Skip to content

מעתה בכל מונית מחירון באנגלית עברית ושפה נוספת

לנהגי המוניות נמאס שמכפישים את שמם עקב הפקעת מחירים בגלל מספר קטן של חוטאים בענף, לכן הוחלט על מחירון בכל מונית שיודפס בכמה שפות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארגון  המוניות בישראל החליט אתמול (רביעי)  במשותף עם מנהלי האירוויזיון ובעידוד משרד התחבורה מחירון נסיעות במוניות , בעברית אנגלית , שיוצג במקום בולט במוניות.
כמו כן, בימי האירוויזיון תפעל משטרת תיירות בתל אביב ובנמל התעופה בן גוריון, באכיפה מוגברת של תקנות הסעות במוניות ורשיון הנהיגה של הנגים  כמון גם רשיון הפעלת המונית (מספר ירוק בלשון העם) העבריינים שיתפסו, המונית בה נהגו תוחרם והנהג יועקב לחקירה משטרתית.

נתב"ג בתור למוניות (באדיבות עיתון הארץ - דה מרקר צילום: עופר קנין)
נתב"ג בתור למוניות (באדיבות עיתון הארץ - דה מרקר צילום: עופר קנין)

נמאס להם לנהגי המוניות שמכפישים את שמם , ללא עוול בכפם. ובגלל מספר קטן של חוטאים בענף, מאשימים אותם בהפקעת המחירים בעיקר לתיירים ועולים חדשים ,

יהודה בר אור יו"ר ארגון נהגי המוניות  יחד עם ,גורמי התיירות בתל אביב ומארגני הארויזיון  החליטו לפרסם בתוך המוניות מחירון באנגלית ובעברית. במחירון יפורטו דמי הנסיעה מנקדות המוצא ועד לנקודת היעד. תוספות חוקיות כגון נוסע שלישי במונית ותוספת מזוודות. וכן יודגש בכל מחירון כי זכותו של הנוסע לדרוש הפעלת מונה כפי שמחייב החוק.

בתשובה לשאלת מגפון אמר יהודה בר אור. אנחנו מחייבים את נהגי המוניות לשמור על נקיון המונית , להופיע בלבוש הולם, להיות אדיבים לנוסעים ולהימנע מוכוחים. אבל בגלל כמה "תפוחים רקובים" משמיצים את כל נהגי המוניות ופוגעים בכבודם, והם נהגי המוניות מבקשים לשמור על כבודם.
אם נהג מסוים הפקיע מחיר נסיעה, רצוי ואפשר להתלונן עליו במשרד התחבורה, ענף המוניות.

למרבה הצער יש בארץ בכלל ובתל אביב בפרט המון נהגים "חאפרים" שאינם שומרים על הכללים והם גורמים נזק לשמם של נהגי המוניות החוקיות. בנמל התעופה בן גוריון נתפסו בחודשים האחרונים על ידי המשטרה, עשרות נהגי המוניות שלא היה ברשותם רשיון מתאים ואחרים שרשיון הסעת הנוסעים שלהם שוכפל. כאמור, המשטרה מתייחסת באפס סבלנות לנהגים אלה ונוהגת להחרים את המונית, והנהגים מוזמנים לחקירה פלילית.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן