניע הוא אישי או פוליטי והאם האיום נמשך. הנוף הלבן עוצר הנשימה מהעונה הקודמת מתחלף הפעם בנוף ירוק-חום ושחור במעבר בין העיר הגדולה לפיורד שלידו שוכנת העיירה הקטנה.

המסדר | The Order, נטפליקס | Netflix

סדרת מסתורין. תלמיד קולג' הנחוש לנקום את דם אימו מצטרף למסדר סודי. מהר מאוד הוא מגלה שנקלע למלחמה בין אנשי זאב למכשפים העוסקים בקסמים אפלים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן