Skip to content

מהדורת זהב מיוחדת ומוגבלת לסדרת רזרב המוכרת של יקבי ברקן

יקבי ברקן' משיקים לקראת חג הפסח הקרב: 'Reserve the Gold Edition' מהדורה מיוחדת ומוגבלת לסדרת רזרב המוכרת והאהובה. כמו כן מציג 'יקב ברקן' מארזים חדשים ואלגנטיים לחג.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לקראת חג פסח הקרב, יקב ברקן משיק מהדורה מיוחדת ומוגבלת לסדרת רזרב המוכרת והאהובה, 'Reserve the Gold Edition' תחת מהדורה זו מושק יין מענבי קברנה סוביניון אשר גדלו בכרם בן זמרה הנחשב לאחד מאזורי הגידול הטובים בארץ. השילוב של ענבי קברנה סוביניון אשר גדלו בכרם מיוחד זה הוליד יין יוצא דופן בעל אופי ייחודי עד כדי כך שהחליטו ביקב להשיק עבורו את מהדורת הזהב כחותמת איכות המסמנת את אופיו המיוחד.  לאחר תסיסה, התיישן היין בחביות עץ אלון אשר נבחרו על ידי הייננים במיוחד עבור יין זה. היין מאופיין בארומות שזיף בשל ותבלינים מתקתקים, טאנינים מאוזנים וסיומת ארוכה ופירותית.

קברנה סובניון רזרב גולד אדישיין (צילום יח"צ)

המהדורה המוגבלת Reserve the Gold Edition מושקת תחת סדרת רזרב סדרת יינות זניים המורכבים לרוב מבלנד של יינות ממספר כרמים שונים. כל יין תוסס ומתיישן בנפרד, בעוד הייננים מבצעים טעימות תכופות המאפשרות להם ליצור תמהיל מדויק עבור כל יין. מחיר מומלץ לצרכן 40 ₪

מארזים חדשים ואלגנטיים לחג. של יקב ברקן (צילום:יח"צ)

כמו כן משיק "יקב ברקן" מארזים חדשים לרגל חג הפסח : מארז אלגנטי וחגיגי המכיל שני בקבוקי יין כשרים לפסח מסדרת ספיישל רזרב: קברנה סוביניון ומרלו עם מתנה ייחודית- ערכת אביזרי יין יוקרתית מתנה, הכוללת פותחן יין מקצועי, מוזגן יין, פקק ואקום וטבעת למניעת טפטופים במחיר של 145 ₪, מארז מהודר וחגיגי כשר לפסח המכיל שני יינות מסדרת האיכות ספיישל רזרב: קברנה סוביניון ושיראז המארז מכיל קפסולות אספרסו קימבו ו-2 כוסות אספרסו איכותיות – מחיר 150 ₪, ומארז עץ מהודר עם יין הדגל של יקבי ברקן 'סופרייר' קברנה סוביניון במחיר  225 ₪

יקב ברקן הוא היקב המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות, עם מעל ל-360 מדליות לאורך השנים. ברקן הוא היקב הישראלי גדול ביותר וגם היקב המוביל במכירות היין.  ברקן הוא הכורם הגדול ביותר בארץ. ליקב יש מעל 10,000 דונם של כרמים הפרוסים ברחבי הארץ- ממצפה רמון בדרום ועד הגליל העליון בצפון. פריסת הכרמים הרחבה מאפשרת לו מצד אחד להגיע לחומר הגלם הטוב ביותר, ומצד שני לבחון את הטרואר הישראלי בצורה הטובה ביותר ולהתאים לכל זן את אזור הגידול המתאים ביותר.  צוות הייננים של היקב זכה 3 שנים ברציפות בתואר צוות הייננים הטוב בישראל בתחרות טרה וינו הבינלאומית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן