Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (11.6.19)

התחלנו עם מימי פירות וירקות וסיימנו עם סדרת טיפוח לגברים. ניסינו חמישה מוצרים חדשים וחזרנו עם מסקנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

FRUIT & VEG של יפאורה תבורי

המותג החדש נכנס לקטגוריה שבעבר היתה נישה למשוגעים לדבר בלבד, וכיום זוכה לפופולאריות גדולה יחסית. הכוונה היא למיצים המבוססים על ירקות ופירות. שלושת המשקאות שהשיקה החברה במסגרת המותג עונים על ההגדרה הזו, והם אינם מכילים סוכר, ממתיקים מלאכותיים וצבעי מאכל. כל אחד משלב שלושה רכיבים עיקריים: אננס תפוח וגזר, תפוח סלק ורימון, ובננה מלון ונענע. החברה התמודדה בהצלחה עם סוגיית המינונים, כך שאף רכיב אינו משתלט על האחר וכל שילוב מצליח בדרכו.

עד 7.2 שקלים ל-350 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו יפאורה

סוכריות רסקיו בטעם לימון של Bach

המוצר הזה מיועד למי שכבר מכיר את תמצית הרסקיו של החברה, ומחפש לצרוך אותה בדרך נוספת. מדובר בסוכריות למציצה בטעם לימון, כאמור, שמכילות מהתמצית המפורסמת. אם אינכם מכירים, מדובר בשילוב של מספר תמציות לכדי מוצר אחד, המיועד לשימוש במצבי טראומה, לחץ וחרדה. זו אינה תרופה במובן שהיא אינה משפיעה תמיד על כל אחד, אך כאשר היא עוזרת, היא יכולה להרגיע באופן משמעותי. הסוכריות, כאמור, הן דרך נוספת להשתמש בה. רק עשו זאת בשעת הצורך ולא באופן קבע.

39.9 שקלים ל-50 גרם. להשיג ברשתות הפארם, בבתי מרקחת ובבתי טבע.

צילום: יח"צ

תחליב אפטרשייב של חלאבין

סדרת הטיפוח time OUT לגברים, שהכילה עד כה בשמים ודאודורנטים, התרחבה עם מוצר חדש המיועד לשימוש לאחר הגילוח. מדובר בתחליב עם מרקם קליל יחסית, שיש לו שתי תכונות חשובות – ספיגה מהירה והרגעה של העור לאחר הגירוי של הגילוח, הודות לשמן חוחובה וויטמין E. כדאי לקחת בחשבון כי יש בו אלכוהול – אמנם הריכוז נמוך, אבל מי שלא רוצה אלכוהול על העור, עדיף שלא ישתמש במוצר.

50 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג במשביר לצרכן ובפרפומריות.

צילום: אלון גונן

Extra Rich revitalizer של מאג'יריי

עור מבוגר, יבש עד רגיל ורפוי, הוא העור לו מיועד הקרם החדש של החברה. מדובר בקרם עשיר, כמובן, שנספג טוב בעור היבש ומספק לו לחות למשך שעות היום. בין הרכיבים שלו יש חומצות אמינו, חמאת שיאה, שמני נבט חיטה, סויה וזית, תמציות נבט חיטה, לוצרן וברוקולי, רטינול, חומצה היאלורונית, וויטמינים A, E ו-5B. מלבד הוספה של לחות הקרם מיועד להפחתת קמטי הבעה, מיגור סימני עייפות והידוק של העור. הקמטים לא השתנו כתוצאה מהשימוש בקרם, וגם הריפיון לא השתנה באופן מהותי, אך העור נראה באופן כללי חיוני יותר.

219 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

צילום: אלון גנון

AXE ICE CHILL של AXE

מנטה קפואה ולימון הם שני הרכיבים העיקריים בניחוח של סדרת המוצרים החדשה. אנו מברכים על הבחירה בניחוח הזה, שהופך את המוצרים למתאימים גם למי שחצה את גיל 21, בגילו הכרונולוגי ו/או הנפשי. הסדרה כוללת דאודורנט ספריי גוף, דאודורנט ספריי אנטי פרספירנט וג'ל רחצה. כל אחד מהם יעיל בדרכו – הדאודורנטים מספקים הגנה מצויינת לאורך היום עם ניחוח בעל נוכחות; והג'ל מנקה טוב את העור. לא היינו ממליצים להשתמש בו לניקוי עור הפנים העדין, חרף ההמלצה של החברה, וגם את הראש עדיף לחפוף עם מוצר ייעודי.

11-17 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן