Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 24 במרץ, 2019

אושן 8, סיירי החלל, לוק, החבל, הזר, מלה"ע ה- 2 - גיהינום מתחת למים 2, את אני והוא, לעוף עם ערפד, התנגשות, הבקתה, גנבי הזמן, אולסי, להיות או לא להיות, סופר לופז
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אושן 8 | Ocean's 8, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

אקשן עתיר כוכבות, המשך ל'טרילוגיית אושן'. דבי אושן, אחותו הקטנה של דני אושן ונוכלת מבריקה בזכות עצמה, משתחררת מהכלא ולא מבזבזת רגע. היא מגייסת את הצוות הנשי המושלם לביצוע שוד היהלומים הגדול ביותר של המאה, באירוע האופנתי החשוב של השנה – נשף המט-גאלה בניו יורק. שחקנים: סנדרה בולוק, קייט בלאנשט, אן האת'וויי, שרה פולסון, ריהאנה, הלנה בונהם קרטר, מינדי קלינג. במאי: גארי רוס. ארה"ב, 2018.

סיירי החלל | Space Racers, ערוץ Hot VOD

סדרת אנימציה אודות עיט, רובין, נץ ושאר המטוסים הצוערים באקדמיית החלל 'אבק הכוכבים'. הם עפים דרך הסטרטוספרה בכוח ומהירות רבה ויוצאים ממסלול כדור הארץ לתוך החלל לקראת משימות מרגשות. בכל פרק הם מגלים תגליות מדעיות מעניינות בנושא החלל.

לוק Locke, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 25 ביולי, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

החבל | Rope, סלקום TV

ב-1948 מביים אלפרד היצ'קוק את הסרט הראשון שלו בצבע, שמבוסס על מחזה של פטריק המילטון. שני חברים, מושפעים מעט מניטשה ודוסטויבסקי, מתכננים ומבצעים את הרצח המושלם – ללא מניע, על טהרת האומנות בלבד. בכדי להשלים את היצירה, מוזמנים משפחתו, חבריו וארוסתו של המנוח לארוחת ערב כשהגופה מוחבאת בחדר. בין האורחים גם המרצה שלהם, ג'יימס סטיוארט ("חלון אחורי"), אשר מתחיל להבין את ההתרחשויות המוזרות. היצ'קוק יצר את הסרט בווירטואוזיות אופיינית, כשצילם אותו בעשרה שוטים בלבד וחיברם לסרט אחד. 80 דקות, ארה"ב, 1948.

הזר | The Stranger, סלקום TV

פושע מלמה נאצי, שאימץ לעצמו זהות חדשה בארצות הברית, מנסה להסתיר את זהותו מפני אשתו הטרייה והתמימה. חוקר נחוש יעשה הכל כדי להביאו לדין. שחקנים: אדוארד ג'יי. רובינסון, לורטה יאנג, אורסון וולס. במאי: אורסון וולס. 95 דקות, ארה"ב, 1946.

מלחמת העולם ה-2 – גיהנום מתחת למים 2 | 2 WW2 Hell Under the Sea, סלקום TV

מיני סדרה בת 6 פרקים מבית הנשיונל ג'יאוגרפיק. הסדרה עוקבת אחר שדה הקרב התת ימי במלחמת העולם השנייה. מהתהוות אסטרטגיית 'עדת זאבים' (וולף-פאק) ועד לניצחון בעלות הברית באוקיינוס השקט.

22:00 גנבי הזמן | Time Thieves, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

תשכחו ממים, נפט ועצים – המשאב החדש והכי מתכלה שלנו הוא הזמן. הסרט יוצא למסע ברחבי העולם במטרה לבדוק איך מתורגם הזמן שלנו לכסף, איך אנחנו נלחמים עליו ובכל זאת הוא אוזל לנו מבין האצבעות ומה עלינו לעשות כדי שנוכל להחזיר לעצמנו את השליטה על המשאב היקר והמתכלה הזה. בימוי: קוזימה דנוריצר. 52 דקות, צרפת, 2019.

22:00 אולסי | Aulcie, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סיפור חייו הלא יאמן של אולסי פרי, אגדת ספורט, שמדבר לראשונה בפתיחות מלאה על נפילתו לסמים, סיפור האהבה הבלתי נשכח עם דוגמנית העל תמי בן-עמי וחזרתו מהכלא בארצות הברית לביתו בישראל. במאי: דני מנקין. ישראל, 2019.

22:00 להיות או לא להיות | (To Be Or Not To Be (1942, ערוץ Yes3

הקומדיה המבריקה המתרחשת בפולין הכבושה על ידי הנאצים. צנחן המחזיק במידע סודי מסתתר מהגרמנים בסיועה של שחקנית תיאטרון חיננית, למורת רוחו של בעלה הנפוח. הסרט נבחר כאחד ממאה הסרטים המצחיקים אי פעם על פי מכון הסרטים האמריקני. שחקנים: ג'ק בני, קרול לומברד. במאי: ארנסט לוביטש. ארה"ב, 1942.

סופר-לופז | Superlopez, נטפליקס | Netflix


אדפטציה של קומיקס פארודי מצליח מספרד. חואן לופז מנסה לאזן בין עבודה משרדית למעשי גבורה כדי להציל את אהבת חייו ואת הכוכב צ'יטון שממנו הגיע. שחקנים: דני רובירה, אלכסנדרה חימנס, חוליאן לופז. במאי: חוויאר רואיז קלדרה. 108 דקות, ספרד, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן