Skip to content

עובדי יחידת הסמים של מכס מרכז, תפסו במהלך החג 3 משלוחי סמים

יחידת הסמים מכס חשפה שלוש חבילות נפרדות שהכילו כובעים להם תפורים כפתורים, סבונים וסוכריות, ובהן התגלו קילוגרמים של סמים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עובדי יחידת הסמים במכס מרכז, סיכלו לאחרונה  3  ניסיונות להברחת סמים,  שהוסלקו בתוך מאות כפתורים, באריזות סבונים ובאריזות סוכריות.  שלושת התפיסות אירעו ביום רביעי האחרון, במהלך חול המועד פסח. חבילה אחת הגיעה מסין והשתיים האחרות מתאילנד.

ידוע כי בשבוע חג הפסח רבה התנועה בנמל התעופה בן גוריון. מאות אלפי נוסעים מצטופפים באולמות הנוסעים ולדעת עברייני הסמים זו גם הזדמנות לעקוף את בודקי המכס ולהבריח לארץ סמים במאות אלפי שקלים. לכן בודקי המכס  במרכז ובנמל התעופה בן גוריון נדרשים למיומנות רבה מקצועיות ללא פשרות ועירנות מקצועית כדי למגר את נסיונות ההברחה. ואכן, הם מוכיחים זאת הן באולמות הנוסעים ולא פחות מזה במשלוחי הדואר.

סמים שהוסלקו בסוכריות (צילום מתוך סרטון דוברות רשות המיסים)
סמים שהוסלקו בסוכריות (צילום מתוך סרטון דוברות רשות המיסים)
סמים שהוסלקו בסבװנים (צילום מתוך סרטון דוברות רשות המיסים)
סמים שהוסלקו בסבװנים (צילום מתוך סרטון דוברות רשות המיסים)

כאמור, במהלך חג הפסח הם מיגרו שלושה ניסיונות  בשווי מאות אלפי שקלים כל אחד.
החבילה הראשונה שהגיעה מסין התגלתה כאשר אחד מפקידי המכס שיקף חבילה שהיו בה כפתורים שנתפרו על כובעים. לכאורה כפתורים תמימים אבל משהו בחבילה העלה חשד במוחו של פקיד המכס, הוא לא התעצל פתח את החבילה וגילה בתוך הכפתורים סם שאחרי בדיקה נתגלה סם מסוג  מתאפטמין. החבילה הועברה להמשך טיפול של  יחידת הסמים משטרת ישראל.


שתי חבילות אחרות שהגיעו ארצה באותו יום נשלחו מתאילנד ולכאורה נראו מאוד תמימות. האחת הכילה סבונים  ואילו האחרת הכילה סוכריות. חושיו החדים של בודק מכס אחר התעוררו, האנדרלין עלה כשהחליט לפתוח את החבילות ולבדוק את תכולתן של הסבונים והסוכריות. עד מהרה נתגלה לעיניו כי תכולתן איננה תמימה ובטח לא כזו הראויה לרחצה או כממתק לילדים.
בתוך הסבונים והסוכריות נתגלה סם במשקל של שני קילוגרם. יחידת הסמים של משטרת ישראל נקראה לשוב ולהמשיך בטיפול בחבילות הסמים.

במטה להברחת סמים והלבנת הון ברשות המיסים מציינים כי הם רואים במאבק בהברחת סמים לישראל שליחות ונלחמים בתופעה בכל דרך אפשרית בכל מקום וללא לאות.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן