Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 11 ביוני, 2019

נולדו לרקוד 6, מאמה מיה 2, השרימפס הנוצצים, לב של אבן, מריו, מתכונים משפחתיים של נדיה, רגליים קרות 8
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נולדו לרקוד 6 | Born to Dance 6, ערוץ Hot VOD

עונה 6 של הסדרה המוקומנטרית שעוקבת אחר חייהם של קבוצת רקדנים שאפתנית בסטודיו 'הצעד הבא'. בעונה השישית חברי הסטודיו ישתתפו בכנס ריקוד, יתנסו במשימת חדר בריחה מגבשת, יערכו נשף, וכמובן יתמודדו עם הגעת רקדנים חדשים שמאיימים לתפוס את מקומם, לפרק חברויות, אך גם יפתחו פתח לרומנים חדשים.

מאמה מיה 2 | Mamma Mia: Here We Go Again, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

המשך לשובר הקופות הרומנטי המבוסס על שירי להקת אבבא. חמש שנים לאחר אירועי הסרט הקודם מגלה סופי כי היא בהריון. במקביל, נחשפים בפניה פרטים מפתיעים על עברה של אימה, והכל מתובל בשמש, חופים יפים ושירים קליטים. שחקנים: אמנדה סייפריד, מריל סטריפ, לילי ג'יימס, שר. במאי: אול פארקר. ארה"ב, 2018.

השרימפס הנוצצים | The Shiny Shrimps, ערוץ Yes VOD

אלוף אולימפי בשחייה הנמצא לקראת סוף הקריירה זורק הערה הומופובית בשידור חי למגיש. כעונש הוא נשלח לאמן קבוצת כדור מים בשם 'השרימפס הנוצצים' לקראת האולימפיאדה הגאה בקרואטיה. מה שמתחיל בחשדנות ועוינות, עתיד להפוך למסע סוחף, מצחיק ומרגש שישנה את חייו ואת חיי חברי הקבוצה. משחק: ניקולאס גוב, אלן לנואר, ג'ופרה קואט. בימוי: מקסים גובר, סדריק לה גאלו. צרפת, 2019.

לב של אבן | Heartstone, ערוץ Yes VOD

סרט התבגרות איסלנדי נוגע ורגיש המתאר חברות בין שני בנים בגיל ההתבגרות בכפר דייגים נידח. אחד מאוהב בילדה מהכפר, והשני, כנראה, מאוהב בחברו. למרות חוסר האיזון ברגשותיהם, נרקמת בין השניים חברות עדינה. אך כשמבוגרים נכנסים לתמונה, אנחנו מגלים כי היכולת להכיל רגשות מורכבים רק הולכת ואוזלת עם הגיל. משחק: בלדור אינרסון, בלאר הינריקסון. בימוי: גומונדור ארנאר גומודסון. איסלנד, 2016.

22:00 מריו | Mario, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 06 ביוני, 2019, בערוץ Yes VOD

22:00 מתכונים משפחתיים של נדיה | Nadiya’s Family Favourites, ערוץ האוכל

הטבחית והאימא במשרה מלאה, נדיה חוסיין (זוכת בייק אוף בריטניה 2015), משתפת את המתכונים האהובים על משפחתה. מנות פשוטות וטעימות שכל אחד יכול להכין, המתאימות לאורח החיים המודרני העסוק. במהלך פרקי הסדרה תתקין חוסיין מנות מושלמות לפיקניק אביבי, ארוחות מהירות לימי החול העמוסים וסעודה חגיגית למפגש משפחתי.

22:00 רגליים קרות 8 | Cold Feet 8, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

הדרמה הקומית שבה בעונה שמינית. ספוילר – בעונה החדשה, אדם שנוחל כמה כשלונות בתחום הרומנטי חושש שכבר איבד את הקסם שלו, עד שבחורה צעירה בבית הקפה מתחילה איתו. ג'ני חוזרת לאוניברסיטה ומגלה שחיי הלימודים אינם כשציפתה ומקבלת בשורה קשה, פיט מציל בחור צעיר מטביעה אבל לא זוכה לתודה שלה ציפה, דיויד צריך להסתגל לעובדה שבת זוגו מפרנסת אותו וקרן מפתחת רגשות כלפי חבר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן