Skip to content

מתחם קמפינג חדש בקייקי כפר בלום – "בלום וילג"

מתחם קמפינג, מאובזר ואיכותי למשפחות, קבוצות ויחידים בקייקי כפר בלום, מתחם של אוהלים משפחתיים ממוזגים ומאובזרים ללינת שטח מהנה במחיר אטרקטיבי הכולל כרטיס לשיט משפחתי ולפארק החבלים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בקייקי כפר בלום פותחים עונה וגאים להציג את הדבר הבא בתחום תיירות  הקמפינג והאטרקציות "בלום וילג'", מתחם קמפינג, מאובזר ואיכותי למשפחות, קבוצות ויחידים בקייקי כפר בלום, חווית חופשה כוללת בדגש על זמן איכות משפחתי. החורף האחרון, הביא עמו גשמי ברכה וזרימת הנחלים בשיא עוצמתה.  בקייקי כפר בלום אתר השייט הוותיק והמוביל בארץ, נפתחה בפסח עונת השייט בדגש על חידושים באתר.

בלום וילג' בקייקי כפר בלום (צילום:יח"צ)

לאון בלום, ראש ממשלת צרפת המנוח, על שמו הוקם קיבוץ כפר בלום לפני 76 שנה, לא היה מדמיין  לעצמו כי על שמו יוקם גם מתחם קמפינג חדיש –  "בלום וילג'". שהחל באירוח משפחות כבר במהלך חופשת חג הפסח ועמד על תפוסה מלאה במהלך כל ימי החג. מדובר על חוויה משלימה לשייט קייקים מהנה בירדן ולפארק החבלים באתר, מתחם מסודר ומגודר של אוהלים משפחתיים ממוזגים ומאובזרים ללינת שטח מהנה, בנוסף במתחם אוהלי קולמן חדשים (ללא מזגן), בהם החוויה של הטבע מורגשת עוד יותר ולחובבי לינת שטח קיימת האפשרות להגיע למתחם הקמפינג ולבנות אוהל באופן עצמאי.  "טרנד לינות השטח תופס תאוצה בשנים האחרונות, משפחות רבות מבקשות לעצמן, פסק זמן משפחתי ומגבש ללא מסכים, הזדמנות לעשות על האש יחד, או לשבת סביב המדורה בקומזיץ, כל זה בשילוב מחיר אטרקטיבי לחופשה ואפשרות ליהנות אצלנו באתר משלל הפעילויות והאטרקציות, זהו  מוצר תיירותי, חוויתי שמשאיר זיכרון לכל החיים", ציין גיא ירמק מנכ"ל קייקי כפר בלום.

בלום וילג' בקיייקי כפר בלום (צילום:יח"צ)

 מתחם הקמפינג "בלום וילג'", כולל 35 אוהלים משפחתיים ממוזגים, 20 אוהלי קולמן ללא מזגן ואפשרות להקמת אוהל עצמאית. האירוח במתחם כולל כרטיס לשייט משפחתי, כרטיס לפארק החבלים ולסרט בתלת מימד. מיקום המתחם משיק  למתחם האטרקציות הגדול של קייקי כפר בלום ולכן אורחי הוילג' נהנים מאירוח אטרקטיבי המשלב נופש כולל פעילויות מהנות. כל אוהל ממוזג, מאובזר במיטות עם כריות, סדינים וציפיות, שקע חשמלי להטענת פלאפונים, מקרר עם מקפיא, תאורה, בחוץ מרפסת דק מעץ, שולחן קק"ל ופינת ישיבה. בנוסף, לנוחיות האורחים, מדשאות רחבות, פינות ישיבה, מנגלים, מטבחון מרכזי מאובזר בכיורים, מיקרוגל, קומקומים חשמליים, מקלחות, שירותים ומזנון. (עלות לינה משפחתית באוהל ממוזג 1290שח ל-5 נפשות). שילוב מושלם של לינה בטבע עם פינוק הנאה ואתגר.

זרימה עזה המבטיחה שייט אתגרי ומהנה (צילום:יח"צ)

  עונת  השייט נפתחה, בשלב זה רק בשייט משפחתי (מעל גיל 16) דרך מפגש הנחלים הגולשים אל הירדן בסירות משפחתיות. (מגבלת גיל הילדים עקב זרימה חזקה) בנוסף באתר, פארק חבלים "טופרופ", אומגה למים, קיר טיפוס המתנשא לגובה 12 מ', מתחם חץ וקשת וקולנוע רב חושי D3, חידוש נוסף באתר, סרט לילדים "צעצוע כביש" TOY ROAD)). מזנון עשיר , שירותים, מקלחות, מים חמים ומרחבי דשא מטופחים לפיקניק משפחתי.  להזמנות "בלום וילג'"  : 072-3954415, שעות פעילות: 10:00 –15:30.  מחיר: שייט משפחתי ליחיד: 100  ₪ (ניתן לרכוש כרטיס מראש בהנחה דרך אתר האינטרנט או מועדוני הצרכנות השונים), לפרטים:  04-6902616, WWW.KAYAKS.CO.IL

קייקי כפר בלום (צילום:יח"צ)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן