Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 14 במרץ, 2019

טורט: משפחה בהפרעה, בת אל הבתולה, בייבלייד אלופי המתכת, סקראבס, קיץ, רובין הוד, ראלף ההורס, האויב בתוכנו: סטארטרק, המלאכיות של צ'רלי, המלאכיות של צ'רלי: בהילוך גבוה, משום מקום, חמים וטעים, ריו בראבו, אל שפויה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בת אל הבתולה, ערוץ Hot VOD

משי קליינשטיין מככבת בגרסה הישראלית ללהיט האמריקני "ג'יין הבתולה". מה קורה כשבת אל (קליינשטיין) בחורה שמרנית, קפדנית ובתולה בת 23 שחיה עם אמה (שיפי אלוני) וסבתה (רובי פורת שובל) נכנסת לבדיקה שגרתית אצל הגניקולוגית ונכנסת בטעות להריון מהזרעה? במרכז הסדרה משולש אהבה בין בת אל – הבתולה ההריונית לבין מיכאל (תום גרציאני), השוטר המרובע אליו היא מאורסת וגברי (מאור שוויצר), איש עסקים מסעיר שנשוי לאלכס (דניאל גל) והאבא הביולוגי של התינוק שלה. ואם זה לא מספיק מסובך, תוסיפו עלילת רצח מפותלת, שקרים ומזימות, אהבות, תשוקות, בגידות וכוכב זמר מזרחי אחד המכונה 'הסולטן' (יובל סגל), שמתחברים לכדי טלנובלה ים תיכונית פרועה ומצחיקה המתרחשת בעיר הנמל השוקקת אשדוד.

סקראבס | Scrubs, סלקום TV

הסדרה מגוללת את סיפורם של שלושה מתמחים טריים בבית החולים 'סייקרד הארט' – ג'ון דוריאן, המכונה ג'יי די (זאק בראף) – הראשי שבהם. בחור חמד פעיל-מחשבתית, שאנו זוכים לראות ולשמוע את נבכי לבו. כריס טרק. הוא חברו הטוב מהקולג' ושותפו לדירה. אליוט ריד (שרה צ'אלק), היא מתמחה נוספת שהכירו כשהגיעו לבית החולים, נוירוטית, נטולת כישורים חברתיים, ומהווה מן הסתם מקור לא אכזב למתח מיני בינה ובין ג'יי די. בבית החולים הם מכירים את ד"ר קוקס, המנטור של ג'יי די, גבר עם צוואר בעובי הפרצוף, ציני ומיזנטרופ למראית עין; ד"ר קלסו, ראש הצוות הנוטף דבש חלקלקות; האחות קרלה, לטינית קשוחה ומושא הידלקותו של טרק; השרת, שמטרתו העיקרית בחיים היא להתעמר בג'יי די; וטד, עו"ד בית-החולים, צל של עצמו, משולל כל מה שמתקרב לביטחון עצמי.

קיץ | Leto, סלקום TV

דרמה ביוגרפית על סצינת הרוק של שנות השמונים ברוסיה. שחקנים: טי יו, אירנה סטרשנבאום, רומן ביליק. במאי: קיריל סרברניקוב. 126 דקות, רוסיה, 2018.

רובין הוד | (Robin Hood (2018, סלקום TV

גרסה מחודשת לסיפור הידוע. רובין הוד, אציל לשעבר ולוחם מחונן ולמוד קרבות, שב ממסעות הצלב כשבליבו כעס. כשהוא מוצא שבני עמו סובלים תחת שלטון של שריף אכזר, הוא מחליט לחבור למי שהיה אויבו בקרב. בעזרתו, כשהוא תחת מסווה, הם יוצאים למרד נגד השריף וצמרת השלטון של העיר נוטינגהם. שחקנים: ג'יימי פוקס, טארון אגרטון, ג'יימי דורנן. במאי: אוטו בת'הרסט. 116 דקות, ארה"ב, 2018.

ראלף ההורס | Wreck-It Ralph, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 22 בדצמבר, 2017, בשעה 17:00 בערוץ Yes5

האויב בתוכנו – סטארטרק Star Trek: Into Darkness, סלקום TV

המלאכיות של צ'רלי | (Charlie's Angels (2000, סלקום TV

קומדיית פעולה. שלוש יפהפיות נועזות נלחמות בפושעים בינלאומיים מסוכנים, כשהפעם הן יוצאות להגן על המצאה מדעית יקרת ערך. שחקנים: דרו ברימור, קמרון דיאז, לוסי לו. במאי: McGארה"ב, 94 דקות, 2000.

המלאכיות של צ'רלי: בהילוך גבוה | Charlie's Angels: Full Throttle, סלקום TV 

קומדיית פעולה. שלוש המלאכיות היפהפיות חוזרות בלהיט אקשן חסר מעצורים ועמוס פעלולים ותעלולים. הפעם יוצאות נטלי, דילן ואלכס לאתר 2 טבעות יקרות ערך שנגנבו ואשר מכילות את שמות כל המשתתפים בתכנית להגנת עדים, לפני שאלה יפלו לידיים הלא נכונות. הן נקלעות לסדרה ארוכה של הרפתקאות, כשבדרך הן מתחפשות, רוקדות, שרות ומפגינות את מיומנותן הרבה בקונג-פו. שחקנים: דרו ברימורקמרון דיאז, לוסי לו. במאי: McGארה"ב, 106 דקות, 2003.

משום מקום | In The Fade | Aus Dem Nichts, ערוץ Yes VOD

מותחן פשע זוכה פרס השחקנית בפסטיבל קאן וגלובוס הזהב לסרט הזר. לאחר שבעלה ובנה נהרגו בפיצוץ, נשארת קטיה עם יותר שאלות מתשובות. כשהיא מבינה ששלטונות החוק לא יעזרו לה, היא יוצאת לגלות בעצמה מי האחראי למותם. שחקנים: דיאן קרוגר. במאי: פאטי אקין. גרמניה, 2017. המותחן של פאטי אקין מוכיח שאין דבר מסוכן יותר מאדם שאיבד הכל, והשחקנית דיאן קרוגר מעצימה תפקיד זה באמצעות משחק מרתק, שלא מותיר עין יבשה באולם הקולנוע. ציון:  

חמים וטעים | Some Like It Hot, ערוץ Yes VOD

קומדיה. שני מוזיקאים הנמלטים מהמאפיה ומוצאים מחסה מחופשים כנשים בלהקת בנות, אך זה לא פשוט כשמרלין מונרו בסביבה. אחד הסרטים הגדולים והמצחיקים בכל הזמנים. שחקנים: מרילין מונרו, ג'ק למון, טוני קרטיס. במאי: בילי ויילדר. ארה"ב, 1959.

22:00 ריו בראבו | (Rio Bravo (1959, ערוץ Yes VOD

אחד מהמערבונים הגדולים בתולדות הוליווד. שריף קשוח שביחד עם שלושה עוזרים – אקדוחן צעיר, אלכוהוליסט ונכה – שומרים על רוצח במעצר, בשעה שאחיו וכנופייתו מתכננים לפרוץ לכלא ולשחרר אותו. שחקנים: ג'ון ויין, דין מרטין, ריקי נלסון, אנג'י דיקנסון. במאי: הווארד הוקס. ארה"ב, 1959.

22:00 אל שפויה | Unsane, ערוץ Yes3

מותחן פסיכולוגי, שצולם כולו בעזרת מכשיר אייפון. בחורה צעירה, המשוכנעת שגבר מעברה עוקב אחריה, מבקשת עזרה ובמקום מוצאת עצמה מאושפזת בכפייה במוסד לחולי נפש. שם היא מתמודדת עם פחדיה הגדולים ביותר, כשהקו בין מציאות ודמיון הולך ומטשטש. שחקנים: קלייר פוי, ג'ושוע לאונרד, ג'ונו טמפל. במאי: סטיבן סודרברג. ארה"ב, 2018.

22:00 טורט: משפחה בהפרעה | My F-ing Tourette’s Family, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD 

האחים ספנסר בן ה-13 ולואיס בן ה-9 סובלים מתסמונת טורט באופן שכולל עוויתות מילוליות וגופניות עד כדי שיתוק בגפיים. לאחר ששנים הסתגרו בבתיהם מחשש למבוכה – עכשיו הם יוצאים אל העולם, אמיצים מתמיד. אצל שני האחים התפרצה המחלה בגיל צעיר מאוד. הוריהם, היילי וריצ'רד, השתדלו להימנע מיציאות מהבית כדי למנוע מהם מבוכה, מבטי זרים והתעמרות. על ספנסר אף נאסר ללכת לבית הספר לבדו, אף שהם גרים רק 400 מטרים משם. כעת החליטו ההורים לנסות להחדיר בילדים, ובמשפחה כולה, ביטחון להתמודד עם העולם. לאורך הסרט ניתן לראות כיצד הם מקנים להם כלים לנאום בפני קהל, מאפשרים להם לנסוע ברכבת ואפילו נותנים להם סתם לשבת במסעדה כמו ילדים רגילים. בריטניה, 2018. 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן