Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 21 באפריל, 2019

להמר בגדול, האחת שאני אוהב | אהוב לבי, העיר האבודה Z, חוף האקסים: ארה"ב 2, קליקה 2, החבר'ה הטובים, ציפורים צהובות, ברוד סיטי 5, הסיפור של אלוהים עם מורגן פרימן 3, פוסי/ ורדון, המופע של מר פיבודי ושרמן 3-4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

להמר בגדול | Lay the Favorite, סלקום TV

דרמה רומנטית. צעירה בשנות השלושים לחייה, מתערבבת עם קבוצת גברים חנונים בני חמישים שמצאו דרך להערים על הימורים מסוימים בלאס וגאס. שחקנים: רבקה הול, ברוס וויליס, קתרין זיטה ג'ונס. במאי: סטיבן פרירז. 94 דקות, ארה"ב, 2012.

האחת שאני אוהב | אהוב לבי | The One I Love, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 01 במרץ, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

15:05 העיר האבודה Z יThe Lost City Of Zערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 16 בפברואר, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:00 חוף האקסים: ארה"ב 2 | 2 Ex On the Beach: USA, ערוץ MTV Show

הגרסה האמריקנית ללהיט הריאליטי הבריטי. גם בעונה הזו ישתתפו פליטי ריאליטי בעלי שם מתכניות, כגון: "הרווקה", "האח הגדול" ו-"הישרדות", כשהמפורסמת בהן היא פארה אברהם, כוכבת "בגרות באמהות".

22:00 קליקה 2 | Clique, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

דרמת המתח הסקסית והפרובוקטיבית מבית ה-BBC חוזרת בעונה שניה. ספוילר – אל העונה החדשה חוזרות לואיז (סופי בראון) שותפתה לדירה של הולי, ורייצ'ל (רייצ'ל הארד ווד) הפסיכופטית, שממשיכה לרקום מזימות באובססיה שלה כלפי הולי.

22:00 החבר'ה הטובים | Goodfellas, ערוץ Yes3

נחשב לאחד מסרטי המאפיה הגדולים שנעשו אי פעם. עלייתו ונפילתו של גנגסטר צעיר במאפיה הניו היורקית הקשוחה וחסרת הרחמים, מועמד לשישה פרסי אוסקר. שחקנים: ריי ליוטה, רוברט דה נירו, ג'ו פשי. במאי: מרטין סקורסזה. ארה"ב, 1990.

22:00 ציפורים צהובות | The Yellow Birds, ערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 18 באפריל, 2019, בסלקום TV

22:45 ברוד סיטי 5 | 5 Broad City, ערוץ Hot Comedy Central

הסיטקום שיצרו הקומיקאיות היהודיות אילנה גלזר ו-אבי ג'ייקובסון חוזר לעונה החמישית והאחרונה.

22:50 הסיפור של אלוהים עם מורגן פרימן 3 | The Story of God with Morgan Freeman 3, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

לאחר מסע של כ-47,000 קילומטרים בשלושים ערים, חוזרת הסדרה עם עונה שלישית. מיהו השטן? מנין מגיעים החזיונות? האם השתתפות בטקסים יכולה לקרב אותנו לאלוהים? איך אנחנו נלחמים בחטאים?

22:50 פוסי/ורדון | Fosse/Verdon, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

מיני סדרה ביוגרפית חדשה מבית FX, המבוססת על הספר 'פוסי' שכתב סאם ווטסון, ומספרת את הסיפור של מערכת היחסים הרומנטית והיצירתית בין בוב פוסי (סאם רוקוול, "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי") ו-גוון ורדון (מישל ויליאמס, "הר ברוקבק", "מנצ'סטר ליד הים"). הוא היה יוצר סרטים ואחד הבימאים והכוראוגרפים המשפיעים ביותר בעולם המחול והתאטרון; היא הייתה הרקדנית הכי גדולה בברודווי בכל הזמנים. יחד, הם שינו פני הבידור האמריקני – אבל במחיר עצום מבחינתם.

המופע של מר פיבודי ושרמן 3-4 | 3-4 The Mr. Peabody and Sherman Show, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית ורביעית לסדרה המונפשת והמשעשעת. מר פיבודי ושרמן מנחים תוכנית לייט-נייט קומית היתולית, שמצולמת בפנטהאוז ראוותני עם דמויות היסטוריות שנוסעות בזמן ובהשתתפות קהל חי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן