Skip to content

אמנים מוחים נגד טראמפ בביאנלה לאמנות ונציה 2019

הנשיא דונלד טראמפ קיצץ את תקציב האמנויות בארה"ב. תקופת שלטון טראמפ מאתגרת את האמנים והם יוצרים אמנות מחאה העוסקת בחירות ובאלימות וכמובן גם בפייק ניוז. לדפדף, להצליף ולסרק בלורית. גם אלו מוצגים בביאנלה לאמנות עכשווית 2019 בונציה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנשיא דונלד טראמפ קיצץ את תקציב האמנויות בארה"ב. סיבה טובה ליצור אמנות מחאה העוסקת בחירות והיפוכה וכמובן גם בפייק ניוז. 

סרטון של צ'רלי אנג'לה עבור אל ג'זירה הפך לויראלי ברשת, מציג נקודת מבט שונה על הבינאלה בונציה 2019. כדאי לצפות עד הסוף.

ב-Palazzo Cini אדריאן גני  Adrian Ghenie מציג דיוקנאות בהשראת טראמפ. האיש והבלורית…

"אני רוצה שהמדיום יהיה חזק יותר מהמסר", מסביר גני, בהתייחסו לסדרת העבודות שלו המתארת ​​דמות הדומה לנשיא טראמפ. גני מתאר איך הוא בונה את ציוריו המורכבים מרב שכבתית "אני עושה קולאז 'קטן כנקודת מוצא ומדביק את האלמנטים האלה על גבי לוח.  אני משתמש בזה כמדריך ומעביר אותו לבד. הציור שלי צריך להיות חד, כמו ציור פלמי", כי "הציור חשוב יותר מפוליטיקה"!

adrian_ghenie_installation_images_palazzo_cini_21

ב-Despar Teatro Italia מוצג המיצב של קנט גולדסמיט "האימיילים של הילארי קלינטון". לדפדף ולהאמין?

גולדסמיט מציג את  כל 60,000 הדפים שנשלחו על השרת הפרטי של המועמדת לנשיאות ב -2016 כ"אנטי-אנדרטה".  במיצב שני הסטים של הודעות דוא"ל. אחד מהם מוצג בערימות של סדינים רופפים שנערמו גבוה על העתק של שולחן הנשיאות. השני, כבול לתוך כרכים והוא מוצג בסביבה של ספריה. המבקרים מוזמנים להתיישב ולדפדף במסמכים כדי לראות בעצמם את ההתכתבות הארצית שהפכה לנושא מכריע – המכריע ביותר – בבחירות של שנת 2016. "ניסיתי לקרוא את כולם ולא יכולתי, "אמר גולדסמית. "הם היו משעממים מדי, והיו יותר מדי מהם, טראמפ עשה הר מעכבר".

גולדסמיט - 60,000 תדפיסי אימיילים
ניתן לעיון בספריה

בארסנל מוצג "Sun Yuan & Peng Yu: "DEAR , להצליף בכסא?

מיצב העוסק בחירות ואלימות: המיצב המורכב ממושב סיליקון של היוצרים הסינים, מושפע מעיצוב הכסא עליו יושב לינקולן בפסל הידוע בוושינגטון. שוט גומי ממוכן מצליף ללא הרף במושב.

למיצב קוראים DEAR
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן