Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 28 באפריל, 2019

נער קריאה, כוכב לכת קשוח, התיק נגד עדנאן סעיד, הצלפים, סטאן נגד הרשע, הזהב האבוד של מלחמת העולם השנייה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נער קריאה | The Reader, סלקום TV

דרמה. בימים שאחרי מלחמת העולם השניה, מייקל ברק הוא נער בן 15, שפוגש אישה מבוגרת ומנהל עמה רומן, עד שהיא נעלמת באופן מסתורי מחייו. שנים לאחר מכן, כסטודנט למשפטים הוא נתקל בה שוב, כשהיא אחת הנאשמות העיקריות במשפט המתנהל נגד פושעי מלחמה גרמניים. שחקנים: קייט ווינסלט, רייף פיינס, דיוויד קרוס. במאי: סטפן דלדריי. 123 דקות, ארה"ב, 2008.

22:00 כוכב לכת קשוח | Hostile Planet, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

סדרת טבע תיעודית בת 6 פרקים בהגשת בר גרילס. הסדרה מתעדת אזורים קיצוניים בעולם, כדי לחשוף את סיפורי ההישרדות המדהימים ביותר של ממלכת החיות, על כוכב הלכת המהיר והמשתנה.הסדרה נערכה מכ- 1,800 שעות של חומר גלם, שצולם על פני שבע יבשות, בלמעלה מ-1,300 ימי צילום, על ידי 245 אנשי צוות. באמצעות טכנולוגיה חדשנית וגישה לכמה מהמקומות המרוחקים והעוינים ביותר על פני כדור הארץ, הסדרה לוכדת התנהגויות חדשות, כמו גם התנהגויות מנקודות מבט חדשות.

22:00 התיק נגד עדנאן סעיד | The Case against Adnan Syed, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סדרה חדשה המביאה את ההתפתחויות שחלו בחקירת פרשת הרצח בעקבות שידור הפודקאסט הפופולארי – Serial. הסדרה בבימויה של איימי ברג בוחנת מחדש את השתלשלות האירועים שהביאו להיעלמותה והירצחה של תלמידת התיכון בת ה-18, היי מין לי, בשנת 1999 ואת סיפור הרשעתו של חברה לשעבר, עדנאן סעיד. ארבעה פרקים בני 70 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 הצלפים | For A Few Dollars More, ערוץ Yes3

הסרט השני בטרילוגיית 'האיש ללא השם', בכיכובו של קלינט איסטווד, המגלם אקדוחן שנאלץ לחבור לצייד ראשים מתחרה, על מנת לתפוס פושע חמקמק ומסוכן. אחד הסרטים הטובים אי פעם על פי אתר IMDB. במאי: סרג'יו ליאונה. איטליה, 1965.

22:45 סטן מול הרשע 3 סטן נגד הרשע 3 | 3 Stan Against Evil, ערוץ Yes Action

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 07 באפריל, 2019, בערוץ Yes VO

23:15 הזהב האבוד של מלחמת העולם השנייה | The Lost Gold of World War II, ערוץ ההיסטוריה

סדרה בה צוות חוקרים ומהנדסים יוצא לחפש אוצר זהב יפני אבוד ממלחמת העולם השנייה, בשווי מיליארדי דולרים. מדובר על תעלומה רחבת היקף, הכורכת יחדיו נהרות ממולכדות מעוטרות בסמלים יפנים עתיקים, מבצע ביזה יפני של אוצרות בדרום-מזרח אסיה, חבורת נסיכים יפנים סודית בשם 'שושנים מוזהבים', ארגון ה'יאקוזה' (המאפיה היפנית), ושורת דמויות גדולות מהחיים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן