Skip to content

איקאה משיקה חנות קונספט למטבחים בתל-אביב

IKEA KITCHENS חנות הקונספט, שנפתחה הבוקר בנמל תל אביב, הינה החנות הראשונה בעולם מחוץ לשבדיה, המציגה מטבחים בלבד. החנות נפתחה בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח והיא חלק ממהלך כולל להעמקת אחיזתה של איקאה בקטגוריית המטבחים. במסגרת המהלך משיקה החברה מתחם מטבחים חדשני באתר האינטרנט של איקאה ישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איקאה ישראל השיקה הבוקר את IKEA KITCHENS, חנות קונספט למטבחים. כיום, קיימת בעולם חנות אחת בלבד מסוג זה, בשטוקהולם, כאשר חנות תל אביב תהיה הראשונה בעולם שנפתחת מחוץ לשבדיה.

חנות קונספט למטבחים (צילום:דן בר-דוב)
איקאה מטבחים בנמל תל אביב (צילום:דן בר-דוב)

שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל: "פתיחת חנות IKEA KITCHENS היא חלק ממהלך כולל להעמקת אחיזתה של איקאה ישראל בקטגוריית המטבחים. חנות הקונספט מאירה זרקור על תחום המטבחים, מציגה את מגוון אפשרויות העיצוב והאבזור וכל זאת בליווי אישי של מעצבי המטבחים שלנו מתחילת תהליך הרכישה ועד סופו."

IKEA KITCHENS משתרעת על שטח של 500 מ"ר ומציגה 14 מטבחים במגוון סגנונות עיצוב: מודרני, כפרי, סקנדינבי, צבעי עץ ועוד. כמו כן, בחנות קיימות עמדות תכנון עבור פגישות אישיות עם מעצבי המטבחים וכן אפשרות לרכישת מכשירי חשמל משלימים למטבח.

תצוגה של 14 מטבחים שונים (צילום:דן בר-דוב)
תצוגה של 14 מטבחים שונים (צילום:דן בר-דוב)
תצוגה של 14 מטבחים שונים (צילום:דן בר-דוב)

המהלך האסטרטגי בתחום המטבחים כולל את שיפוץ ושדרוג מחלקות המטבחים בארבעת חנויות הרשת בבאר שבע, קריית אתא, ראשון לציון ונתניה, שיציגו עם חנות הקונספט, את מגוון המטבחים הרחב שאיקאה מציעה. במחלקות המטבחים מוצגות אפשרויות העיצוב החל מחזיתות, אבזור פנימי, פרזול, משטחי עבודה ושיש וזאת ברמות מחירים המתאימות לכל כיס ועם אחריות ל- 12 שנים.

איקאה מטבחים (צילום:דן בר-דוב)
איקאה מטבחים (צילום:דן בר-דוב)
אפרת צור, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה איקאה ישראל (צילום:דן בר-דוב)

אפרת צור, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה איקאה ישראל: "בשונה מעיצוב ואבזור חדרי הבית האחרים, קניית מטבח הינה תהליך מורכב המצריך מאמץ והשקעה מיוחדים. לכן, בעת רכישת מטבח,  השיקולים המרכזיים העומדים לנגד עיניהם של הלקוחות, מלבד עיצוב המטבח, הם אמינות, שירות ואחריות. יתרה מכך, המטבח מעורר בנו הישראלים, רגשות חזקים יותר מכל חדר אחר בבית. מדובר על מקום בו המשפחה מתכנסת, בו אנו מבשלים ומארחים והוא למעשה מהווה את מרכז הבית. מתוך תובנה זו ועל מנת להעמיק את האחיזה בקטגוריית המטבחים, החלטנו לצאת במהלך אסטרטגי הכולל הקמת חנות קונספט, עיצוב ושדרוג מחלקות המטבחים בחנויות הרשת ויצירת חוויית משתמש חדשנית וייחודית באתר האינטרנט שלנו."

צילום:דן בר-דוב
צילום:דן בר-דוב

במסגרת המהלך משיקה החברה מתחם מטבחים חדשני באתר האינטרנט של איקאה ישראל, המאפשר לראשונה לערוך סיור וירטואלי במחלקת המטבחים של איקאה ולצפות מהמחשב או מהסמארטפון במגוון סגנונות המטבחים המוצגים בחנויות, להתרשם משלל הצבעים והחזיתות ולקבל השראה עיצובית. כמו כן, המתחם מאפשר שימוש בכלי תכנון, כך שהלקוחות יכולים לעצב בעצמם את מטבח חלומותיהם ולהביא עימם את התכניות שהכינו לפגישה עם מעצב המטבחים. פגישת תכנון עם מעצבי המטבחים של איקאה ניתן לתאם באמצעות אתר האינטרנט בכתובת: www.ikea.co.il/kitchens/tour  או באמצעות מוקד השירות הטלפוני 35832*. כתובת החנות: התערוכה 3, נמל תל אביב (ביתן 11)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן