Skip to content

בעין צרכנית: המלצות למוצרים חדשים

כל מה שאנו חושבים על מוצרים חדשים שבדקנו עבורכם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סקי בטעמים ומעדן שוקולד עם חלבון
שטראוס משיקה גבינת סקי ב-3 טעמים: אפרסק, תות ווניל צרפתי. הסדרה עשירה בחלבון ובסידן.
השקה נוספת היא מעדן חלב עם שוקולד 2% שומן, 10 גרם חלבון בגביע ו-130 קלוריות. טרנד החלבון מגיע לפה גם. מבורך. גם פה הוצאת הסוכר יכלה להיות עדיפה
במעדנים אלה שילדים צורכים אני מצפה שהסוכר יוחלף בסטיביה
מחיר: 3.7 שקלים ל-125 גרם.
במבחן הטעם קבלו ♥♥♥♥

Schär משיקה בסיס לפיצה ללא גלוטן ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים
לראשונה בישראל בסיס לפיצה ללא גלוטן מועשר בסיבים תזונתיים. אינו מכיל חומרים משמרים, אינו דורש הקפאה, מיועד להכנה ביתית קלה ומהירה המבטיח תוצאה מושלמת וטעם נפלא ב- 15 דקות בלבד של הכנה • המוצר הוא פרי פיתוחה של חברת "שר", המובילה באירופה את תחום המוצרים ללא גלוטן אשר ישווק באריזה שומרת טריות המכילה 2 יחידות בסיס לפיצה
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 39.90 ₪ לאריזת 2 יחידות (300 גרם).
כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.
להשיג בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות ניצת הדובדבן, טיב טעם, טבע-קסטל ויוחחנוף.

 טונה סטארקיסט עם סדרת סטארקיסט לייט

טונה סטארקיסט משיקה את סדרת 'סטארקיסט  לייט' ב- 3 טעמים שונים:
*לימון – פלפל חריף *עשבי *תיבול טבעי
הסדרה מכילה אחוזי שומן נמוכים, מרקם רך ומעודן, טעמים נהדרים ונראות מעולה של נתח טונה שלמים ועסיסיים. המגוון מעשיר את הטעם והצרכן נהנה לאכול מוצר טעים ובריא במיוחד. הטונה היא מקור לחלבון מצוין ושילוב מושלם של טעם ובריאות. רק 125 קלוריות לקופסא, 20 גרם חלבון ו-4% שומן.
טונה בבסיסה נחשבת למוצר בריא וכל מוצרי סטארקיסט אינם מכילים חומרים משמרים. בסדרה החדשה סטארקיסט מוותרת על יותר מחצי כמות השומן ועדיין שומרת על רמת חלבון גבוהה, ומוצר טעים ועסיסי. קופסא של סטארקיסט לייט מהווה מנה קלורית מדודה ומתאימה כמנה חלבונית מלאה או חלקית בארוחה חמה או קרה. הטונה מכילה כמות משמעותית של חלבון (יותר מ 20 גר') בהשוואה לתחליפי חלבון מן החי ומהווה כ- 40% מכמות צריכת החלבון היומית המומלצת לכל הגילאים.
מחיר 7.90-6.90 שקלים (תכולה: 140 גרם). להשיג: ברשתות השיווק ובנקודות הפרטיות.
במבחן הטעם:♥♥♥♥♥ מעולה

ביסקוויט מצופה שוקולד חלב עם מגוון תוספות
חברת כרמית המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, מרחיבה את מותג "אגו" שלה עם סדרת מוצרים חדשה: ביסקוויט מצופה שוקולד חלב עם מגוון תוספות. הסדרה כוללת שלושה מוצרים: ביסקוויט מצופה שוקולד חלב עם פיזור של סוכריות צבעוניות, ביסקוויט מצופה שוקולד חלב עם פיזור של קוקוס קלוי, וביסקוויט מצופה שוקולד חלב עם פיזור של שברי עוגיות. בחברה אומרים כי המארזים הצבעוניים מתאימים למשלוחי מנות, לחגיגות יום הולדת, כנשנוש וכקינוח.
המחיר 6.90 ₪ למארז 115 גרם. להשיג ברשתות המזון. כשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית
במבחן הטעם:♥♥♥♥♥

שוקון. גביע וופל במילוי קרם בטעם שוקולד עם פצפוצי אורז
זוכרים את הגלידה החמה מהילדות?
מותג "עלמה" מבית גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, וופלים וקישוטי עוגות, משיק פינוק מתוק ומיוחד לרגל פורים: שוקון. גביע וופל במילוי קרם בטעם שוקולד עם פצפוצי אורז – הפינוק המושלם שיקשט כל משלוח מנות וישמח את הילדים. השוקון ארוז באריזה אישית בעיצוב צבעוני והינו גביע גלידה מלא פינוקים, עשוי מגביע הוופל הפריך והאיכותי של עלמה. השוקון ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, מתאים גם לטבעונים, ויכול לשמש כקינוח מתוק, לאירוח ולמשלוחי מנות. השוקון בכשרות בד"צ של העדה החרדית ירושלים, יימכר באריזת שלישייה וישווק ברשתות המזון ברחבי הארץ.
במבחן הטעם: ♥♥♥♥♥הילדוס אהבו המבוגרים התאכזבו  …
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 10 שקלים למארז 3 יחידות.

חטיף PRO: מעדן שומשום בתוספת חלבון
חברת אחוה משיקה מעדן שומשום מועשר בחלבון, מכיל 54% חלבון יותר מבחלוה רגילה על בסיס טחינה גולמית עשירה בערכים תזונתיים ומופחת סוכר מחלוה רגילה • חטיף השומשום החדש בתוספת חלבון של אחוה הוא דרך חדשה וטעימה לספק לגוף תמיכה תזונתית גבוהה באריזה אישית, עם דגש על כמות יפה של חלבון. פתרון מצוין לאוכלוסיות רבות החל מילדים ונוער בשלבי גדילה, נשים, ספורטאים ואוכלוסיית הגיל השלישי
במבחן הטעם:♥♥♥♥ למכורים לחלוה היה מעולה. אחרים טענו שמתוק מדי
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 2.5 – 3 ₪ לאריזת 40 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

מיקסר מבשל של המותג KENWOOD
חברת ברימאג, המתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מותגי חשמל בינלאומיים, לבית ולמטבח, משיקה בימים אלו את המיקסר המבשל של המותג קנווד, המהווה את הדור החדש במטבח הביתי. המיקסר המבשל של קנווד הינו המוצר העדכני ביותר בתחומו ומהווה מהפכה במטבח, באמצעותו ניתן להכין ארוחה שלמה במהירות ובקלות. במיקסר גוף חימום המבשל את המזון ישירות בקערת המיקסר ומתאים למגוון רחב של תבשילים והאפייה. שיטת החימום באינדוקציה מבטיחה חימום מהיר, דייקני וחסכוני.
יחידת האינדוקציה מספקת טווח חימום הנע בין 140-20 מעלות צלזיוס.
המיקסר המבשל אידיאלי במיוחד למאכלים הדורשים הקצפה או בישול על סיר אדים בחום נמוך וקבוע, (דוגמת קרמים, רטבים מיוחדים, רטבי שוקולד וגנאש, טימפרור שוקולד, מרנג שוויצרי, ריבות, מחיות ועוד). למיקסר מספר זרועות בחישה המספקות מגוון אפשרויות עבודה, החל מערבוב רציף ועד עבודה ב"פולסים" במרווחי זמן משתנים. ניתן להתאים זרועות אלו לערבוב הידני ולדמות ערבוב ידני שנהוג במנות שונות.
המיקסר המבשל מגיע עם קערת ערבול בנפח 6.7 ליטר וידיות. עוצמת הערבול בו הינה 1,500 וואט ועוצמת החימום 1,100 וואט.
במכשיר טיימר ל-3 שעות בו ניתן לתכנת זמן בישול עתידי וצג דיגיטלי המראה טמפרטורת בישול.
המיקסר מגיע עם מגוון אביזרים נלווים המקלים עוד יותר על עבודת הבישול וההכנה כדוגמת רשת לאידוי, מכסה שקוף לקערה למניעת התזה עם פתח להוספת חומרים ומגוון אביזרים חדשניים לערבול, בחישה והקצפה.
*מחיר מומלץ לצרכן: 4,990 ₪. *אחריות: שנה + 9 שנים על המנוע
ניתן להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובחנויות המורשות
ובאתר ברימאג און ליין – www.brimag-online.co.il
מוצר חדש מדאק -דאק אקווה בלו

חברת אסי סי ג'ונסון מרחיבה את סדרת הסבונים לניקוי האסלה. ומשיקה בימים אלו, את דאק אקווה בלו  סבוני אסלה הצובעים את המים בכחול באריזת זוג.  דאק אקווה בלו לאסלה, מגיע באריזה חדשה וחסכונית – 2 מוצרים בכל מארז.  4 פעולות במוצר אחד: ניקוי יסודי וצביעת המים בכחול בכל הדחה, מנקה ומבריק, מונע אבנית בכל הדחה ומבשם את חלל השירותים למשך כל תקופת השימוש. סבון האסלה מכיל חומרים פעילים המסייעים לשמירה על הגיינת השירותים. ומספיק למספר רב של הדחות ומותיר את המים באסלה בצבע כחול ועם ניחוח רענן של ניקיון בכל תקופת השימוש.
*המחיר הממוצע לצרכן: 9.90 ₪. לפני מבצעים *להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות

סנו ג'ט עם אבקת סודה
סנו משיקה את JET פלוס לניקוי כללי בתוספת אבקת סודה
בניחוח כותנה רעננה. מנקה ומבריק משטחים, אביזרים ומותיר ניחוח עדין של כותנה רעננהה. אבקת הסודה משמשת כתוסף לתכשירי ניקוי והיא יעילה בנקיון לכלוך ובניטרול ריחות רעים. התרסיס מתאים למשטחי שיש, אלומיניום, פלסטיק, קרמיקה, זכוכית, ניקל, קוורץ
מחיר: 9.90-15.90 שקלים ל-750 מ״ל *להשיג ברשתות השיווק

רשת בתי "אניס" פתחה חנות חדשה בקניון עופר קניותר, בנס-ציונה, מקבוצת קניוני עופר.

הסניף החדש  ישתרע על שטח של כ- 90 מ"ר וימוקם בקומת הקרקע של הקניון, החנות  מציעה מגוון רחב של מוצרי מזון של טבע ובריאות, תוספי תזונה, טיפוח וקוסמטיקה, מוצרים שונים מתחום הסופרפוד ועוד.
רשת אניס מביאה את בשורת הטבע והבריאות ורואה לה למטרה לקרב כמה שיותר אנשים לעולם הבריאות והטבע ולהציע אלטרנטיבות למזונות הפחות בריאים, בזכות המגוון העשיר במוצרי מזון איכותיים טבעיים ואורגניים.
כמו כן, ברשת משקיעים רבות בעיצוב, באווירה ובהכשרה המקצועית של הצוות על מנת לספק ללקוחות חווית קנייה אחרת. ניתן לקבל במקום ייעוץ מקצועי, אישי ואדיב.

50% הנחה על קולקציית ביגוד לגברים
מבצע סוף עונה ברשת Timberland
כ50%  הנחה  על מגוון הפריטים מקולקציות הביגוד לגברים של חורף 2018.
אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland מציעה קולקציית גברים איכותית למראה מושלם ומוקפד, בהשראת  חופש ושבירת גבולות, המאפשרים שימוש יומיומי לכל מטרה במהלך היום.המבצע בתוקף עד ה16.03.19 או עד גמר המלאי.
*כולל כפל מבצעים והטבות, על הפריטים המשתתפים במבצע
ניתן להשיג בחנויות הרשת טימברלנד ובאתר www.timberland.co.il

יריד תחפושות מדהים במתחם עופר בילו סנטר
פורים מגיע ועוד לא החלטתם למה להתחפש? קבעתם צילומי משפחה ברגעים אחרונים וחסרים לכם אביזרים? במתחם בילו סנטר תוכלו למצוא את כל מה שאתם רוצים גם אם אתם עדיין לא יודעים מה אתם רוצים!
אוהל יריד התחפושת של "שחק אותה צעצועים" יוצב בין התאריכים 23.2 ועד ל-24.3
ויציע מגוון ענק של תחפושות לגברים נשים וילדים של מיטב הדמויות המוכרות  ומעל ל-800 אביזרים שונים כמו: פאות, שלייקסים, כובעים, איפור, כנפיים, חצאיות, חרבות, בגדי גוף, טייצים ועוד ועוד…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן