Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 23 במאי, 2019

ג'ולייט הגרסה העירומה, צעצוע של סיפור, סופרפליי, המסע ליושינו, סלאשר 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ג'ולייט, הגרסה העירומה | Juliet, Naked, סלקום TV 

דרמה קומית מוזיקלית, המבוססת על ספרו של ניק הורנבי ("נאמנות גבוהה"). אנני תקועה במערכת יחסים מנומנמת עם דנקן, שהוא מעריץ גדול ואובססיבי של טאקר קרואו, כוכב רוק וותיק שנעלם מהתודעה בשנים האחרונות. כאשר מתגלה במקרה סקיצה נשכחת של קרואו לאחר 25 שנים הדבר מוביל באופן מפתיע למפגש ולקשר בין אנני וקרואו המשנה את חייהם. שחקנים: אית'ן הוק, רוז ביירן, כריס אודאוד. במאי: ג'סי פרץ. ארה"ב, 2018.

צעצוע של סיפור | Toy Story, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 27 במאי, 2016, בשעה 17:00 בערוץ Yes5

00:00 סופרפליי | Superfly, ערוץ Hot Cinema1 + סלקום TV

רימייק למותחן הפשע מז'אנר הבלאקספלויטיישן שצמח בתחילת שנות ה-70 והפך לקאלט גם בזכות הפסקול המצוין. פריסט הוא סוחר קוקאין צעיר אך מנוסה באטלנטה החושב על פרישה מהסחר ועולם הפשע ומחליט לתכנן ג'וב גדול אחרון אך מסוכן. פריסט יורד למקסיקו ליצור קשר עם הקרטל – המקור הראשוני של המוצר אותו הוא מוכר. כדי להצליח פריסט חייב להגן על חבריו בזמן שהוא מתמודד עם קולגות קשוחים והמשטרה. שחקנים: טרבור ג'קסון, לקס סקוט דייוויס. במאי: דירקטור אקס. ארה"ב, 2018.

22:00 המסע ליושינו | Vision, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

דרמה רגישה. כותבת מדריכי טיולים מגיעה ליפן לחפש אחר צמח בעל סגולות נדירות, שם מלווה אותה מדריך מקומי קשוח. בהדרגה נרקם ביניהם קשר מיוחד. שחקנים: ז'ולייט בינוש, מסטושי נאגאסה. במאית: נעמי קאוואסה. יפן, 2018.

סלאשר3 | 3 Slasher, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית לאנתולוגיית האימה. רוצחים סדרתיים משתוללים וטובחים בכל מי שנקרה בדרכם, בזמן שהקורבנות הבאים נאבקים להישאר בחיים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן