Skip to content

רכב הפנאי-שטח המתחדש New JEEP CHEROKEE בישראל המחיר החל מ 265 אלף שח

הצ'ירוקי החדש מגיע עם עיצוב חדש, יוקרתי ומסוגנן יותר. אבזור עשיר וטכנולוגיה מתקדמת. מנוע 2 ליטר טורבו עוצמתי, בעל מערכת הנעה כפולה, המפיק 272 כ"ס ותאוצה ל- 100 קמ"ש ב- 7.2 שניות בלבד, מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות בכל הדגמים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חטיבת הפרימיום של קבוצת סמלת, יבואנית Jeep  השיקה בישראל את רכב הפנאי- שטח המתחדש  New JEEP CHEROKEE הצירוקי החדש מגיע עם עיצוב חדש, יוקרתי ומסוגנן יותר. אבזור עשיר וטכנולוגיה מתקדמת. מנוע 2 ליטר טורבו עוצמתי, בעל מערכת הנעה כפולה, המפיק 272 כ"ס ותאוצה ל- 100 קמ"ש ב- 7.2 שניות בלבד ומצויד במערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות בכל הדגמים. כמו כן הוא מצויד במערכת JEEP ACTIVE DRIVE – מערכת הנעה כפולה משתנה המעבירה את הכוח בצורה אוטומטית בין הסרנים, לשילוב מושלם בין יכולת משיכה מושלמת לחסכון בתצרוכת הדלק וב- JEEP Select-Terrain בורר מצבי נהיגה (בעל 4 מצבים) מתקדם להתאמה מושלמת בין הנהג, הרכב וסביבת הנהיגה.

Jeep_New-Cherokee-Limited (צילום:יח"צ)

דני איטליאנו, מנכ"ל חטיבת הפרימיום בקבוצת סמלת ציין: "הצ'ירוקי החדש מושק עם הרבה שינויים מרעננים ועדכניים, מערכות בטיחות אקטיביות, מנוע עוצמתי ומתקדם יותר, וכמובן עיצוב חדש המזוהה יותר למשפחת הדגמים החדשה עם גריל אייקוני בולט יותר מהדגם הקודם. אין לי ספק שהצ'ירוקי החדש יחזק את תנופת המכירות שאנו נמצאים בה יחד עם השקת הרנגלר החדש בתחילת השנה והרנגייד החדש שעתיד להגיע בעוד מס' שבועות ארצה. הצ'ירוקי החדש מגדיל את מניפת הדגמים שאנו מציעים לקהל לקוחותינו בסגמנט חשוב מאוד, עם אבזור עשיר ומתקדם טכנולוגית המשלב נוחות ושימושיות יום יומית עם שילוב יכולות נסיעה בשטח של ממש מהמקובל בסגמנט זה"

הדגם המתחדש הוא בעל עיצוב חיצוני מסוגנן הכולל חזית כל חדשה, יחידות תאורה קדמיות ואחוריות בעיצוב חדש בטכנולוגיית LED, פגושים קדמיים ואחוריים חדשים לטובת מראה מודרני ועדכני בשילוב הגריל המפורסם של מותג JEEP

New JEEP CHEROKEE המחיר החל מ 265 אלף שח (צילום:יח"צ)

כל הדגמים מצוידים במערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות הכוללות:   מערכת התראת התנגשות חזיתית אקטיבית, הכוללת זיהוי הולכי רגל, AEB  מערכת בלימה אוטונומית למניעת תאונה,בקרת סטייה מנתיב אקטיבית הכוללת מנגנון היגוי אקטיבי השומר על הרכב בנתיב הנסיעה, חיישני חנייה אחוריים עם מנגנון בלימה אוטומטי, בקרת שיוט אדפטיבית לנהיגה אוטונומית עם מנגנון "זחילה בפקקים", מצלמת נסיעה לאחור, 7 כריות אוויר, מערכת התראת "שטח מת" ותנועה חוצה לאחור בדגם LIMITED, מערכת כניסה ויציאה מחנייה אנכית או מקבילה אוטומטית בדגם LIMITED, חיישני התראה להתקרבות למכשולים בצד הרכב בדגם LIMITED . הרכב מצויד במערכת מולטימדיה מתקדמת הכוללת מסך מגע צבעוני עם שליטה על מערכות הרכב (שמע, בקרת אקלים, אפיון הרכב ועוד) . המחיר לדגם ה LIMITED הוא 299 אלף שח, דגם ה LONGITUDE  ימכר ב 265 אלף שח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן