Skip to content

פוטין – בקרוב אצלנו?

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בירך היום את ולדימיר פוטין על בחירתו מחדש לנשיא רוסיה - והזמין אותו לביקור בארץ. פוטין החזיר בהזמנת נתניהו למוסקבה. בקדימה - מגנים את "החנופה" של נתניהו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בירך היום את ולדימיר פוטין על בחירתו מחדש לנשיא רוסיה – והזמין אותו לביקור בארץ. פוטין החזיר בהזמנת נתניהו למוסקבה.  בקדימה – מגנים את "החנופה" של נתניהו

מאת צבי זינגר

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בירך היום את נשיא רוסיה הנבחר, ולדימיר פוטין, על בחירתו והזמין אותו לביקור בארץ. פוטין, בתגובה, הזמין גם הוא את ראש הממשלה לביקור במוסקבה.

השניים דנו במצב במזרח התיכון ובאיום האיראני. במוסקבה, כזכור, מתנגדים להידוק הסנקציות על איראן. רוסיה הייתה  בין התומכות והדוחפות לחידוש מיידי של שיחות הגרעין, בין המעצמות לבין טהרן – ואף הודיעה כי הרפובליקה האסלאמית הוכיחה שהיא מוכנה למשא ומתן רציני.

חברת הכנסת אורית זוארץ (קדימה) מתחה היום ביקורת על  נתניהו, שבירך היום את נשיא רוסיה הנבחר, ולדימיר פוטין, על ניצחונו בהתמודדות. "שוב אנחנו נחשפים לטקס החנופה של נתניהו בפני פוטין, שלא מקדם את ישראל, ופועל נגד האינטרסים שלה בתמיכתו הגלויה בתהליך ההתגרענות האיראני", אמרה זוארץ.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן