Skip to content

מזעזע: אב גרם לבנו לאיבוד הכרה על מנת להשתיק את בכיו

מכתב האישום: האב צבט, נשך ונהג להניח שתי אצבעות על צווארו של הפעוט עד שאיבד הכרתו למספר שניות ופסק מבכיו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אב בן 20, תושב ירושלים הואשם הבוקר (ראשון) בבית המשפט המחוזי בבירה על ידי פרקליטות מחוז ירושלים כי תקף את בנו בן השנה, נשך אותו, טלטלו ואף גרם לו במתכוון לאיבוד הכרה רגעי כדי למנוע ממנו לבכות.
מכתב האישום עולה כי לזוג הצעיר מספר ילדים כשהקטן בהם תינוק בן שנה.  האב לא הסתדר עם בנו הפעוט כשזה בכה ונהג לצבוט אותו בלחיו בהותירו סימנים כחולים על פני הילד הרך. בפברואר שנה שעברה, זעמו של האב עלה והוא גם נשך את הקטין הרך במספר מקומות והותיר סימים כחולים על רגליו. בסוף אותו חודש, "בשעה שנכנסה אשתו להתקלח, טיפל הנאשם בד' (בנו התינוק) ששכב במיטתו בדירה. הנאשם הרים בשתי ידיו את ד' כשהוא אוחז בכתפיו, שעה שפלג גופו התחתון עדין מונח על המיטה, וטלטל אותו בחזקה מספר פעמים, כל זאת בשעה שד' צורח ובוכה".

אילוסטרציה - משטרת ישראל
אילוסטרציה - משטרת ישראל

האב מצא גם "שיטה", להשתיק את של הילד כש "בשעות הערב כאשר היה הנאשם משכיב את ד' לישון בדירה, עת ד' היה בוכה,  נהג הנאשם להניח שתי אצבעות על צווארו של ד' עד שאיבד הכרתו למספר שניות ופסק מבכיו".
הבוקר הוגש כתב האישום כנגד האב המתעלל כשהוא מואשם בעבירות של תקיפת קטין על ידי אחראי, תקיפה בנסיבות מחמירות ובהתעללות בקטין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן