Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 14 באפריל, 2019

הבוזגלוס 3, יהודי טוב, בתוך לואין דיוויס, נברסקה, הנסיך הקטן, האחות של אחותך, הדבורה מאיה: גביע הדבש, אאוץ' 6, השתיקה של אחרים, נישואין נוסח איטליה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבוזגלוס 3, ערוץ Yes VOD

לאחר הסיום המותח של עונה הקודמת, ספוילר – כשהפיצוץ עם מכבי חיפה, בזמן פציעתו של מאור והאי הודאות של מאור ומירן לגבי עתידם, העיבו על מצב הרוח המשפחתי הכללי, נראה שהעונה הזו נפתחת בהתרוממות רוח – אלמוג פותח עונה ב'הפועל חיפה' ומייד כובש גול מרהיב מול קבוצה איטלקית בסמי עופר ויעקב מחליט לקחת את כל המשפחה למשחק הגומלין באיטליה. מאור המחלים והמתחזק נמכר ל'בית"ר ירושלים' וחוזר למגרשים, כנגד כל הסיכויים והתחזיות הפסימיות, שניבו את סיום הקריירה שלו. מירן מחליטה שלא תיתפס שוב בסצנת קנאה על סט צילומים של מאור ושיר, והיא רוקחת לה ולמאור קמפיין זוגי. במשחק באיטליה אלמוג נפצע ומקבל בשורת האיוב: קרע ברצועה הצולבת, וברצועות נוספות. הוא מתמוטט, ומהנקודה הנמוכה הזו, ינסה לעשות את דרכו של אחיו, בחזרה למעלה. אסי מחליט לנסות את מזלו בעסקים, ומנסה לתרגם את המותג המשפחתי 'הבוזגלוס' לדולרים או לפחות לשקלים, ועדי חושפת סוד כואב שהסתירה במשך שנים. יעקב מקבל נוק אאוט רציני בדמות פסק דין דרקוני, אחרי שנתיים שמתנהל משפט נגדו אך במקביל מנסה למצוא את הנכד שיוביל את דור העתיד במשפחה הראשונה של הכדורגל. פאני ואוהד נעים להם כזוג הגרוש הלוהט של העונה, כשמעליהם ממשיכה לרחף השאלה הגדולה: האם עוד יש סיכוי שיחזרו? יוצרת, במאית ועורכת ראשית: סיגל שביט.

יהודי טוב | A Serious Man, סלקום TV

קומדיה שחורה. לארי גופניק, הוא איוב מודרני – פרופסור לפיזיקה, יהודי טוב, בעל אוהב, אב מסור – עד שלפתע, ביום אחד, חייו המיושבים והרציניים מתחילים להתפורר: אשתו עוזבת אותו, מכתבים אנונימיים להנהלת האוניברסיטה מטילים דופי במעשיו, בתו גונבת ממנו כסף כדי לעשות ניתוח אף, אחד . מהסטודנטים שלו מנסה לשחד אותו ולסחוט אותו בו-זמנית, ועוד צרות. שחקנים: מייקל שולברג, ריצ'רד קיינד, פרד מלמד. בימוי: ג'ואל כהן, איתן כהן. 105 דקות, ארה"ב, 2009.

בתוך לואין דיוויס | Inside Llewyn Davis, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 07 בפברואר, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

נברסקה Nebraska, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 12 בפברואר, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

הנסיך הקטן | Le Petit Prince | The Little Prince, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 18 ביוני, 2016, בשעה 10:00 בערוץ Yes5

האחות של אחותך | Your Sister's Sister, סלקום TV

דרמה קומית. איריס מזמינה את חברה, ג'ק להתארח בבית משפחתה על אי הנופש לאחר מותו של אחיו. בבקתה המבודדת, המפגש רווי האלכוהול שלו עם חנה, אחותה של איריס, מביא איתו ימים מתוחים. שחקנים: מארק דפלאס, אמילי בלאנט, רוזמרי דוויט. במאית: לין שלטון. 90 דקות, ארה"ב, 2011.

10:25 הדבורה מאיה – גביע הדבש | Maya The Bee 2: The Honey Games, ערוץ Hot Cinema3

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 01 בינואר, 2019, בערוץ Yes VOD

15:40 אאוץ' 6 | Operation Ouch 6, סלקום TV

התאומים הכי מבריקים על המסך חוזרים בעונה חדשה והרבה יותר אאוץ' מבעבר! בכל פרק כריס וזאנד ייקחו אותנו אל מאחורי הקלעים של מקרי חירום מרתקים, ובהם נלמד כיצד צוותי החירום הרפואי מתמודדים מדי יום עם תאונות שונות ומשונות, כיצד יש להישמר מהן ונכיר מקרוב את המכונה המופלאה ביותר בעולם – גוף האדם.

22:00 השתיקה של אחרים | The Silence of Others, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

פרס הקהל ופרס השלום ('פנורמה') – פסטיבל ברלין 2018. בשנים שלאחר מלחמת העולם השנייה נהנתה ספרד מתדמית פחות שלילית ביחס לשאר המדינות הפאשיסטיות באירופה בזכות ה'נייטרליות' שלה במהלך המלחמה ובזכות ההסכם הצבאי שחתמה ב-1953 עם האמריקנים. אך האמת היא שממשלו של פרנקו היה משטר רצחני, שהיה אחראי על עינויים, מחנות ריכוז ועבודת כפייה, גניבת ילדים ומאות אלפי הריגות פוליטיות בדיכוי הקשה ביותר שהיה באירופה (מלבד ברית המועצות) לאחר המלחמה. הסרט, בהפקתו של פדרו אלמודובר ובבימויים של אלמודנה קראקדו ו-רוברט באהר ("Made in LA"), חושף את המאבק האפי של קורבנות הדיקטטורה בת 40 השנה בספרד תחת שלטונו של הגנרל פרנקו. אנשים שעברו עינויים קשים, חלקם איבדו את קרוביהם, ועדיין מבקשים שייעשה צדק. הסרט צולם לאורך שש שנים ומלווה את הקורבנות והניצולים בעודם מארגנים את 'התביעת הארגנטינית' פורצת הדרך ונאבקים בשכחה של הפשעים נגד האנושות שביצע פרנקו, במדינה שעדיין מחולקת, ארבעה עשורים מאז שהפכה לדמוקרטית. 96 דקות, ספרד / ארה"ב, 2018.

22:00 נישואין נוסח איטליה | Marriage Italian Style, ערוץ Yes3

שניים מהכוכבים האיטלקיים הגדולים בכל הזמנים בקומדיה מצליחה שביים ויטוריו דה סיקה, והייתה מועמדת לשני פרסי אוסקר. בשלהי מלחמת העולם השנייה פוגש גבר מצליח נערת ליווי יפהפייה, והשניים פוצחים במערכת יחסים שנמשכת שנים, שאף מגיעה בדרך זו או אחרת לחתונה. זוכה גלובוס הזהב לסרט הזר, בשוויון עם "סלאח שבתי". שחקנים: סופיה לורן, מרצ'לו מסטרויאני. במאי: ויטוריו דה סיקה. איטליה, 1964.

אין שם עברי | !Tiffany Haddish: She Ready! From the Hood To Hollywood, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן