Skip to content

אלפי תיירים מעדיפים ללון בירדן בגלל המחירים ובארץ

מומחי תיירות: מיליון תיירים מגיעים לישראל, מבלים בה ולנים בירדן כי שם פשוט זול. המומחים תובעים ממשרד התיירות והממשלה להכין תכנית רב שנתית שתכלול אטרקציות חדשות, שיפור גישה למקומותהיסטורים וכמובן, תחבורה ציבורית ראויה

אלפי תיירים שמבקרים בארץ הקודש אינם לנים במלונות בארץ אלא מעדיפים ללון בשטחי הרשות הפלשתנאית , בירדן ובחצי האי סיני, כך אומר למגפון ניוז , יוסף פתאל, מנכ"ל התאחדות תיירות נכנסת וסגן יו"ר הארגון העולמי לתיירות. פתאל מסביר גם כי בארץ חסרים לפחות 20 אלף חדרי מלון, ובתשובה לשאלה אומר פתאל,כי בישראל לא בונים בתי מלון זולים מטעמי חוסר כדאיות כלכלית, אלא כי בישראל מעדיפים לבנות בעיקר מלונות בוטיק, והשנה כאשר הארוויזיון מתקיים בארץ מורגש ביתר שאת המחסור בחדרי מלון ותיירי אורוויזיון רבים מחפשים מיטה ללילה, באזור תל אביב כדי לצמצם את העלויות.
"למזלנו" אומר פתאל, "תיירים רבים זיהו את בתי המלון וה'תחושות מעבר לגבול' זולות ומושכות אליהן תיירים לא מעטים שלנים שם ומגיעים אלינו רק לסיורים יומיים.

מלון בעקבה 400 שקל ללילה (צילום בוקינג איג'נסי)
מלון בעקבה 400 שקל ללילה (צילום בוקינג איג'נסי)

לדעת גורמים בכירים בתיירות, הממשלה חייבת להתערב ולעשות יותר כדי שיהיה כדאי למשקיעים ויזמים לבנות מלונות של שני כוכבים באזורים השונים. את פתרון האוהלים שהציעו בעיריית תל אביב פוסלים מומחי תיירות על הסף. לדעתם, "התיירות לישראל הגיעה לשיאים מבטיחים", ואם ניקח בחשבון כי תייר משאיר בארץ כ -1500 דולר בכל שבוע, זוהי הכנסה גבוהה ביותר למשק.
ובנסוף לכך מיליון תיירים יוצרים תעסוקה ל15:000 עובדים וזו לא תרומה מבוטלת.
מומחי תיירות מסבירים עוד כי חייבים לעשות תכנית רב שנתית לטובת התיירות, ובכלל זה בניית אטרקציות, שיפור בדרכי גישה למקומות ההיסטוריים של 3 הדתות ולא לשכוח תחנות הורדת נוסעים מהאוטובוסים וחניון בקרבת מקום לאוטובוסים שמסיעים תיירים , וכמובל תחבורה ציבורית ראוייה.

1 Comment

  1. יצחק פרי
    23 באפריל 2019 @ 23:34

    זה בהחלט אני

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן