Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 18 במרץ, 2019

מיליארדרים 4, בת אל הבתולה, לטובת הכלל 2, משאיות אוכל והטיפ הגדול, קלפים, ברבי: הרפתקאות בבית החלומות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

04:00 מיליארדים 4 | Billions 4, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

פול ג'יאמטי ו-דמיאן לואיס חוזרים בעונה חדשה של הדרמה המורכבת והפרובוקטיבית העוסקת ביחסי הכוחות הפוליטיים בעולם ההון ופיננסים של ניו יורק. ספוילר – בעקבות האירועים הדרמטיים בסיום העונה השלישית, העונה החדשה, תאחד בטוויסט מפתיע, את התובע המחוזי לשעבר צ'אק רודס ומלך קרנות הגידור המבריק בובי אקסלרוד בברית חדשה, כעת כשיש להם אויבים משותפים שיש להיאבק בהם. אל העונה הרביעית חוזר גם ג'ון מלקוביץ' בתפקיד המיליארדר הרוסי גריגור אנדולוב העומד בראש קבוצת האויבים המתמודדת מול רודס ואקס. הבריתות החדשות והרצון לחיסול פיננסי של היריבים, יכינו את הקרקע למלחמה של בעלי ההון, שתוצאות הרות גורל צפויות לכל השותפים בה.

20:00 בת אל הבתולה, ערוץ Hot בידור

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 14 במרץ, 2019, בערוץ Hot VOD

20:45 לטובת הכלל 2 | 2 For The People, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

הדרמה המשפטית של רשת ABC חוזרת לעונה שנייה. לעונה מצטרף צ'ארלס מייקל דיוויס ("המקוריים", "האנטומיה של גריי").

20:50 משאיות אוכל והטיפ הגדול | Big Food Truck Tip, ערוץ Food Network

מה משאית אוכל צריכה כדי להצליח? אנדרו זימרן יוצא כדי להעניק למשאית אחת טיפ עצום של 10,000 דולר אם תוכיח שהיא מספקת את הסחורה. המשימה מתחילה במיניאפוליס, שם זימרן טועם מבחר מנות ממשאית פיוז'ן איטלקי-מזרח אפריקני, ומשם ממשיך לברמינגהם כדי להתפנק עם אוכל נחמה. התחנות הבאות כוללות את צ'רלסטון, ממפיס ועוד.

22:00 קלפים | Dealt, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

ריצ'ארד טורנר הוא אמן קלפים מפורסם שממלא אולמות ברחבי העולם וידוע במיומנויות זריזות ידיים מהפנטות. לקהל שלו אין מושג כיצד הוא מבצע את קסמיו, אך זה לא הדבר היחיד שאינם יודעים – שכן ריצ'ארד הוא עיוור לחלוטין. בסרט מספר טורנר בן ה-62 על מסעו בדרך אל ההצלחה, על הרגע שבו איבד את הראיה ועל ההחלטה הנחושה להיאבק במציאות כדי להפוך את החולשה שלך לכוח הכי גדול שלך. ארה"ב, 2017.

ברבי: הרפתקאות בבית החלומות | Barbie Dreamhouse Adventures, נטפליקס | Netflix

הכירו את ברבי וחבריה הטובים – ביניהם, קן השכן – בסדרת אנימציה גדושת הרפתקאות המצולמת בבית החלומות החדש של משפחתה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן