Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 09 במאי, 2019

פוראבר 2, מרי שלי, המרגל שזרק אותי, במטבח עם אור בן אוליאל, צ'רנוביל, תיק נעדר, אומת הבתים הזעירים, אי. טי. – חבר מכוכב אחר, הבוס 2: עלייתו של המלך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פוראבר 2, ערוץ Hot VOD 

משפחת גילמן חוזרת בעונה מלאת הרפתקאות. הפעם נדרשים בתיה ודודו לחזור ולהיות 'גל' ו'בת-אל' בני ה-17 לטובת משימה סודית של המוסד. עליהם לחזור לגיל 17 ולייצג כמתוכנן את מדינת ישראל בתחרות האירוויזיון הנערכת בתל אביב. רק שהפעם – זה גם יהיה כרוך בסיכון חיים.

מרי שלי | Mary Shelley, ערוץ Yes VOD

סרטה של הייפא אל-מנסור ("וג'דה"), על סיפורה האמיתי של הסופרת של 'פרנקנשטיין'. בגיל צעיר היא התאהבה במשורר ידוע, והשניים פצחו ברומן סוער. כאשר אסון התרחש, היא אזרה כוח ומתוך הכאב כתבה את רומן שיחולל מהפכה בעולם הספרות. שחקנים: אל פאנינג, דאגלס בות', בל פאולי. בריטניה, 2017.

המרגל שזרק אותי | The Spy Who Dumped Me, סלקום TV

קומדיית פעולה. אודרי ומורגן בנות ה-30 הן שתי חברות טובות ושותפות לדירה בלוס אנג'לס. כאשר מופיע פתאום בדירתן החבר לשעבר של אודרי, ומספר כי רודפים אחריו מתנקשים רצחניים, הבנות מפתיעות אפילו את עצמן ומחליטות לצאת למשימה ברחבי אירופה בה הן מסתבכות בקונספירציה גדולה. בעוד שהבנות בורחות ממתנקשים מקצועיים וקשוחים הן פוגשות בסוכן בריטי שובה לב אך חשוד כמרגל. איכשהו בתוך כל הבלגן הזה אודרי ומורגן, שותפות לדירה שרגע לפני זה לא ידעו כלום על מזימות בינלאומיות ומרגלים רוקמות תוכנית להציל את העולם. שחקנים: מילה קוניס, קיט מקינון, ג'סטין ת'רו. במאית: סוזן פוגל. ארה"ב, 2018.

במטבח עם אור בן אוליאל, ערוץ ג'וניור (סלקום TV)

תכנית בישול לילדים עם הקונדיטור כוכב הרשת, אור בן אוליאל.

22:00 צ'רנוביל Chernobyl, ערוץ YES Edge 

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 07 במאי, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 תיק נעדר | Black Tide | Fleuve Noir, ערוץ Yes3 

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 08 במאי, 2019, בערוץ Yes VOD

אומת הבתים הזעירים | Tiny House Nation, נטפליקס | Netflix

סדרת לייפסטייל אמריקנית. המנחה ג'ון ויסברת' והמומחה זאק גיפין עוזרים למשפחות ברחבי הארצות הברית להסתגל לסגנון החיים המצומצם ולבנות בתים זעירים שיתאימו בדיוק לצרכים שלהם.

אי. טי. – חבר מכוכב אחר | E.T. the Extra-Terrestrial, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 04 במרץ, 2019, בשעה 17:00, בערוץ Yes5

הבוס 2: עלייתו של המלך | Gatao 2: Rise of the King, נטפליקס | Netflix

דרמת פעולה. רן יורש את תפקיד הבוס שלו כראש כנופיית מבצר הצפון. במשך זמן כה רב, השאיפות שלו עוכבו. כעת, הוא יכול להגשים אותן. שחקנים: שנג ז'ן-שואו, שרון הסו, צ'אנג טסאי-הסינג. במאי: ין צ'נג-קו. 127 דקות, ארה"ב, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן