Skip to content

שביתה: אוטובוסי דן יושבתו הבוקר שעתיים

וועד עובדי דן משבית הבוקר את רכבי החברה כמחאה על רקע תקיפת נהג החברה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ועד עובדי חברת דן משבית היום (שני) את קווי האוטובוסים והתחבורה הציבורית באזור פתח תקווה מהשעה 09:30 למשך שעתיים ובזמן הזה תתקיים אספת מחאה על רקע תקיפת נהג החברה לפני יומיים בפתח תקווה.

הסתרות הכללית וראש אגף התחבורה הציבורית בהסתדרות אבי אדרי , אישרו את ההשבתה, אדרי מסר הערב כי ההסתדרות תפעל בכל החזיתות על מנת לשמור על ביטחונם של נהגי התחבורה הציבורית.

אין ספק שהחלטת ההסתדרות נותנת לועד עובדי חברת דן, סמכות להשבית את התחבורה הציבורית באזור פתח תקווה במשך שעתיים, ויפקיר את ציבור הנוסעים  לחפש פתרונות אחרים שעדיין לצערנו אין.

והשאלה עולה נגד מי פועלת השיטה של הכרזות שביתות , כאשר מישהו מסויים מאבד את השליטה ומתנהג באלימות, בין אם בבית חולים ובין אם בתוך האוטובוס ובכל מקום אחר, האיש האלים הולך הביתה אחרי שהוציא את תיסכולו על הנהג ,הרופא, האחות וכן הלאה.

צילום יח"צ: דף הפייסבוק של החברה (עריכה- מגפון)
צילום יח"צ: דף הפייסבוק של החברה (עריכה- מגפון)

את המחיר נדרש הציבור כולו לשלם, האם לא הגיעה העת שמשטרת ישראל ובלתי המשפט יחמירו עם בני האדם האלימים. החמרה מיוחדת , האם משרד התחבורה , לא חייב למלא את תפקידו ולדאוג שחברה הנוטלת את החוק לידיה כדי להגיב על תסכול של מישהו, תפצה את הנוסעים על אי מתן השירות. הרי במכרז הם התחייבו לתת שירות מלא לאזרחים , ואולי הפתרון הקל הזה עם האצבע על הפסקת השירות , תחשוב הרבה לפני אולי חברת דן וועד העובדים של יגישו תביעה אזרחית אישית נגד התוקף, אבל כבר אמרו חז"לנו "אבן שזרק טיפש אחד לים…." ואיש אלים אחד עושה מעשה נבלה..וכל הציבור משלם? מחר חברת דן ומחרתיים מי יודע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן