Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 23 באפריל, 2019

באהבה סיימון, ג'נטלמן ג'ק, אימפולסו, די שיגעת: תוכנית המערכונים של טים רובינסון, טריינספוטינג 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

באהבה, סיימון | Love, Simon, ערוץ Yes VOD

קומדיה רומנטית מתוקה, על פי הספר המצליח. סיימון מסתיר מחבריו ומשפחתו שהוא נמשך לבנים. כשמתפרסם מייל אנונימי באתר בית הספר של נער שנמצא במצב דומה, הוא מתחיל להתכתב איתו ומתאהב. בעוד סיימון מנסה לגלות מי אותו תלמיד, הוא נסחט על ידי נער שמגלה את סודו. שחקנים: ניק רובינסון, ג'ניפר גארנר, ג'וש דוהאמל. במאי: גרג ברלאנטי. ארה"ב, 2018.

21:15 ג'נטלמן ג'ק | Gentleman Jack, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמה היסטורית בריטית מבית BBC One ו-HBO, שיצרה סאלי ויינרייט ("עמק האושר"), בכיכובה של סורן ג'ונס ("דוקטור פוסטר"). בשנת 1832, לאחר שנים של מסעות, לימודים וטיפוס בסולם החברתי, אן ליסטר חוזרת לשיבדן הול, האחוזה שירשה ממשפחתה ביורקשייר והופכת לבעלת אדמות ולתעשיינית. הסדרה תעקוב אחר מערכות היחסים והאינטרסים שליסטר מפתחת בניסיונה להפיח חיים בביתה ובעסק שלה, ולמצוא לעצמה בת זוג. חוץ מג'ונס, משתתפות גם סופי רנדל ("עמק האושר") בתפקיד אהובתה של ליסטר ו-ג'מה ווילן (יארה ב-"משחקי הכס") בתפקיד אחותה.

22:05 אימפולסו | Impulso, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

כש-רוסיו מולינה רוקדת, אי אפשר שלא להביט בתדהמה: הרקדנית הצעירה ממציאה את הפלמנקו מחדש. היא בוחרת להופיע על במות לא שגרתיות (החל בבתי כלא וכלה במוזיאונים), שם יש לה מרחב לאלתר, ליצור ולדחוק את גבולות המחול שלה עד לקצה. בחודשים לקראת הופעת הבכורה של המופע החדש שלה 'אימפולסו' בפריז, היא שקועה בתהליך יצירתי תובעני ורב תהפוכות ביחד עם המוזיקאים המלווים אותה. מולינה, המשלבת אלתור, מחול מודרני והתנסויות אוונגרדיות בחומר, צבע וכלי נגינה, אינה מתעלמת מההקשרים ההיסטוריים של הפלמנקו. צרפת / ספרד, 2017.

די, שיגעת: תוכנית המערכונים של טים רובינסון | I Think You Should Leave with Tim Robinson, נטפליקס | Netflix 

תוכנית מערכונים לא שגרתית, שאין בה ולו אינטראקציה נורמלית אחת. בתוכנית משתתפים גם אורחים מצחיקים במיוחד.

טריינספוטינג 2 | T2: Trainspotting, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 19 בינואר, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Hot Gold


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן