Skip to content

לבשל בחוץ: חלום בר-השגה

מטבחי החוץ של Coleman גרמו לי למחשבות שעלולות לאיים על שלום הבית. כאשר בוחנים את המחירים שלהם אפשר להבין את הפיתוי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בזמן שאני בוחן את מטבחי החוץ של חברת Coleman האמריקאית, כל שיכולתי לחשוב עליו הוא המרפסת שלנו. אנו גרים בדירה תל אביבית שבקרוב תחגוג 100 שנים לבנייתה, ואחד הבונוסים העיקריים שלה הוא מרפסת רחבת ידיים. במושגי באוהאוס, כמובן: זו אינה המרפסת שיש למגדלים החדשים שבונים ברחבי העיר, אבל בימים כתיקונים היא מספקת אותנו.

מה יקרה, שאלתי את עצמי, אם אוציא את כסא הנדנדה וחלק מהעציצים מהמרפסת לטובת גריל, משטח עבודה ומקרר קטן? השאלה הזו מורכבת למעשה משתי שאלות. ראשית, האם יש לנו מקום לכל זה במרפסת; ושנית, האם אני אקבל אישור לעשות את הצעד הנועז מהאדם שהתחתנתי איתו. ביחס למרפסת, התשובה חיובית. ביחס לאישור, כלל לא בטוח.

כל המחשבות הללו התרוצצו בראשי לאור היתרון הטמון במטבחי החוץ של החברה, אותם מייבאת ארצה חברת ניין מוצרי צריכה: המחיר. אם בעבר מחירם של מטבחי חוץ הגיע עד ל-100 אלף שקלים ויותר, כיום ניתן להשיג מטבחי חוץ במחירים נגישים של בין 10,500 ל-12,500 שקלים.


מה מציעה החברה לטובת העניין? מטבחי חוץ מודולריים, המתחלקים לשלוש סדרות – רבולושן, גלקסי ופלטיניום. המודולריות מאפשרת להרכיב את המטבח המועדף עליכם, בהתאם לתקציב, צורך ושטח. לטובת העניין מציעים ארונות עם מדפים לאביזרים; יחידת מקרר הכולל שלושה מדפים פנימיים; יחידת כיור עשויה נירוסטה על גלגלים ועם הכנה לחיבור לצנרת; וכמובן יחידות גרילים. אלו האחרונות משלבות בין גריל גז עם מבערים מנירוסטה, משטח צלייה, רשתות צלייה, מגש חימום במעין קומה שנייה ומגש לאיסוף שומנים.

את מטבחי החוץ של Coleman אפשר להשיג בחנויות המובחרות. את השטח והאישור בבית הדרושים כדי לבצע את הרכישה, נצטרך להשיג בעצמנו.

www.colemangrills.co.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן