Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 04 באפריל, 2019

נסחפים, אטומיקה, עושות סדר, שקרן בריבוע 2, סיקאריו: הנקמה, עצם בלתי מזוהה, ספיידרמן המופלא 2, קומפני מן, קים פוסיבול, NCIS 16, מלון ארטמיס, לטוס או לא לטוס?, אנונ., אף פעם לא מאוחר, ג'יין מנספילד: השנתיים האחרונות, ויטמאניה, שושלת טראמפ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נסחפים | Adrift, סלקום TV

דרמת הרפתקאות רומנטית, מבוססת על סיפור אמיתי. תמי וריצ'רד הם זוג צעיר, מאוהב וחופשי ברוחו המחליטים לצאת למסע הפלגה חוצה אוקיינוסים. למזלם של השניים הם מפליגים ישירות אל תוך אחת הסופות הקשות שידעה ההיסטוריה המתועדת. שחקנים: שיילין וודלי, סם קלאפלין, גרייס פאלמר. במאי: בלתזר קורמקור. ארה"ב, 2018.

אטומיקה | Atomica, סלקום TV

סרט אימה ומדע בדיוני. חוקרת בטיחות נשלחת לבדה למתקן גרעיני במדבר עמו אבד הקשר. שחקנים: דומיניק מונגהן, שרה האבל, טום סיזמור. במאי: דייגן מריל. 81 דקות, ארה"ב, 2017.

עושות סדר | Die Göttliche Ordnung, ערוץ Yes VOD

מערכת הבחירות שהתנהלה בשוויץ בשנת 1971, בתקופה בה לנשים עדיין לא הייתה זכות הצבעה. בכפר קטן ושמרני מחליטה עקרת בית שנמאס לה מהאפליה. למרות ההתנגדות היא מצליחה להוביל נשים נוספות למאבק למען השינוי. שחקנים: מארי לונברגר, מקסימיליאן סימוניסצ'ק, רייצ'ל ברונשוויג. במאית: פטרה וולפה. שווייץ, 2017.

שקרן בריבוע 2 | Bigger Fatter Liar, סלקום TV

לפרטים נוספים, יום חמישי, 04 ביולי, 2018, בשעה 13:45 בערוץ Hot Fun

סיקאריו: הנקמה | Sicario 2: Day of the Soldado, סלקום TV

דרמת פעולה. מלחמת הסמים בגבול ארצות הברית-מקסיקו עולה מדרגה כאשר הקרטלים מתחילים להבריח טרוריסטים אל תוך ארצות הברית. כדי להילחם בתופעה, הסוכן הפדרלי מט גרייבר חובר שוב אל אלחנדרו המסתורי. שחקנים: בניסיו דל טורו, ג'וש ברולין, קתרין קינר. במאי: סטפנו סולימה. 122 דקות, ארה"ב, 2018.

עצם בלתי מזוהה | UFO, סלקום TV

מותחן מדע בדיוני. סטודנט קולג' הרואה עב"מ, מנצל את כישוריו המתמטיים לחקור את שראה בזמן שה FBI עוקבים אחריו. שחקנים: אלכס שארפ, ג'יליאן אנדרסון, אלה פורנל. במאי: ריאן אסלינגר. 88 דקות, ארה"ב, 2018.

ספיידרמן המופלא 2 | The Amazing Spider-Man 2, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 01 באפריל, 2018, בנטפליקס | Netflix

קומפני מן | The Company Men, סלקום TV

דרמה. שנה בחייהם של שלושה גברים, הנאבקים לשרוד תקופה של קיצוצים ופיטורין בתאגיד גדול בו הם עובדים. איך המאבק ישפיע על חייהם, משפחתם והקהילה בה הם חיים?. שחקנים: בן אפלק, קווין קוסטנרטומי לי ג'ונס. במאי: ג'ון וולס. 109 דקות, ארה"ב, 2010.

קים פוסיבול | Kim Possible, סלקום TV

סדרה מונפשת מבית היוצר של דיסני. נערה גיבורת על, הפועלת להציל את העולם מול ניסיונות השתלטות של רשעי על.

21:15 NCIS 16, ערוץ Hot Zone + ערוץ Hot VOD

דרמת הלהיט המשטרתית של רשת CBS חוזרת לעונה 16.

22:00 מלון ארטמיס | Hotel Artemis, ערוץ Hot Cinema1 + סלקום TV + ערוץ Yes VOD

מותחן פשע. לוס אנג'לס 2028. אחות מזדקנת וקצת משוגעת מקימה בית חולים לעבריינים בתוך בית מלון שננטש במהלך מהומות שפרצו ברחובות העיר. שחקנים: ג'ודי פוסטר, סטרלינג קיי. בראון, ג'ף גולדבלום. במאי: דרו פירס. ארה"ב, 2018.

22:00 לטוס או לא לטוס? | The Misadventures of Romesh Ranganathan, ערוץ הטיולים

הקומיקאי רומש רנגנתן נוסע למדינות בעלות דימוי בעייתי, ובודק האם מבעד לחזות הלא מושכת מסתתרת מדינה שדווקא כדאי לבקר בה. זאת, תוך כדי התנסויות וחוויות משעשעות, מפחידות ומדהימות המלוות בפרשנותו ההומוריסטית. בין היתר יבקר רומש באתיופיה, אלבניה והאיטי.

22:00 אנונ. | Anon, ערוץ Yes2 + ערוץ Yes VOD

מותחן פשע עתידני. בעולם שבו הטכנולוגיה אינה מאפשרת פרטיות, יוצא בלש משטרתי לחפש אחר אישה המצליחה לחמוק משלטונות החוק ולהישאר בכל זאת אנונימית. שחקנים: קלייב אואן, אמנדה סייפריד. במאי: אנדרו ניקול. בריטניה, 2017.

22:00 אף פעם לא מאוחר | Meditation Park, ערוץ Hot Cinema 4 + סלקום TV

דרמה בהפקה קנדית ועם הומור בריא על החיים. מריה היא אישה מבוגרת אשר לפני כ-40 שנה היגרה עם בעלה מהונג קונג לוונקובר שבקנדה על מנת לאפשר חיים טובים יותר לילדיהם. מריה התלויה בבעלה בכל הקשור להתנהלות שלה ביום יום, היא עדיין לא מרגישה בנוח לדבר אנגלית וצריכה לבקש מבעלה כסף לכל דבר שהיא רוצה לקנות. כאשר בטעות היא מוצאת בגד של אישה אחרת בחפציו של בעלה היא מחליטה לעקוב אחריו ומגלה כי הוא אכן בוגד בה. בעקבות הגילוי היא מתחילה לשאול שאלות לגבי חייה וכן לשנות את הגישה לחיים ולעצמאות. שחקנים: סנדרה או, צ'נג פיי-פיי. במאית: מינה שום. קנדה, 2017.

22:00 ג'יין מנספילד: השנתיים האחרונות | Mansfield 66/67, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפורה הטראגי של מי שזכתה לכינוי – 'החיקוי של מרלין מונרו'. ג'יין מנספילד הייתה שחקנית קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון. לצד המשחק עבדה גם כזמרת, מארחת במועדון לילה והייתה אחת מחברות פלייבוי הראשונות. בשנות ה-50 ובתחילת שנות ה-60 היא נחשבה לסמל סקס הוליוודי, לצדן של מונרו ו-מימי ואן-דורן. הסרט מביא את סיפור השנתיים האחרונות בחייה של מנספילד, מספר על מותה הטראגי בגיל 34 בתאונת דרכים ועוסק בשאלה – האם התאונה המטורפת שקרתה לה נגרמה בעקבות הקשר הרומנטי שרקמה עם אנטון לאווי, ראש כנסיית השטן? בימוי: פ. דיוויד אברסול, טוד יוג'ס. 85 דקות, ארה"ב, 2017.

22:10 ויטמאניה | Vitamania, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

כמיליארד בני אדם ברחבי העולם לוקחים תוספי תזונה כחלק משגרת היומיום שלהם, אך עד כמה המוצרים האלה בטוחים וחיוניים לבריאותנו? המדען ד"ר דרק מילר יצא לבדוק. בעוד שחלק מהמומחים טוענים שנטילת ויטמינים באופן קבוע היא חיונית וחשובה, אחרים טוענים כי היא מיותרת ואף עלולה לסכן חיים. אז איך אנחנו אמורים לדעת אם לקחת אותם או לא.

22:30 שושלת טראמפ | Biography: The Trump Dynasty, ערוץ ההיסטוריה

מיני-סדרה המושקעת של A&E, הסוקרת את הביוגרפיה האישית והמשפחתית של דונלד טראמפ, הנשיא ה-45 של ארצות הברית, באמצעות ראיונות חושפניים עם עשרות אנשי מפתח בחייו, ושידור של קטעי ארכיון נדירים, המובאים


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן