Skip to content

משחק בריחה חדש בפארק הירקון

אקו דרייב קווסט – Eco Drive Quest מציעים משחק בריחה חווייתי ברכבי גולף ברחבי פארק הירקון. משחק בריחה מאתגר שדורש ממכם לפתור חידות שיסייעו לכם לנטרל "פצצה" שהטמין מדען מטורף, כשבדרך מגלים פינות חמד נסתרות בפארק המקסים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעם קראו לזה "חפש את המטמון" אחרי זה הופיעו חדרי הבריחה נו אז עד שיופיע מרחב בריחה או פארק בריחה היה רק עניין של זמן. אז מרחב הבריחה אקו דרייב קווסט – Eco Drive Quest, מבית Trippy, הוא גני יהושע, ובמקום לנסות ולברוח מהפארק, תתבקשו להיכנס  לרכבי גולף חשמליים ולנווט בהם במרחבי פארק גני יהושע הקסום, ותוך כדי כך להכיר פינות נסתרות לפצח כתב חידה ערמומי  כאשר המטרה היא להצליח לנטרל את הפצצה שהטמין פרופסור כאוס המטורף לפני שהיא תהרוס לנצח את האיזון האקולוגי בתל אביב.

מנווטים ברחבי הפארק (צילום:דן בר-דוב)
"הפצצה" שהטמין המדען המטורף (צילום:דן בר דוב)

כדי להגיע למטרה ולעבור בין הרמזים מקבלים המשתתפים הרכובים על רכבי הגולף ערכת כלי עזר הכוללת זכוכית מגדלת, משקפת, מפה של הפארק עם רמזים, ועוד שלל אביזרים, ביניהם אפילו מצבר, בעזרתם פותרים את החידות. בדרך לפתרון תיהנו ממפגשים מרתקים עם עולמות החי והצומח בפארק ותלמדו להכיר קצת את המערכת האקולוגית המורכבת והמופלאה שמתקיימת בלב העיר.

זה לא סטונהדג' (צילום:דן בר דוב)
מפת המשחק (צילום:דן בר-דוב)

עם הרכבים תעברו בפינות קסומות בפארק כמו גן הסלעים, הגן הטרופי, אתר 7 טחנות, וגם אגמים, גשרים ושלל פינות ירוקות ברחבי הפארק.  בכל אחד מן האתרים תחכה חידה אחרת, שעל מנת להגיע לפתרונה, צריך להתחבר אל הטבע – להקשיב לציוץ הציפורים, לבדוק את מי האגם, ובעיקר להיות ערניים לסביבה. כל המשימות במשחק לקוחות מעולמות האקולוגיה, ובמהלך פתירתן, לומדים גם קצת על החשיבות של שמירה על הטבע. החוויה מתאימה כבילוי משפחתי (מומלץ החל מגיל 6 ומעלה) וגם המבוגרים ימצאו אתגר בחידות ובניווט בין אתר לאתר. מחיר: 115 ₪ לאדם, מינימום 4 אנשים למשחק. משך הפעילות כשעה וחצי ומניסיון הוא מהנה ביותר, לפרטים והזמנות 1700-700-412 או באתר  http://bit.ly/2OLHr1z

 
רכבי הגולף החשמליים (צילום:דן בר-דוב)
יער בבמבוק,מפינות החמד שבפארק (צילום:דן בר-דוב)
אם תמהרו תספיקו לתפוס את הפריחה (צילום:דן בר-דוב)
צילום:דן בר דוב
שבע תחנות ורמז אחד נוסף (צילום:דן בר דוב)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן