Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 25 באפריל, 2019

המסע, האנה בחזרה לחיים, קשר משפחתי, חנות הספרים, ג'נטלמן ג'ק, אורורה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המסע | The Homesman, סלקום TV 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 07 בנובמבר, 2015, בשעה 18:20 בערוץ Hot Gold

האנה, בחזרה לחיים | Hannah, ערוץ Yes VOD

דרמה נוגעת ללב, זוכת שני פרסים בפסטיבל ונציה. אישה מבוגרת נותרת לבדה לאחר כניסת בעלה לכלא. היא מנסה בכל כוחה להמשיך כרגיל, אולם השפעות המעשה הנורא של בעלה אינן מרפות. שחקנים: שרלוט רמפלינג, אנדרה וילמס, סטפני ואן-ויוה. במאי: אנדרה פלאורו. איטליה, 2017.

קשר משפחתי | Just To Be Sure | Ôtez-Moi D'un Doute, ערוץ Yes VOD

דרמה קומית. גבר בשנות ה-40 לחייו יוצא למסע חיפוש אחר אביו הביולוגי, אותו מעולם לא פגש. בדרכו הוא נשבה בקסמיה של בחורה יפה, אך אז מתברר כי יש ביניהם קשר מוקדם. שחקנים: פרנסואה דמיין, ססיל דה פראנס. במאית: קארין טארדיו. צרפת, 2017.

11:50 חנות הספרים | The Bookshop, ערוץ Hot Cinema1 + סלקום TV

דרמה היסטורית על פי ספרה של הסופרת הבריטית פנלופה פיצג'רלד. באנגליה של 1959, פלורנס גרין היא אישה חופשיה ברוחה, המתעקשת לפתוח חנות ספרים בעיירתה השמרנית. על אף ההתעוררות התרבותית שספריה מייצרים היא נתקלת בהתנגדות מנומסת אך חסרת רחמים של אישה מקומית מרירה ונקמנית. פלורנס יוצאת למאבק על קיומה של החנות שלה וכן על רוחה הפועם של העיירה. שחקנים: אמילי מורטימר, פטרישה קלארקסון, ביל ניי. במאי: איזבל קויצ'ט. אנגליה, 2017.

22:00 ג'נטלמן ג'ק | Gentleman Jack, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 23 באפריל, 2019, בשעה 21:15, בערוץ Yes VOD + ערוץ Yes Drama + סלקום TV 

אורורה | Aurora, נטפליקס | Netflix

סרט אימה פיליפיני. בעקבות טביעתה של ספינה, בעלת פונדק ואחותה יוצאות למשות את גופותיהם של הטובעים – עד שהמתים באים לחפש מקלט בעצמם. שחקנים: אן קרטיס, מרסדס קברל, פיבי וילאמור. במאי: ים לראנאס. 110 דקות, הפיליפינים, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן