פרארי 488 פיסטה בישראל, המחיר החל מ- 2.510 מיליון שח

אוטו איטליה, יבואנית פרארי בישראל החלה הבוקר לשווק את מחליפתה של ה-458 ספצ'יאלה: הפרארי 488 פיסטה החדשה, מחירה של הפרארי 488 פיסטה בישראל: החל מ- 2.510 מיליון שח, עד כה נרשמו 3 הזמנות, אחת מהן תעלה לכביש כבר החודש.

פרארי 488 פיסטה בישראל, המחיר החל מ- 2.510 מיליון שח

אוטו איטליה, יבואנית פרארי בישראל החלה הבוקר לשווק את מחליפתה של ה-458 ספצ'יאלה: הפרארי 488 פיסטה החדשה, מחירה של הפרארי 488 פיסטה בישראל: החל מ- 2.510 מיליון שח, עד כה נרשמו 3 הזמנות, אחת מהן תעלה לכביש כבר החודש.

אוטו איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי בישראל החלה הבוקר לשווק את מחליפתה של הפרארי 458 ספצ'יאלה, גרסת המרוץ ל- 458 איטליה, פרארי 488 פיסטה החדשה. "פיסטה" (מסלול) – עדות לאופי המיוחד של הדגם ולקהל היעד. מחליפת דגמי ה-458 ספצ'יאלה, נכנסת לנעליים גדולות עם שיפורים בכל תחום: מנוע חזק יותר, טכנולוגיות מתקדמות יותר מעולם המרוצים וחידושים שלא נראו עוד בעולם רכבי הספורט.

פרארי 488 פיסטה בישראל, המחיר החל מ- 2.510 מיליון שח (צילום:יח"צ)

מנוע ה-V8 המוגדש, אשר זכה בתואר מנוע השנה לשנת 2018, מגיע היישר מגרסת המרוץ של ה- 488 – ה- 488 צ'לנג' וכולל בין היתר מכלולים קלים יותר, בוכנות וטלטלים חדשים, מצנן ביניים גדול יותר ושימוש בטכנולוגיות מעולם המרוצים כדי להפיק כעת 711 כ"ס ב- 8,000 סל"ד ו-77 קג"מ ב-3,000 סל"ד (שיפור של 50 כ"ס וקג"מ אחד לעומת ה- 488 GTB). לשם השוואה, לפרארי אנזו עם מנוע V12 יש 660 כ"ס בלבד.  התאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת בפיסטה רק 2.85 שניות (0.15 שניות מהר יותר מפרארי 458 ספצ'יאלה) והמהירות המרבית היא מעל 340 קמ"ש. בפרארי מבטיחים שצליל המנוע בשילוב עם מערכת הפליטה החדשה יציעו ריגוש מקסימלי ועוצמה שתקביל למכוניות מרוץ.  מתחת לעיצוב החדש והאגרסיבי של הפיסטה ישנה רשימה ארוכה של מערכות וטכנולוגיות המשפרות את התנהגות הרכב וביצועיה על המסלול כיאה לפרארי. כל מערכות הרכב תוכננו להגיב מהר יותר, בחדות יותר ובאופן יותר נשלט על מנת לאפשר ללקוחות ליהנות מהנסיעה ברכב בכל מהירות. תיבת ההילוכים מחליפה הילוכים מהר יותר, המנוע מגיב ללא השהיית טורבו כלל ומערכות הבקרה האלקטרוניות שופרו ונוספו להן פונקציות חדשות המאפשרות לשלוט על הרכב בצורה מיטבית בגבולות האחיזה.

מאפס ל 100 תוך 2.85 שניות (צילום:יח"צ)

כדי להבטיח את הביצועים ואת ההבטחה למכונית מרוץ לכביש שלקוחות פרארי מחפשים, פרארי ביצעה שדרוגים במגוון תחומים ברכב: שלדה ומשקל –לראשונה נעשה שימוש, ברכב סדרתי של פרארי, בחומרים קלי משקל מעולם המרוצים אפשרה לפרארי להפחית את משקל ה- 488 פיסטה בעד 90 ק"ג לעומת ה- 488 GTB באמצעות שימוש בחומרים מיוחדים – פגושים ומכסה תא מטען מסיבי פחמן, ספוילר אחורי מסיבי פחמן וחלקי מנוע מרכבי המרוצים שלבדם הפחיתו 18 ק"ג ממשקל המנוע. בנוסף, ולראשונה בישראל ברכב סדרתי – ניתן יהיה להזמין את ה-488 פיסטה עם חישוקים קלים שעשויים מסיבי פחמן (ולא סגסוגת כרגיל).

אווירודינמיות עיצוב חיצוני – מכוניות המרוץ של החברה, ה- 488 צ'לנג' ה- 488 GTE, עזרו לפרארי לשפר את זרימת האוויר סביב הרכב ובכך לשפר את כוח ההצמדה של הרכב ב- 20%  ביחס ל- 488 GTB. כונס האוויר המפוצל מקדימה הוא יישום לראשונה של כונס אוויר של רכבי מרוץ לכביש והוא מאפשר לפיסטה לפלח את האוויר בצורה חלקה יותר ועם זרימת אוויר משופרת. העברת פתחי כניסת האוויר למנוע (המרכזי) לאחור שיפרה אף היא ביעילות האוויר שזורם סביב הרכב וכן אפשרה את חיזוק ביצועי המנוע.

מערכת בקרה – מערכת ה- Side Slip Control המוערכת שופרה לגרסה 6 והיא כוללת לראשונה שימוש בעוצמת בלימה מזערית מבעוד מועד על מנת לאפשר לנהג שליטה מקסימלית וללא מאמץ בסיבובים במהירות גבוהה ובגבולות האחיזה. נהג הפיסטה יכול לבחור ב- 5 מצבי נהיגה שמשנים את התנהגות כל המערכות ברכב – החל במנוע ותיבת ההילוכים וכלה בדיפרנציאל האלקטרוני ובמתלים המגנטיים.

מושבי מרוץ קלים העשויים מסיבי פחמן ולפי מידת הנהג (צילום:יח"צ)

עיצוב פנים – עם הכוונה והמחווה לעולם המרוצים, ה-488 פיסטה מיוצרת אך ורק עם מושבי מרוץ קלים העשויים מסיבי פחמן ולפי מידת הנהג ובמקום עור בתא הנוסעים יש שימוש נרחב בבד אלקנטרה איכותי המכסה כל חלק בתא הנוסעים בשילוב עם פסי צבע ותפרים בצבעים נועזים – שחור, אדום, צהוב או כחול. לפיסטה אין שטיחים אלא אלומיניום, והדלתות, ההגה, מנופי החלפת ההילוכים ולוח המחוונים עשויים אף הם מסיבי פחמן – הכל כדי לחסוך במשקל ולתת לרכב תחושה אמיתית של מכונית מרוץ.

עמית איילון, מנהל פעילות אוטו איטליה  ציין:" אנו גאים להשיק בישראל את הפרארי הקיצונית ביותר לכביש- ה- 488 פיסטה, המהווה את גרסת הספורטיבית ביותר במותג העל וחושפת ללקוחות את ערכי המותג הלקוחים בעולם המרוצים. אני שמח לבשר שכבר עם הצגת הדגם ללקוחות החברה, נרשמה התעניינות גבוהה בדגם, אשר פונה ללקוחות קיימים של המותג וכמות הייצור הכללית שלו נמוכה משמעותית".

אוטו איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי בישראל החלה הבוקר לשווק את מחליפתה של הפרארי 458 ספצ'יאלה, גרסת המרוץ ל- 458 איטליה, פרארי 488 פיסטה החדשה. "פיסטה" (מסלול) – עדות לאופי המיוחד של הדגם ולקהל היעד. מחליפת דגמי ה-458 ספצ'יאלה, נכנסת לנעליים גדולות עם שיפורים בכל תחום: מנוע חזק יותר, טכנולוגיות מתקדמות יותר מעולם המרוצים וחידושים שלא נראו עוד בעולם רכבי הספורט.

פרארי 488 פיסטה בישראל, המחיר החל מ- 2.510 מיליון שח (צילום:יח"צ)

מנוע ה-V8 המוגדש, אשר זכה בתואר מנוע השנה לשנת 2018, מגיע היישר מגרסת המרוץ של ה- 488 – ה- 488 צ'לנג' וכולל בין היתר מכלולים קלים יותר, בוכנות וטלטלים חדשים, מצנן ביניים גדול יותר ושימוש בטכנולוגיות מעולם המרוצים כדי להפיק כעת 711 כ"ס ב- 8,000 סל"ד ו-77 קג"מ ב-3,000 סל"ד (שיפור של 50 כ"ס וקג"מ אחד לעומת ה- 488 GTB). לשם השוואה, לפרארי אנזו עם מנוע V12 יש 660 כ"ס בלבד.  התאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת בפיסטה רק 2.85 שניות (0.15 שניות מהר יותר מפרארי 458 ספצ'יאלה) והמהירות המרבית היא מעל 340 קמ"ש. בפרארי מבטיחים שצליל המנוע בשילוב עם מערכת הפליטה החדשה יציעו ריגוש מקסימלי ועוצמה שתקביל למכוניות מרוץ.  מתחת לעיצוב החדש והאגרסיבי של הפיסטה ישנה רשימה ארוכה של מערכות וטכנולוגיות המשפרות את התנהגות הרכב וביצועיה על המסלול כיאה לפרארי. כל מערכות הרכב תוכננו להגיב מהר יותר, בחדות יותר ובאופן יותר נשלט על מנת לאפשר ללקוחות ליהנות מהנסיעה ברכב בכל מהירות. תיבת ההילוכים מחליפה הילוכים מהר יותר, המנוע מגיב ללא השהיית טורבו כלל ומערכות הבקרה האלקטרוניות שופרו ונוספו להן פונקציות חדשות המאפשרות לשלוט על הרכב בצורה מיטבית בגבולות האחיזה.

מאפס ל 100 תוך 2.85 שניות (צילום:יח"צ)

כדי להבטיח את הביצועים ואת ההבטחה למכונית מרוץ לכביש שלקוחות פרארי מחפשים, פרארי ביצעה שדרוגים במגוון תחומים ברכב: שלדה ומשקל –לראשונה נעשה שימוש, ברכב סדרתי של פרארי, בחומרים קלי משקל מעולם המרוצים אפשרה לפרארי להפחית את משקל ה- 488 פיסטה בעד 90 ק"ג לעומת ה- 488 GTB באמצעות שימוש בחומרים מיוחדים – פגושים ומכסה תא מטען מסיבי פחמן, ספוילר אחורי מסיבי פחמן וחלקי מנוע מרכבי המרוצים שלבדם הפחיתו 18 ק"ג ממשקל המנוע. בנוסף, ולראשונה בישראל ברכב סדרתי – ניתן יהיה להזמין את ה-488 פיסטה עם חישוקים קלים שעשויים מסיבי פחמן (ולא סגסוגת כרגיל).

אווירודינמיות עיצוב חיצוני – מכוניות המרוץ של החברה, ה- 488 צ'לנג' ה- 488 GTE, עזרו לפרארי לשפר את זרימת האוויר סביב הרכב ובכך לשפר את כוח ההצמדה של הרכב ב- 20%  ביחס ל- 488 GTB. כונס האוויר המפוצל מקדימה הוא יישום לראשונה של כונס אוויר של רכבי מרוץ לכביש והוא מאפשר לפיסטה לפלח את האוויר בצורה חלקה יותר ועם זרימת אוויר משופרת. העברת פתחי כניסת האוויר למנוע (המרכזי) לאחור שיפרה אף היא ביעילות האוויר שזורם סביב הרכב וכן אפשרה את חיזוק ביצועי המנוע.

מערכת בקרה – מערכת ה- Side Slip Control המוערכת שופרה לגרסה 6 והיא כוללת לראשונה שימוש בעוצמת בלימה מזערית מבעוד מועד על מנת לאפשר לנהג שליטה מקסימלית וללא מאמץ בסיבובים במהירות גבוהה ובגבולות האחיזה. נהג הפיסטה יכול לבחור ב- 5 מצבי נהיגה שמשנים את התנהגות כל המערכות ברכב – החל במנוע ותיבת ההילוכים וכלה בדיפרנציאל האלקטרוני ובמתלים המגנטיים.

מושבי מרוץ קלים העשויים מסיבי פחמן ולפי מידת הנהג (צילום:יח"צ)

עיצוב פנים – עם הכוונה והמחווה לעולם המרוצים, ה-488 פיסטה מיוצרת אך ורק עם מושבי מרוץ קלים העשויים מסיבי פחמן ולפי מידת הנהג ובמקום עור בתא הנוסעים יש שימוש נרחב בבד אלקנטרה איכותי המכסה כל חלק בתא הנוסעים בשילוב עם פסי צבע ותפרים בצבעים נועזים – שחור, אדום, צהוב או כחול. לפיסטה אין שטיחים אלא אלומיניום, והדלתות, ההגה, מנופי החלפת ההילוכים ולוח המחוונים עשויים אף הם מסיבי פחמן – הכל כדי לחסוך במשקל ולתת לרכב תחושה אמיתית של מכונית מרוץ.

עמית איילון, מנהל פעילות אוטו איטליה  ציין:" אנו גאים להשיק בישראל את הפרארי הקיצונית ביותר לכביש- ה- 488 פיסטה, המהווה את גרסת הספורטיבית ביותר במותג העל וחושפת ללקוחות את ערכי המותג הלקוחים בעולם המרוצים. אני שמח לבשר שכבר עם הצגת הדגם ללקוחות החברה, נרשמה התעניינות גבוהה בדגם, אשר פונה ללקוחות קיימים של המותג וכמות הייצור הכללית שלו נמוכה משמעותית".

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן