Skip to content

מסינג וויתר על תפקיד דובר צה"ל

לאחר הסערה הציבורית שפרצה בעקבות הדיווח על היותו של מסינג סוכן משטרתי בפרשת "ישראל ביתנו", הודיע הדובר המיועד כי הוא מוותר על התפקיד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דובר צה"ל המיועד גיל מסינג פנה הבוקר (ראשון)  לרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, וביקש לבטל את ההחלטה בנוגע למינויו לתפקיד דובר צה״ל.מכתבו של מסינג הגיע כשבועיים אחרי החלטת הרמטכ"ל למנותו לדובר צה"ל.
 מסינג הודיע כי הוא מוותר על התפקיד לאחר הסערה הציבורית שפרצה לאחר דיווח בכלי התקשורת כי מסינג שימש בעבר כסוכן משטרתי בפרשת השחיתות במפלגת ישראל ביתנו, "אני מבקש לבטל את המינוי ולאפשר לי לחזור לעבודתי בצ'ק פוינט". על החלטתו לוותר על התפקיד"

"במשך שני עשורים המוניטין האישי והמקצועי שלי הולך לפניי ומעולם לא דבק בו רבב", כתב מסינג במכתבו, "אני ער לכך שגורמים בעלי מניעים זרים משרבבים אותו בזדון לשיח ערכי שנוי במחלוקת על גבו של צה"ל והמינוי הממלכתי שאותו ייעדת לי. אינני האדם הראשון שחווה זאת נוכח הצעה לתפקיד ציבורי, ואין לי כל כוונה להשלים עם זה".

גיל מסינג (צילום: דובר צה"ל)
גיל מסינג (צילום: דובר צה"ל)

בתגובה למכתבו של מסינג הודיע דובר צה"ל כי "הרמטכ״ל קיבל בצער את החלטתו של מר מסינג, ומבין את הנסיבות ברקע ההחלטה".הרמטכ״ל ציין "כי מר מסינג נבחר לתפקיד לאור היותו אדם ערכי ביותר, בעל ניסיון מקצועי רב ומגוון ואיש מקצוע מן המעלה הראשונה.מסינג ויתר על משרה נחשקת במגזר הפרטי לטובת חזרתו לצה״ל.

בנוגע להיות סוכן משטרתי מסר דובר צה"ל כי הרמטכ״ל הדגיש כי סיוע של אזרחי ישראל לגורמי אכיפת החוק ומוסדות המדינה הינו חלק מחובתנו האזרחית.

כוכבי הוסיף "שניסיונו הרב ויכולותיו של מר מסינג יכלו לתרום רבות לצה״ל ולמערך הדוברות וכי הוא מקווה שגם בעתיד ימשיך מר מסינג ויתרום מניסיונו ומקצועיותו לצה״ל."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן