Skip to content

קרנבל מסכות, גונדולה ופאברוטי באניית הקרוז החדשה "קוסטה ונציה"

אניית הקרוז החדשה של חברת קוסטה האיטלקית, הסירה את הניילונים לפני שבועיים והפליגה מטרייסט למזרח הרחוק, שם תקיים את מסלולי השייט הקבועים שלה המיועדים בעיקר לקהל הנוסעים הסיני. שמחנו להציץ ולהתרשם (מאד) בסיור מקיף באנייה, בעת עגינתה בנמל חיפה ל-24 שעות בלבד.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מי אמר ונציה על הים ולא קיבל? ספינת התענוגות החדשה האיטלקית מבית היוצר של חברת קוסטה, בחרה לתת כבוד לישראל במסגרת מסע ההשקה שלה למזרח הרחוק. "הבחירה להגיע לישראל בהפלגת הבכורה של האוניה היא עדות לחשיבותה של ישראל במפת התיירות העולמית", אומר איתן איוון, מנהל מחלקת הקרוזים בחברת א.מ.א ספנות המייצגת את קוסטה בארץ. "קוסטה היתה בין החברות הראשונות שחידשו את הגעתן לישראל לאחר מבצע צוק איתן, אוניות רבות שלה מגיעות לנמל אילת והבחירה לכלול את ישראל בהפלגה הראשונה של אונית ענק כזאת היא הבעת אמון של חברת קוסטה בשוק התיירות הישראלי", מוסיף איתן.

הקוסטה ונציה משרתת 5,300 נוסעים ב-2,104 חדרים ו-20 סוויטות. למחצית מהחדרים יש מרפסת ואת כולם ישרתו 1,278 אנשי צוות. עיצוב הספינה נעשה בהשראת אלמנטים מאפיינים ונציאניים. הפיאצה המרכזית מזכירה את כיכר סן מרקו, בלאונג' המרכזי ממוקמת גונדולה מקורית שנבנתה במיוחד לאניה כשלצידה מוקרן סרט וידיאו שצולם בונציה. במסדרון המרכזי תעברו במוזיאון שעווה ותוכלו להצטלם עם פאברוטי, הארי פוטר ומרלין מונרו ולעבור בין יצירות האמנות הרנסנסיות הידועות ביותר התלויות בגלריה לאמנות.

מה אוכלים? מסעדת בופה בשירות עצמי וגם ובעיקר 15 מסעדות בסגנונות שונים: יפני, סיני, מטבח איטלקי, אסיאתי, גריל רום, גלידה ג'לטי ודוכני אוכל רחוב. בין הקומות מפוזרים פינות ישיבה עם בארים.

מסעדת הבופה בשירות עצמית
המסעדה הסינית, במרכז השולחן מבשלים מרק, ירקות ובשר
מסעדה יפנית
מנות שף במסעדה הסיציליאנית
דוכן הג'לטי

מה עושים? צוות האירועים מעלה קרנבל מסכות ונציאני אותנטי, מחזות זמר ומופעי מוסיקה וקסמים. על הספינה פארק מים בו 3 מגלשות, פארק חבלים, מגרש כדורגל בתמיכת יובנטוס, מועדון לנוער, אטרקציות לילדים ועוד. המבוגרים יכולים להנות מאולמות קזינו מאובזרים כהלכה, ספא מדהים עם חדרי טיפולים, ג'קוזי פרטי הצופה אל הים וחדר כושר ענק חדיש. לאורך הסיפונים, יש מסלולי ריצה/צעידה לשריפת קלוריות עד לארוחה הבאה.

אולם התיאטרון
אולם לתיאטרון קברטי
הסתלבטות על הדק
בריכה וג'קוזים חיצוניים
לומדים משהו מיובנטוס
פעילות לנוער
בריכה מקורה
ג'קוזי אישי במתחם הספא
חדר הכושר החדיש והמרווח

איך ישנים? בעיקרון כנראה ישנים טוב וכנראה גם על בטן מלאה וראש טוב מאלכוהול. תוכלו לבחור חדר פנימי ללא חלון, עם טפט ונציאני. מתאים למי שלא ישהה בחדר ויעסוק בפעילות הרבה שמציעה האנייה. אחרים יוכלו להנות בחדר עם מרפסת בקומות הנמוכות או בחדרים עם מרפסת וסוויטות משפחתיות בקומות העליונות. החדרים מרווחים, חדרי האמבטיה מצוידים היטב עם מקלחת או אמבטיה.

חדר פנימי ללא חלון
חדר בקומה נמוכה מתחת לסירות ההצלה
חדר יוקרתי בקומה גבוהה
העיצוב המאפיין את כל חדרי השירותים

איך מזמינים? השוק האינטרנטי העולמי מוצף בהצעות הכוללות בונוסים שונים, כדאי ומומלץ לבדוק מה מציעים בישראל ומה מציעים בחו"ל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן