Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 05 ביוני, 2019

אקסיוס: להציל את התקשורת 2, לתפוס את יהושע, נשיאים במלחמה, ג'ון לנון - תן לי קצת אמת, אלמנטרי 7, הביסקסואלית, ההיסטוריה הסודית של הבית הלבן, האפי 2, מראה שחורה 5, צורתו של קול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אקסיוס: להציל את התקשורת 2 | 2 Axios, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 04 ביוני, 2019, בערוץ Yes VOD

21:00 לתפוס את יהושע | Chasing Yehoshua, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מותחן תיעודי פוליטי, שמתחיל ב-2004, כאשר יהושע אליצור, מתנחל מאיתמר, יורה למוות בנהג מונית פלסטיני. אליצור נשלח למעצר בית, אך לפני שהוא מובא להקראת גזר דינו, הוא נעלם כאילו בלעה אותו האדמה. כאשר מבין העיתונאי שי פוגלמן, שיוצא לסקר את ילדיו של ההרוג, שהמשטרה לא מתכוונת לעשות דבר כדי ללכוד את אליצור, גומלת בליבו ההחלטה לצאת בעצמו ולתפוס את יהושע כדי להביאו לדין. המסע של פוגלמן למציאתו של אליצור המסתורי יארך חמש שנים, במסגרתו תיחשפנה תגליות מסמרות שיער על קורותיו ועל קורות משפחתו, תוך שהַטבעת על מקום מחבואו מתהדקת כל העת, עד לסוף המפתיע. בימוי ועריכה: שי פוגלמן. ישראל, 2019.

21:45 נשיאים במלחמה | Presidents At War, ערוץ ההיסטוריה

תעודה בת שני החלקים הבוחנת מקרוב כיצד החוויות שחוו בשדה הקרב אותם חיילים, השפיעו על מנהיגותם ונשיאותם דרך המשברים אותם דרכם היו צריכים לנווט, תוך כדי כך שפיקחו על תהליך הפיכתה של ארצות הברית למעצמת העל מספר 1 בעולם במחצית השנייה של המאה ה-20.

22:05 ג'ון לנון – תן לי קצת אמת | John Lennon – Gimme Some Truth, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

הצצה אינטימית לתהליך היצירה של האלבום Imagine, מכתיבת השירים, דרך ההלחנה וההקלטה ועד שלבי ההכנה האחרונים. הסרט לוקח אותנו לביתם הפרטי של יוקו אונו ו-ג'ון לנון שבאסקוט, אנגליה וחושף רגעים פרטיים בחייהם שנלכדו במצלמה, בקיץ של שנת 1971 בו יצרו את האלבום האלמותי. בריטניה, 2000.

22:00 אלמנטרי 7 | Elementary 7, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה ואחרונה לעיבוד המודרני לעלילותיו של הבלש שרלוק. ספוילר – העונה השישית נכתבה כעונה אחרונה, ובסופה שרלוק ווטסון עברו ללונדון, אך אם חידוש הסדרה לעונה נוספת, יחזרו הבלשים לניו יורק ויתמודדו עם נבל חדש, אודין ריצ'נבאך (ג'יימס פרין, "דם אמיתי", "בלש אמיתי").

22:50 הביסקסואלית | The Bisexual, ערוץ Yes Edge

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 08 במאי, 2019, בערוץ Yes VOD

23:10 ההיסטוריה הסודית של הבית הלבן | The Secret History of the White House, ערוץ ההיסטוריה

במשך שנים, אנשים רבים העלו את הסברה כי מרכז הכוח האמיתי בבית הלבן מצוי מתחת לאדמה. החל מהבונקרים הראשונים שנבנו עוד במלחמת העולם השנייה כדי להגן על הנשיאים רוזוולט וטרומן ועד למעברים, מעליות ומסדרונות סמויים מן העין ועד לדלתות משוריינות שהפיקוח עליהן מבוצע באמצעים ביומטריים, הספיישל בוחן באמצעות שימוש בטכנולוגיית CGI מתקדמת, את השכבות הגלויות והסמויות השוכנים מתחת לפיסת הנדל"ן החשובה ביותר בארה"ב, ואולי בעולם כולו.

האפי | 2 Happy, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרת הקומיקס המטורפת. אלכוהוליסט ושוטר לשעבר שהופך לרוצח שכיר מתחיל לראות חד-קרן מצויר ובטוח שהוא 'מאבד את זה'. החד-קרן, שנגלה רק לעיניו, משכנע אותו להציל ילדה שנחטפה על-ידי סנטה.

מראה שחורה 5 | 5 Black Mirror, נטפליקס | Netflix

עונה חמישית לאנתולוגיית המדע בדיוני המציבה את האנושות ההייטקיסטית מול ראי העתיד הקרוב. כשפיתוחים טכנולוגיים פוגשים בדחפים אנושיים אפלים, הראי הזה נראה קצת מעוות.

צורתו של קול | A Silent Voice, נטפליקס | Netflix

סרט אנימה מצליח. שויא אישידה מנסה לחדש את הקשר עם ילדה חירשת שנהג להציק לה בבית הספר היסודי. הוא יודע שזה בלתי נסלח, ובכל זאת מנסה לכפר על מעשיו. דיבוב: מיו אירינו, סאורי האיאמי, אאוי יוקי. במאי: נאוקו ימאדה. 130 דקות, יפן, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן