Skip to content

איפה אתם בפסח? בנופש פעיל במיוחד עם הילדים!

משחקי משימות, טיולים מודרכים, טורניר משחקי מים, ג'ימבורי ענק, וחוף פרטי מחכים לכם בחופשת פסח ב"כפר כינרת" של רשת מלונות "אוליב"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחת הסוגיות המרכזיות בבחירת חופשה היא השאלה "מה לעשות עם הילדים". בכפר הנופש "כפר כנרת" מרשת מלונות אוליב, החליטו לחסוך להורים את ההתלבטות. במשך כל ימי חג הפסח תוצע לאורחי הכפר תוכנית פעילות עשירה ומגוונת לאורך כל שעות היום.

מה בתוכנית? משחקי משימות משפחתיים תחרותיים בין אורחי הכפר, טיולים מודרכים באתרים שונים באיזור הכנרת, הקרנת סרטי ילדים, קומזיץ לילי על החוף בליווי מספרי סיפורים ונגנים, טורניר משחקי מים על שפת הכנרת, ג'ימבורי ענק לילדים ועוד פעילויות נוספות. היתרון: כל הפעילויות כבר כלולות במחיר החופשה.

משחקים, טיולים וחוף פרטי. כפר כינרת. צילום: מיכאל שמידט

כפר הנופש הוא מתחם נופש כפרי, המשלב נוף יפה על שפת הכנרת עם אווירה רגועה ומשפתית. הכפר, המשתייך לרשת מלונות אוליב, נמצא בחוף האון מצידה המזרחי של הכנרת וכולל כ-100 יחידות אירוח משפחתיות, המתפרשות על פני מתחם רחב ידיים בין מדשאות מטופחות. הנופשים נהנים מחוף פרטי, המאפשר גישה נוחה למים ושלל מתקנים נוספים. בפסח הכפר יעמוד בכשרות מהדרין ללא קטניות בכל ימי החג.

מחיר: החל מ-1,300 ₪  ללילה לזוג, מחירים מיוחדים למשפחות.

רשת מלונות אוליב מפעילה 15 מלונות ומתחמי נופש הפרוסים ברחבי ישראל, ביניהם מלונות חדשים שנפתחו בחודשים האחרונים: אקוודוקט רגבה בגליל המערבי, מלון היוקרה אוליב בגלבוע שנפתח על מתחם הסקי בגלבוע, מלונות בוטיק בצפת ובגליל העליון, כפרי נופש על שפת הכנרת, מלונות בתל אביב ועוד.

מלונות הרשת מחולקים על פי קטגוריות בחירה שונות תחת המותג "החופש לבחור", כאשר האורחים יכולים לבחור בין סוגי חופשה שונים: מלונות בוטיק, חופשה בכפר, מלונות יוקרתיים ומלונות המציעים חופשה אורבנית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן