Skip to content

כפר האירוויזיון – כבר שותלים דשא

עבודות תשתיות הכפר האירוויזיוני קרובות לסיומן. שטיחי דשא חי נפרשים לקליטת אלפי מבקרי האירוע. עיריית תל אביב מתכנננת להפוך לאחר האירוע את שטח הדוליפנרים לפארק חופי

אתמול (שלישי) החלו עבודות שתילת הדשא כחלק מהיערכות העירייה להקמת כפר האירוויזיון 2019.  כפר האירווזיון יהיה פתוח לקהל המקומי והבין- לאומי בתאריכים 12 עד 18 במאי משעות אחר הצהריים ועד הלילה ויכלול הופעות של אמנים ישראלים מהשורה הראשונה: סטטיק ובן אל, סטפן, שפיטה, מוש בן ארי, עברי לידר, ההרכב בלקן ביט בוקס, להקת אתניקס, דיג'יי גאלו ומוקי,  כוכבי עבר והווה של תחרות השירים האירופית כמו יזהר כהן ודנה אינטרנשיונל, אומנים נוספים.
העבודות צפויות להסתיים בשבוע הבא, כאשר מיד לאחר מכן יחלו בבניית הבמות והכנה לכפר האירווזיון.

בכפר יפעלו מתחמים של נותני החסות, יריד אמנים, משאיות מזון, ברים, מרכז מידע לתיירים ואפילו אולפן ללימוד מילים בעברית. חצאי הגמר והגמר יוקרנו על גבי מסכי ענק ברחבי הכפר, דבר שיאפשר למבקרים ליהנות מהמופעים יחד עם עשרות אלפים מתושבי העיר והמבקרים בה ועם מעריצים מרחבי העולם. האורחים יוכלו לשבת לאורך בר באורך מאות מטרים הפונה לים ולאכול בדוכני האוכל הפזורים.

בקרבת הבמה המרכזית של הכפר מבטיחים המארגנים תצוגה ספקטקולרית של נופי תל-אביב ושל עיר הנמל העתיקה של יפו. בלילה תשקיף הבימה על התאורה הדרמטית, בשיתוף חברת התאורה OSRAM, שתאיר את המבנים על קו הים של יפו העתיקה והנמל.

לצד כפר האירוויזיון ובמתחם נפרד בשטח הדולפינריום לשעבר יפעל פסטיבל האוכל תל-אביב EAT עם מיטב השפים המקומיים כמו חיים כהן שף דיקסי ויפו תל אביב, שאול בן אדרת מהתרנגול הכחול, אביב משה מ-MESSA, שגב משה מ"שגב", ושפים של מסעדות רבות נוספות כמו: BENEDICT , NINI HACHI, VONG, קוואטרו, ONZA, ועוד רבות וטובות.

צילום: גיא יחיאלי
צילום: גיא יחיאלי

עיריית תל אביב-יפו מכשירה את שטח הדולפינריום מזה חודשים רבים, כחלק מהחזון העירוני לפתיחת רצף הטיילות לאורך החוף התל אביבי. במקום יוקם בעתיד פארק חופי והמשך רצף הטיילת הפתוחה וכן מרכז ספורט ימי קהילתי. העבודות כללו בין היתר את הריסת מבנה הדולפינריום הישן, הכשרת הקרקע לשתילת הדשא וכן שתילת דשא טבעי במתחם. עוד נותר לסלול את האספלט וכן לסיים להתקין את המרפסת שתשמש כתצפית לים.

צילום: גיא יחיאלי
צילום: גיא יחיאלי
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן